Diákhang

  • Rendszerkritika
  • Z-generáció
  • Belpol
Az ellenzék legjobb döntése lehet az árnyékparlament

Az ellenzék legjobb döntése lehet az árnyékparlament

Orbán Viktornak és kormányának köszönhetően eljött az idő, hogy Vona Gábor, a Jobbik volt elnöke és Gyurcsány Ferenc egykori miniszterelnök egy platformra kerüljön valamiben: mint néhány nappal ezelőtti megszólalásából kiderült, Vona is egyetért az árnyékországgyűlés létrehozásával, ami a jelenleg ismert gombnyomogatós színjátszó szakkört, vagyis az igazi országgyűlést lenne hivatott felváltani.

Hadházy Ákos, aki a héten ismét akciózott a parlamentben és emiatt Kövér László házelnök kétmillió forintra büntette, szintén úgy nyilatkozott, hogy nincs értelme az ellenzéknek az országgyűlésben maradnia. Most pedig, hogy lassan minden politikai csoportosulás egy-egy volt vagy jelenlegi fontosabb tagja hangot adott annak, hogy érzi, semmi értelme a parlamentben folytatott munkának, felmerül a kérdés, ez lehet-e egy tényleges kivonulás előszele, vagy az ellenzék képviselői egyszerűen csak úgy érezték, közölniük kell, hogy ők is tudják az országgyűlésben folytatott munka feleslegességét?

kep1_9.jpg

Kezdjük a legelején: már 2018-ban nyilvánvalóvá vált, hogy az igazságtalan választási rendszerben, pláne a kétharmad után az ellenzéknek maximum hangzatos felszólalásokra vagy figyelemfelhívó akciókra fog telni, másra aligha. Ez egyrészt következik a botrányosan rossz politikából, amit az Orbánnal szemben álló pártok folytattak április előtt, illetve abból, hogy a Fidesz addig alakítgatta a saját javára a rendszert, hogy az egy 50%-50%-os kormánypárt-többi párt végeredményből kétharmadot hozzon ki számukra.

A Fidesz lényegi működését és konstruktivitását ismerve tudjuk, akkor sem lennének hajlandóak elfogadni ellenzéki tanácsokat és javaslatokat, ha arra maga a Jóisten kérné őket, arról nem is beszélve, hogy bár a jelenleg fennálló, szedett-vedett ellenzékre sok kritikát lehet mondani, az is egyértelmű egyúttal, hogy a kormánypártok egy permanens destruktív magatartást tanúsítottak minden olyan ötlet és ügy felé, ami nem a sajátjuk volt. Ez megbocsáthatatlan, de nem ismeretlen magatartás a rendszerváltás óta kormányra került pártok soraiból. Csak a többség számít, ugye.

Az árnyékparlament az ellenzék egyik legjobb döntése lehet az elmúlt évekből, ha sikerül működőképesen megvalósítani.

kep2_10.jpg

Azok a pártok, amelyek jogosan kapják minden oldalról a kritikát, hogy világnézetük és az általuk fontosnak tartott témák képviselete helyett az összefogás hamis dilemmájáról diskuráltak egy olyan időszakban, amikor már késő volt, lásd. 2018 áprilisi választásokat megelőző viselkedés, most megmutathatják, hogy igen, gondolnak is valamit a világról, nem a kényelmes bársonyszékek és zsíros közbeszerzési szerződések érdeklik őket.

Egy árnyékországgyűlés felállítása jó esetben megszüntetné a Fidesz által kreált bomlasztó légkört és tempót, valamint kiderülne, hogy abban az esetben, ha az ellenzéki pártok egymással vitatkoznának, abból egy értelmesebb, értékesebb eszmecsere tud-e kibontakozni.

Az sem mellékes, hogy a többi párt az országgyűlésben a felszínre kerülő ellentétek ellenére is, nem kevés ideig kénytelen egy hajóban evezni. Ebben mindenkinek megvan a saját maga morális felelőssége és dilemmája, amit már valamilyen formában meghozott, de ez van. Rövidebben fogalmazva, le kell nyelni a békát szavazónak és politikusnak egyaránt, ha változást akar.

kep3_10.jpg

Amíg a valódi országgyűlés nem ad lehetőséget arra, hogy az ellenzék politikusai ütköztessék véleményüket, ezzel az előremutató párbeszédet is megtagadva, úgy egy árnyékparlamentben már magától értetődő és teljesen elfogadható, ha a Jobbik, a DK, vagy az MSZP képviselői nem értenek egyet különböző kérdésekben. Az egyik oldalon a központi utasítás és a főnök szava érvényesül, a másikon vitatkoznak és érveket hoznak fel: egy ilyen típusú megközelítés akár a kampányban is hatásos lehet, és még igaz is.

Vissza kell adni az országgyűlés jelentőségét, a kivonulás pedig, bármennyire is furcsának hathat, az első lépése ennek. Le kell számolni a Fidesz pusztító mentalitásával, nem megengedhető, hogy egy kétségtelenül nagy felhatalmazással kormányzó párt elnyomjon és eltiporjon minden kezdeményezést, ami a „másik oldalról” származik. 2 481 721 ember véleményét nyilvánítják minden olyan alkalommal semmisnek, amikor kioktatással, arroganciával és dölyfösséggel söpörnek le mindent. Hadházy akciói ezekre csak reménytelen válaszlépések.

Az embereket még mindig érdekli a tartalmas politikai vita. Ha ma az országgyűlés élő közvetítését nézi valaki, mégis csak botrányt, színházat és gőgösséget láthat. Az ellenzék mutassa meg, van elég gondolata és tudása ahhoz, hogy a Fidesz nélkül, nyugodt környezetben képes párbeszédet folytatni, ügyeket vinni és tervezni 2022-őt. A cselekvés és a siker a havi fizetést és a performanszokat is kárpótolni tudja.

Fazekas Adrián

Képek: 24.hu, Startlap, Nemzeti Liberális blog

DIÁKHANG - mi ez?

A Diákhang célja, hogy párbeszédet és új politikai mentalitást kezdeményezzen annak érdekében, hogy folyamatos háborúskodás helyett konstruktív ötletek irányítsák a közvéleményt, düh helyett megfontolás jellemezze a társadalom döntéseit és nem utolsó sorban a fiatalok gondolkodó, magukért kiállni képes generációt képezzenek. Nem lesz könnyű.

E-mail: diakhangblog(kukac)gmail(pont)com

110 komment Belpol Tovább
Az ellenzék legjobb döntése lehet az árnyékparlament Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
110 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Az utóbbi évek 5 legrosszabb pártelnöke Az utóbbi évek 5 legrosszabb pártelnöke
  • Mindenki próbatétele a koronavírus Mindenki próbatétele a koronavírus
  • Működésben a propaganda Működésben a propaganda
  • Lehetetlenország Lehetetlenország
  • Tényleg temetni kell a centrumpolitikát? Tényleg temetni kell a centrumpolitikát?

A bejegyzés trackback címe:

https://diakhang.blog.hu/api/trackback/id/tr7715483692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

nemecsekerno_007 2020.02.21. 20:40:51

- Ha ugyanazokat a baromságokat mondják az árnyék-Parlamentben mint az igaziban, akkor tök mindegy.
- ha szokásos "váltsuk le Orbánt" szintű mantrákon kívül nem nyújtanak alternatívákat akkor szintén semmi értelme
- ha a fiatalok összeállnak a régi garnitúrával, az hiteltelenné teszi őket

soroljam még?!?!
Válasz erre 

Sir Galahad 2020.02.21. 20:51:44

Tehát azt akarják divatba hozni, hogy aki bukott a választáson, az játszhasson parlamentesdit választói felhatalmazás és tényleges hatalom nélkül. Ha jobban érzik tőle magukat, csak rajta :)
Válasz erre 

enrikokaruszo 2020.02.21. 21:24:29

ó, arany szívem, valóban gyermekien naív vagy
ehhez dolgozniuk kellene
tartósan, következetesen, szorgosan
egykét padlóra fekvés vagy táblalengetés még csakcsak megy, de ez nem
Válasz erre 

Veszéjben a lyogállamiság ! 2020.02.21. 22:12:22

Há' csak ééén...a GYULA meg az Ottó , a Tót Ottó...:)
Válasz erre 

Veszéjben a lyogállamiság ! 2020.02.21. 22:14:20

Akkor sztem az árnyékparlament az árnyékszékeken foglaljon helyet..És ha már ott vannak, húzzák le magukat..:)
Válasz erre 

Proud Mary 2020.02.21. 22:25:36

pff. nagyon egyedi ötlet.
Válasz erre 

2020.02.21. 22:53:28

A fidesznak vannak érdemei, ám összességében akkor is nemzeti katasztrófának tartom azt, amit a magyar társadalommal műveltek.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2020.02.22. 00:00:07

Én meg úgy látom hogy ezek még mindig nem értik a 21. századot. Zászlólengetve tüntikéznek, mikor itt erőt mutatva kell kizavarni a bűnözőket a Parlamentből. A leghitelesebb ellenzéki pár a Kétfarkú. Pénzt gyűjtenek Viktornak mert elfogyott a bevallot megtakarítása (Pénztáros Lőrincet "elfelejtette" beleírni), és ehhez hasonlókkal teszik nevetségessé, támogatásra vállalhatatlanná a maffiarendszert. Ez egy valós ellenzéki tevékenység (még ha lassú is, mert sorozatosan kellenek a lejáratások, és idő mire beérik), a zászlólengetős tüntikézés nem az. A frakciózás, "mondjon le" a kommunizmus öröksége. Amíg nem tanulja meg az ellenzék a 21. század nyelvét, addig itt sikere nem lesz. Még az MHM fasziszta emléktúrája is jobb ennél.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2020.02.22. 00:02:02

Ja és ki az aki elhiszi hogy egy "mondjon le"-től elszégyelli magát egy ilyen vastagpofájú, az egész országot a strómanjára irató gengszter? Al Capone se értett a szép szóból, ez se.
Válasz erre 

Dan da Man 2020.02.22. 00:13:44

Én nem értem, hogy az első néhány kommentelő az miért olvas ilyen blogokat. Csak azért, hogy utána odahányhassanak?

Srácok! Kurvára unjuk már a véleményeteket. És ismerjük. Legközelebb csak egy pontot írjatok a kommentetekbe, és mi behelyettesítjük majd azzal, hogy lipsibolsibibsihőbörgéselvesztettétekmitakartokelmútnyócévstb.

A posztírónak kitartást, és ne az első kommentelők alapján ítéljen. Sokan vannak, akik egyetértenek Veled. Ezek meg bomlasztani mennek mindenhova, vagy megbízásra, vagy mert NAGGGYONnagyon nyomorúságos életük van, amit nem tudnak máshogy eltölteni, csak azzal, hogy ellentétes véleményeket és gondolatokat fikáznak reggeltől-estig. Ilyen az, amikor valakinek nem jut nő, csak sok-sok sérelem, amit nem tud elengedni...
Válasz erre 

fércnél maradandóbb 2020.02.22. 01:15:15

Én is csinálok majd egy árnyékparlamentet odahaza a fészerben. Úgyis ki kell takaritani, aztán bárki jöhet mutogatni bármilyen transzparenst. Nálam ez nem kerül két millába, meg lehet úszni másfélből
Válasz erre 

rallus 2020.02.22. 06:35:49

Az árnyékparlament színhelyének elkérhetnék a Lipótmezőn kihasználatlanul álló kórtermek egyikét is. A hely szelleme is illene az ötlethez....
Válasz erre 

safa 2020.02.22. 06:36:29

Már maga a választási törvény is csalás, a 2018-as választásról már nem is beszélve.Ez a kormány illegitim.Eszerint kell kezelni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 07:07:15

Oké. Az ellenzék árnyékban lesz 2022-ig. S aztán, ugye, a választáson se vesz rész, hanem helyette lesz árnyékszéki választás, nem?

Ez valami olyan, mint amikor az óvodások felnőttet játszanak?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 07:08:57

@safa:

Így igaz. Mindig csalás van, ha Soros emberei nem nyernek.
Válasz erre 

leponex 2020.02.22. 07:32:43

Remek ötlet.
Kivonulni, és tartalmas, érvelő vitában az egyesült ellenzék egymás közt jól megbeszéli az ország dolgait. Rendben. És aztán?

De ezt a tartalmas, érvelő vitát miért ne lehetne elkezdeni a mostani Parlamentben?
Csak úgy próbaképpen, minden kockázat nélkül.

Leszámolni az egyesült ellenzék jelenlegi (ön és a nyivánosságot) )pusztító mentalitásával, hogy " kioktatással, arroganciával és dölyfösséggel " lesöpörni MINDET, ami a jelenlegi kormány tesz.

Oszt a derék választópolgárok végre saját szemükkel-fülükkel megtapasztalhatnák: lehetne más a politika!
Legyen úgy!

És simán nyerhet két év múlva ez az egybesült ellenzék abszolút többséggel.
Mert: "Csak a többség számít, ugye."
(A 'Mi többségünk' nem olyan mint a mostani, mert Mi, demokraták különös emberek vagyunk, különös anyagból vagyunk mi gyúrva…”

De ezt a tartalmas, érvelő vitát miért ne lehetne elkezdeni akár ezen a blogon is?

PS: ez az 'egymás közt megvitatjuk' gondolat valahonnét ismerős ... :) Az elmúlt sokévtized legjobb politikusa egyszer már sikerre vitte.
Lássuk hát a replayt!
Hajrá! :))
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.02.22. 08:02:06

@nemecsekerno_007: Mert a Nacsa féle gyertyaszopogató pojácák a hitelesek.
Válasz erre 

Nzoltan 2020.02.22. 08:04:29

@Dan da Man: Mert veletek ellentétben vannak, akik téjékozódnak és nem egy facebook csoportban szopják egymás f.szát, hogy” -Most jól megírtad nekik!”
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.02.22. 08:07:32

@Dan da Man: Ezek mindig azt hiszik, ők szarták a spanyol viaszt. Komolyan ezek rosszabbak, mit a '89 előtti párttagok, igaz ezek is a gyűléseken az első sorokban verik a nyálukat.
Válasz erre 

safa 2020.02.22. 08:08:07

@MAXVAL bircaman közíró: Soros legnagyobb hibája,hogy pénzelte a Fideszt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 08:18:44

@safa:

Az ő szempontjából ez biztosan így van. Soros arra számított, mindenki megvehető. De lám, nem mindenki.
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 08:18:51

@leponex: Sajnos a blogon megoldani az ország problémáját nem lehet. Ami rosszabb, hogy igaza van a fideszes seggnyalóknak, sem az árnyék- sem az igazi parlamentben nem veszik semmibe az ellenzék "munkáját" . Szimplán csak kis hülyegyerekként kezelik őket.

Válaszokat nem kapnak, le nem mond senki miattuk, a javaslataikat semmibe veszik.

Nem árnyékparlamenttel kell szórakozni, hanem időnként összeülve a már nem vagy még nem Fideszes városok/kerületek vezetőivel értelmes előremutató és pláne nem kirekesztő megbeszéléseket tartani és értékelni mi lett jobb, miben tudnak értelmesen összefogni ill. miben kell a polgármesterek az asztalra csapjanak.

Jelenleg egyedül az ellenzéki városok polgármestereinek maradt súlya csak a politikai közéletben ! Úgyhogy ezt a vonalat kell erősíteni és a képviselőknek azon dolgozni, hogy a városokból minél többet megnyerjenek.

Ugyanazok a polgárok fogják megszavazni legközelebb őket a parlamenti választásokon, akik legutóbb a helyhatóságin. Szóval nem szabad elengedni, és a képviselőknek be kell látni, hogy ameddig a Fidesznek megvan a 2/3-a, teljesen súlytalanok lettek és kiüresedett az országgyűlési képviselő státusz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 08:20:58

@leponex:

Az ellenzéki árnyékszék ülései 2 dologról fognak szólni:
- ki lesz képes a másikat magába olvasztani,
- ki tud hangosabban orbánozni.
Válasz erre 

Gleccsertetű 2020.02.22. 08:29:05

@Dan da Man: mi is kurvára ununk titeket. csak mi demokraták vagyunk, nem akarjuk belépek folytatni a szót
Válasz erre 

safa 2020.02.22. 08:30:11

@MAXVAL bircaman közíró: Ez akkor lenne igaz,ha a Fideszesek visszautasítják a Soros-ösztöndíjakat.Orbán még a feleségét és a gyerekét is kivitte Oxfordba Soros pénzén,pedig csak egyedül mehetett volna. Soros vakarta ki a putriból.
Válasz erre 

Gleccsertetű 2020.02.22. 08:30:53

@Gleccsertetű: belétek
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 08:33:08

@safa:

Az akkori Fidesz sorosista volt, miért utasították volna vissza?

Soros nem vakarta ki sehonnan Orbánt. Fél év ösztöndíjaskodás nem oszt, nem szoroz.
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 08:36:00

@MAXVAL bircaman közíró: Nektek az a szerencsétek, hogy Soros elég zsugori, és nem vásárolta fel még előttetetek a magyar médiapiacot és a hirdetési felületeket... Most ezeken a helyeken hirdethetné milyen jó ember is ő ellentétben az állításotokkal :) !

Nos most vagy túl zsugori (mert ugye a pénze és eszközei megvannak rá) és akkor ugye kamu az egész sorosozás, vagy egy követ fúj veletek, mert érdekében áll, hogy sorosozhassatok!

Nem lehet, hogy ti vagytok az igazi Soros-bérencek? Nem az kiabál leginkább, akinek a háza ég?
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 08:38:36

@MAXVAL bircaman közíró: Ha van eszük belátják, hogy a polgármestereken keresztül tudják érvényesíteni az ellenzéki politikát, nem a súlytalan ellenzéki országgyűlési képviselőkön.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 08:38:42

@Zionnépe:

Azt mondod, Orbán és Soros ugyanazt akarják?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 08:39:19

@Zionnépe:

A polgármesternek nem feladata ez.
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 08:41:49

@MAXVAL bircaman közíró: Kivéve, ha azóta is Soros zsebét tömi esetleg abból a sok ellopott pénzből! Az nem lehet, hogy csak azért csinálják ezt a színjátékot, hogy a háttérben jattoljon Sorosnak?
Válasz erre 

safa 2020.02.22. 08:43:56

@MAXVAL bircaman közíró: Ok, ha nem oszt,nem szoroz akkor az összes Fideszes fizesse vissza Sorosnak amit rájuk költött.Ez lenne az elegáns gesztus,ha már évek óta gyaláznak egy idős embert.Amúgy azt csodálom,hogy még nem perelte be őket becsületsértésért.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 08:44:44

@Zionnépe:

Kifelejtetted a gyíkemberek pokoli szerepét.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 08:46:09

@safa:

Miért kellene visszafizetni egy kapott ösztondíjat? Az ösztöndíjas megsértette az ösztöndíjszerződést?
Válasz erre 

Tisztességes Természettudomány 2020.02.22. 08:49:46

"Kezdjük a legelején: már 2018-ban nyilvánvalóvá vált, hogy az igazságtalan választási rendszerben, "

Hamis premisszák hamis konklúzióhoz vezetnek.

A választási rendszer nem igazságtalan. Aki több szavazatot szerez, az nyer. Ezen az alapon jött létre az ellenzéki összefogás. Nyerni akarnak a jelenlegi választási rendszerben. Csalók lennének?
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 08:58:44

@MAXVAL bircaman közíró: Maga a Fidesz politizálta át a polgármesterséget. Ezután ez a feladtuk. Szóval ott kell folytassa az ellenzék a munkát, és ahogy látszik jó irányban halad a dolog!
Válasz erre 

safa 2020.02.22. 08:59:38

@MAXVAL bircaman közíró: Igen,megsértette. Az ösztöndíjat csak az ösztöndíjat megkapó személy veheti igénybe.Orbán az egész pereputtyát vitte Oxfordba.
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 09:03:18

@MAXVAL bircaman közíró: Mindegy kit vettek be a buliba Soros és Orbán között! A fő, hogy Orbán sorosozik mindenki a kis ngo-kra figyel, miközben a nagybani lopásokból meg Sorosnak oszt vissza. Nem példanélküli, ugye eleve ezért kellenek az offshore cégek és közvetítők a Fidesznek, hogy ne látszódjon a "valódi tulajdonos".

Szóval Soros zsebében van a Fidesz és csak azért a színjáték, hogy mehessen a rablás!
Válasz erre 

safa 2020.02.22. 09:16:28

@Zionnépe: A rendszerváltás idején pénzelte Soros a Fideszt.Ma már nincs szüksége rá a Fidesznek. Ki is paterolták innen a CEU-t.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 09:18:19

@Zionnépe:

A polgármesterség mindigis ppolitikai volt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 09:19:07

@safa:

Nem igaz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.22. 09:20:41

@Zionnépe:

Ezek szerint a ballibek egy rablót támogatnak?
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 09:35:28

@safa: Blabla csak színjáték.

@MAXVAL bircaman közíró: Nafene... ha igen, akkor miért ne lenne feladatuk a nekik szimpatikus politikai közeget erősíteni? Elvégre ugyanazok a polgárok szavazzák be a fejük fölé az ország vezetését is, akik voksukat teszik a polgármesterek megválasztására is :) !

Azokról a "ballibekről" beszélsz, aki bő 10 éve asszisztálnak a Fidesz hatalmon tartásához? Mert ők bizony olyan lassan és bután reagálnak, hogy csodálom, hogy a seggüket ki tudják törölni segítség nélkül!
Nem csoda, ha úgy veri át őket a kormányzat (Sorossal az élen) ahogy akarja.
Ha Sorosnak tankokra és nehézbombázókra is telik egy cél látszólagos eléréséhez, akkor miért kézifegyveres gyalogságot küld vajon?
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.22. 09:42:23

Igazságtalan választási rendszer= amikor nem az ellenzék nyer
Ha fordított arányban szavaztak volna az emberek, akkor az ellenzéknek lenne hasonló többsége, de van egy olyan érzésem, hogy akkor az egy igazságos választási rendszer lett volna :)
Árnyék országgyűlés : egy semmilyen hatalommal, befolyással nem rendelkező csoport, akit senki nem választott meg, tehát semmilyen törvénynek nem felel meg, semmilyen jogköre nincs = Judea népefront és vagy Judeai népefront vs Római birodalom :D
Nagyon egyszerű a helyzet, 2022-ben választás lesz, meg kell nyerni az ellenzéknek, és ennyi, és akkor lesz egy szép új világ,mint most már Bp-en is látszik, osztogatás-fosztogatás, háromszoros birságolás az autósoknak, és eladósítás :)
Kíváncsi leszek mire mennek ezzel.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.22. 10:11:07

"akkor sem lennének hajlandóak elfogadni ellenzéki tanácsokat és javaslatokat, ha arra maga a Jóisten kérné őket, "

Te ugye még nem vagy 18 és 2010 előtt csak a tvmacit nézted?
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.22. 10:13:05

@Dan da Man: "Én nem értem, hogy az első néhány kommentelő az miért olvas ilyen blogokat. "

Én pl azért mert igen szórakoztató baromságokkal lehet találkozni bennük.
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 10:22:09

@Ménár Atya: Addigra majdcsak belátják, hogy ha nem "erővel felülről" akarják megszólítani a választókat ahogy a Fidesz, kénytelenek lesznek előbb tenni értük, és bizalmi alapon elnyerni a szavazatukat.

A politikai sokszínűség pedig mindig hasznos és konstruktív. Ha 1 párt kezében van, az bizony egypártrendszerhez és autoriter hatalmi rendszerhez vezet (mint a példa is jól mutatja). Az ellenzék esetében a 2/3 sem vezetne ide, mert eleve nagyon sokféle nézet tömörüléséből állnak össze.
Magyarul akkor igazságtalan a rendszer, ha a választók közel felének érdekérvényesítése nem működik. És jelen esetben ez így van, ezért is lettek súlytalanok és üresedett ki az ellenzék fogalma.

Ami baj, hogy minél tovább görcsöl a Fidesz, annál több feszültség és harag fog rájuk zúdulni. Erő-ellenerő.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.22. 10:28:47

@Zionnépe: "Az ellenzék esetében a 2/3 sem vezetne ide, mert eleve nagyon sokféle nézet tömörüléséből állnak össze." milyen szép is lesz amikor a jobbikos meg a valamelyikszdszszellemiutód szavaz a kisebbségi támogatásokról :)))))
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 10:28:56

@eßemfaßom meg áll: 2010 előtt a Fidesz ellenzékként bele tudott szólni a politikába, más kérdés, hogy pont csak azon alkalmakkor nem tették, amikor valóban lett volna értelme.

Azután meg úgy alakítgatták a választási szabályokat, hogy egy pár ciklusra előre bebetonozzák magukat az ellenzék totális kizárásával.
Az egyetlen amiért ez működik, mert az ellenzék liberális és demokratikus módszerekkel akarnak autoriter rendszer ellen küzdeni. Nyílvánvalóan bagatell.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.22. 10:39:12

@Zionnépe: Hány fidesz javaslatot szavaztak meg 2002-2010 között?

"Azután meg úgy alakítgatták a választási szabályokat" ahogy az mszp-szdsz koalíció alakította 1994-ben az önkormányzati választásokra. Ja és a fidesz ténylegesen megcsinálta aq 200 fős parlamentet amit előtte egy évtizede igérgettek. És a körzetek átalakítása egyébként is alkotmányos kötelessége volt amire szart az előző kormányzat mert jól elvoltak az alkotmánysértő körzethatárokkal.
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 10:41:00

@eßemfaßom meg áll: Mert azt sokkal szebb nézni, hogy a demokrácia megcsúfolásaként egyhangúan és droidként mindig mindent megszavasznak? Hol is lát ilyet az ember? Ja bocs azok egyik sem demokrácia :)
Neked jobban esik az egypártrendszer, ahol nincsenek nézetkülönbségek és érdemi konstruktív véleményütköztetések, csak amit a vezető kitalál az a jó?

Ez szimplán egy autoriter rezsim így, ahol a parlament csak látszólagos báb. A képviselők mind súlytalanok. A Fideszesek azért, mert csak megszavaztatni tartják őket (lásd droidok) az ellenzékiek szavazata meg semmit sem befolyásol.
Válasz erre 

fércnél maradandóbb 2020.02.22. 10:53:04

@Ménár Atya:
Kihagytad a klimavészhelyzetet. Az árnyékparlament első feladata lesz hogy vészhelyzetet hirdet mindenre ami a látóterébe kerül. Saját veszélyjelző szirénát kell felszerelni az árnyékparlament tetejére
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.22. 10:53:58

@Zionnépe: Hány kormánypárti javaslatot nem szavaztak meg a kormánypárti képviselők 2002-2010 között?
Válasz erre 

fércnél maradandóbb 2020.02.22. 10:54:48

@Zionnépe:
"az ellenzékiek szavazata meg semmit sem befolyásol."

Ezért működik még az ország
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 11:03:33

@eßemfaßom meg áll:
Nem kell túltolni, az ellenzéki javaslatokat világszerte kevés helyen szavazzák meg, kivéve talán nagyon jól működő Nyugat-Európai országot, ahol az ellenzék eleve jelképes fogalom. Ellenben az ellenzéknek van beleszólása az ország ügyeibe, a kiemeltekben pláne. Ez a normális.

A parlament teljesen mindegy hány főből áll, nem a képviselők fizetésétől nyomorog az ország. Mindegy, hogy 200 vagy 2000 ül ott.
Jelen esetben a 200 is sok, elég lenne, ha Orbán menne be, megnyomná a gombot, hogy megszavazza a saját beadványát és jól elvigyorogna rajta, hogy ez is kész.
Most kvázi 134 gombja van egyszerre, de a fentebb leírtakből következőenaz ellenzék gombjai mintha ott sem lennének, a sajátjának meg felesleges a szétaprózása. Na ez a sok, ahol 1 helyett 199 felé fizetünk, nem az ahol legalább érdemi parlamenti munkát is végeztek.

Az alkománysértőt meg a Fidesz üresítette ki, ugyanis jelenleg már eleve alkotmány sincs, de ami van helyette meg kvázi jegyzetfüzetként funkcionál. Akkor és azt írnak át benne (és teszik is) amikor épp ahhoz van kedvük :) Ráadásul a választók majd felének ebbe sincs, ahogy másba sem manapság beleszólása.
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.22. 11:06:30

@Zionnépe:
Szerintem te sem hiszed amit írsz.
Jelenleg a sokszínű budapesti vezetés , gyurcsánynyal egyenlő.
Azt pedig már ismerjük.
Adóemelés, rendőr attack, eladósítás, elszegényedés és káosz.
A gazdaságot 2002-2006-között taccsra vágták, euró bevezetést elszalasztották, az embereket hitel csapdába vezették.
Bár ennek ellenére neked szurkolok, hogy igazad legyen, de az előjelek nem ezt mutatják ismét.
Nekem nagyon bejön , hogy normális mértékű adót fizetek, gyerekek után támogatást kapok, amit a szocik alatt nem mondhattam el.
A legnagyobb erénye, fletó szívesen hangoztatja is, a kurmányának, hogy nála adómentes volt a minimálbér.
Hát menjen az anyja ....ba, elérték 8 év alatt, hogy tömegek minimálbéren tengődjenek, de azt nem adóztatták!............
Szóval vannak kétségeim, mint a jobbikkal akik mára jó fasiszták lettek............
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.22. 11:08:11

@Zionnépe: látom a kérdésekre nem megy a válasz csak az orbánfób bullshitgenerátor tolja a random szokásost.
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.22. 11:08:41

@fércnél maradandóbb:
Tényleg, igazad van, a pálya széléről könnyű okosnak lenni, de amikor a jelenlegi ellenzék volt a pályán, hát....elég szánalmas lett a meccs végeredménye 2010-re.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.02.22. 11:09:20

@Dan da Man: Hogy te mekkora tévedésben vagy, de ez a te dolgod.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.02.22. 11:12:45

@n3spr3ss0: ?! Ki az a Nacsa?!
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.22. 11:14:45

@Zionnépe: Emlékeztetnélek arra, hogy régebben elég lett volna ha fletó ment volna csak be a parlamentbe, és nyomta volna meg a gombot, hogy elfogadja amit akar.
Tehát most el kell fogadni, hogy a többségben lévők akarata érvényesül.
Az alkotmány pedig érvényes, hiába próbál néhány agyhalott nyugger komcsi lázadozni, nem tud olyat felmutatni, ami ezt cáfolná.
Tegnap, ma, és holnap is érvényes, ha esetleg az ellenzék nyer, akkor megváltoztathatja, bár kétlem hogy akkora támogatottsága lenne, de elfogadnám ha így lenne.
Szóval, fejtsd már ki , mi alapján állítasz ilyen blődséget, gondolom ez a direktíva ismét a dk hitgyüliken :)
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 13:44:31

@Ménár Atya: Mi az, hogy Gyurcsánnyal egyelő jelenleg a tőbbszínű városvezetés? Hány csontváz borult ki eddig a szekrényekből alig 3 hónap alatt úgy, hogy a leköszönő fideszesek épo csak fel nem gyúhtották maguk mögőtt a városházákat úgy igyekeztek eltűntetni minden iratot ?

Gyurcsányék alatt lett volna lehetőség megadóztatni a minimálbért, ha a Fidesz saját magán kívül bárkivel meg tudja értetni a szükségességét. Ellenben a minimálbér adóztatása manapság is teljesen szükségtelen és érdemtelen. Nem tudom éltél-e minimálbéren, de aki ügyeskedő, az manapság is megtalálja a módját az adóminimalizálásnak, aki meg valóban abból próbál megélni, annak meg kismillió segély meg támogatás kell hozzá, hogy megéljen.
Magát az adóelkerülést és ügyeskedést kell kiszűrni, lehetőleg a készpénzhasználatot sarcolni és büntetni (megszűntetni) és hamar kiderülne ki csal.
Igen, ebben hibásak voltak Gyurcsányék, de azóta inkább romlott készénzhasználat terén a gazdaság, mint javult. Ergo a Fidesz rosszabbul áll ezen a téren is.

Fletó szavazatait nem egységesen szavazták meg, illetve a legtőbb törvényt előzetesen áttárgyaltak és szinte minden frakcióból volt mellette és ellene szavazás ill. tartózkodás is. Nagyon sokszor rezgett a léc, ez manapság nincs. Ergo gombnyomogató droidok lettek a képviselők.

Az alkotmány nem alkotmány már, hanem Alaptörvény. Az érvényessége nem kérdés, a jegyzetfüzethez hasonló és egyoldalú nem igazi 2/3-os választói akarat alaján (v.ö. autoriter) változtatgatása ami miatt kiüresedett.

Teljesen mindegy melyik oldal változtatgatja a saját szájízére, az alapvető gond a nem konszenzuson alapuló változtatás lehetősége.

Nem értem miért rettegtegtek a dktól, mikor jelenleg még mindig a Jobbik, Momentum és Lmp összefogása amiben van potenciál. Persze nektek lételemetek a valamitől való rettegés ill. rettegésben tartás.
Ugye vén bolsevikok?

@eßemfaßom meg áll: Az, hogy értelmezni nem tudod a választ, nem a te hibád. Feletted és rajtad kívül álló ok :) !
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 13:47:03

@fércnél maradandóbb: Azért működik az ország, mert szerencsére van elég multi ami a markában tartja a kormányt. Különben már rég Észak-Korea szintjén vegetálna a lakosság
Válasz erre 

leponex 2020.02.22. 14:13:29

@MAXVAL bircaman közíró: Ferenc testvérünk, de ezt már vagy három (4-5-6??) évvel ezelőtt megmondtam, ha a szocik összeállnak a Ferivel, azzzal végük leszen. És lőn hamarost ...
Amúgy Ferencünk az egyetlen igazi politikus a ballib oldalon a Gyula után.
Akit azért 1994-ben csőbe húztak a szadesszel, hogy a média megeszi ha nem veszi be őket a buliba az abszolút többsége ellenére. Így aztán együtt mennek a lecsóba, a libek előbb, most meg lassan (?) a szocik...
Szerintem érik a visszavágó rangadó: Egy mindenki ellen, mindenki egy ellen:)
Remek meccs leszen, Ferencünk erre tette fel a hátralévő életét: egyszer az életben választást nyerni - az Orbán ellen!
Pompás lesz, miképpen kommunkálják ezt majd a Rosszabbiktól a Nomentumig:
Egy a tábor, egy a zászlónk, egy jelszónk: Gyurcsány Feri!
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.22. 15:08:26

@Zionnépe: Csontváz?
Mire gondolsz, talán csak nem arra amikor a maszop-szadesz metrót épített csilliárdokért és ellopták közben a pénzt miközben semmi nem épült szépült? :)
Az a tisztogatás amit gyurcsány végez karigeri bábuval , az meg egyenesen a diktatúra éveit idézi vissza.
Semmiféle sokszínűség nincs, fletó átbaxott benneteket, és nem adok fél évet, és mindent ő irányít.
-Látom nem is érted a minimálbérről írt véleményem, akkor most egyszerűsítek: Bassza meg a kurva anyját az a miniszterelnök, akinek az a legfőbb érve a maga alatt kialakított rendszerben, hogy úgy elszegényítette az embereket, hogy minimálbérből kellett tengődniük, de azt azért már nem adóztatta tovább!
A készpénzhasználatról írt esszéd, remélem ha hatalomra kerültök, be is váltjátok, mondjuk akkor nem adok 1 évnél többet a gittegyletnek, a saját választói fogják elküldeni a picsába megint ferit :)
Amúgy ha nem az ATV-t bámulnád, meg dk gyüliket hallgatnál, akkor tudnád, hogy jelentősen fehéredett a gazdaság a fidesz alatt.
Online számlázás, és adócsökkentés, csodákra volt képes, ellentétben azzal amikor megszorítás, ás a vállalkozások maffiakénti beállítása történt fletó alatt.
Meg is bukott a faszkalap.

_ Majd nézz utána hány fidesz előterjesztést fogadott el a szoci kurmány, kb egyet sem.
Amúgy tényleg megbeszélték, aztán megszavazták, mivel minimális többségben voltak, de akkor is átvertek mindent az ogy-n.
Na ennyit a jóságos demokrata faszkalap kormányzásáról.

Az alaptörvény érvényessége tényleg nem kérdés.
Érvényes, rád is, és rám is, azért mert a változtatáshoz szükséges többség alapján lett szabályosan megváltoztatva.

-A DK-tól senki nem retteg, attól retteg az értelmes ember, hogy ha ez az elkúró valahogy visszakerül a hatalom csúcsára, akkor megint jön a megszorítás , a szegényedés, az eladósodás ,és az államcsőd ,mint 2009 ben.
Az volt a szerencséje ennek a balfasznak, hogy az eu megmentette a seggét giga kölcsönnel,miután a világon elsőként bedőlt a válság alatt magyarország, pedig papíron nagyon jó volt minden...........
Szóval a magam részéről én szeretném ezt megakadályozni ahogy csak tudom.
Vén bolsevik? :D
Ezt meg honnan vetted, bolsevik a dobrev klára meg a familiája, tudod akik működtették a bolsevik hatalmat, és megtorlásokat vezettek 56 után.
De gondolom ezt vagy nem tudod, vagy nem akarod tudni.
A személyeskedés pedig nem nagyon hat meg, én is írhatnám hogy kis szartúró fartúró momentumos gréczi geci vagy, de nem írom mert semmi értelme nem lenne nyílvánvaló dolgokat alátámasztani külön is :D
Azért jelzem, hogy még a fidesz van hatalmon és te úgy ugrálsz ahogy orbi fütyül.
A szerencséd csak annyi, hogy most legalább nem kell attól tartanod, hogy csődbe mész, mert van munka, ne úgy mint fletó alatt.
Na szép napot!
Válasz erre 

midnight coder 2020.02.22. 16:43:34

@Zionnépe: És azért nem működött Fletóék alatt, mert akkor még ez sem volt. Az összes ütőképes multit a szlovákok vitték el, látszott is a magyar és a szlovák GDP mutatók alakulásában.
Válasz erre 

midnight coder 2020.02.22. 16:49:32

@Zionnépe: "Ellenben a minimálbér adóztatása manapság is teljesen szükségtelen és érdemtelen."

A progresszív adózás egy olyan országban ami a munkaerejének az értékesítéséből él (mivel sem saját tőkéje, sem saját gazdasága, sem nyersanyagai) egy olyan unióban ami lehetővé teszi a munkaerő szabad mozgását, és ahol amúgy is többszöröse a fizu a hazaihoz képest, nettó hazaárulás, mert ösztönzi az értékes munkaerő távozását az országból, aminek a vége az lesz, hogy a végén az egész országban két minimálbéres fogja támogatni egymást.
Válasz erre 

Zionnépe 2020.02.22. 16:53:59

@Ménár Atya: Ok, Boomer :D ! Ne túrázd magad, mert még infarktust kapsz a nagy elszánt bértrollkodásban :) ! Szerinted ma a fiatalok a tv-t nézik, ha hírekhez akarnak jutni? Pláne Atvt? Öreg bolsika :)

Az ország nem volt csőd szélén, amit felvettek IMF hitelt a Fidesz is megszavazta, sőt még aszisztált is a szétlopásában. Csak olcsó pénz volt az akkori kamatokhoz képest, és azonnal ugrottak rá úgy a politikusok és bankok. Mert ugye nagy része a bankokhoz került ezen belül is Csányihoz. Szimplán szétlopta az akkori bagázs kéz a kézben...

A Fidesz ponthogy egy jobb gazdasqgi pályára állított országot vett át, amit sikeresen lezüllesztett azóta. Tudod akkoriban még éllovasok voltunk a régióban sőt EUs szinten is bő középmezőnyben, azóta sereghajtókká váltunk a nagy igyekezetben, mind gazdasági, mind korrupciós téren.

Tudod titeket vén makikat úgy vernek át az egysíkúan kézivezérelt médiájukon keresztül, hogy azt is elhinnétek, hogy a Föld lapos, ha Vityának ahhoz lenne érdeke :) !

Na húzz el a csirkefarhátba és csak akkor akarj észt osztani, ha már lesz miből!
Válasz erre 

midnight coder 2020.02.22. 17:14:02

@Zionnépe: "Tudod akkoriban még éllovasok voltunk a régióban sőt EUs szinten is bő középmezőnyben, azóta sereghajtókká váltunk a nagy igyekezetben, mind gazdasági, mind korrupciós téren."

Mikor is voltunk mi éllovasok a régióban ?

https://www.google.hu/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&hl=hu&dl=hu#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=ny_gdp_pcap_kd&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=region&idim=country:HUN:SVK:CZE:POL&ifdim=region&tstart=1014332400000&tend=1487718000000&hl=hu&dl=hu&ind=false
Válasz erre 

Pipas 2020.02.22. 17:16:16

@Zionnépe: "Az ország nem volt csőd szélén, amit felvettek IMF hitelt a Fidesz is megszavazta, sőt még aszisztált is a szétlopásában."

Nem, nem szavazta meg, meg sem kérdezték a parlamentet. Azért te nyugodtan terjesztheted, hogy akkoriban olyan döbbenetesen nagy volt a demokrácia, hogy az mszp mindig egyeztetett meg bevonta az ellenzéket, de érdemes tudni, hogy a hitelt a kormány és a nemzeti bank vette fel, nem a parlament.
Válasz erre 

Pipas 2020.02.22. 17:18:22

@Zionnépe: "A Fidesz ponthogy egy jobb gazdasqgi pályára állított országot vett át, amit sikeresen lezüllesztett azóta. Tudod akkoriban még éllovasok voltunk a régióban"

Ritka nagy baromság. Biztos azért kellett hatalmas mentőhitelt felvenni, mert éllovasok voltunk a régióban. Hát persze!

Hát öregem, ekkora böszmeséget 2006-óta nem hallottam. :D
Válasz erre 

Pipas 2020.02.22. 17:23:21

@Zionnépe: "Mert ugye nagy része a bankokhoz került ezen belül is Csányihoz. Szimplán szétlopta az akkori bagázs kéz a kézben..."

A bankok visszafizették azt a pénzt, amit az IMF hitelből kaptak. Itt van:

"A költségvetési hiány fedezésére 2008-ban 262 milliárd forintot, 2009-ben mintegy 470 milliárdot, 2010-ben pedig 327,6 milliárdot költöttek, a 2009-es bankmentő csomagra 511,5 milliárdot fordítottak (bár ezt később a bankok visszafizették), 770 milliárdot vitt el a 2009-ben lejárt állampapírok finanszírozása és 567 milliárdot az állampapírok visszavétele, de jutott még 498,6 milliárd forint a 25 százalékos Mol-részvénycsomag megvásárlására is."

Hát igen, a pénz nagy része az mszp kormány által generált államháztartási hiányra ment el. A kisebb része pedig a MOL részvények viszavásárlására, merthogy a MOL részvényeket az mszp addigra eladta és eltapsolta. ;)
Válasz erre 

Pipas 2020.02.22. 17:28:24

@Zionnépe: "Tudod titeket vén makikat úgy vernek át az egysíkúan kézivezérelt médiájukon keresztül, hogy azt is elhinnétek, hogy a Föld lapos, ha Vityának ahhoz lenne érdeke :) !"

Ahhoz képest, hogy minden mondatod valótlanság volt elég magabiztos vagy. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy az indexes blogok hozzászólásaiból tájékozódsz és mindenféle baromságot beveszel.

Például azt, hogy a 2006-os öszödi beszéd és a 2008-as gazadasági válság után, a vilábanki és EU mentőcsomag után, magyarország a régióban "bajnok" volt. Még ha akkoriban egy kő alatt éldegéltél, még akkor sem illik ilyet leírni.

És igen, amit írtál az tényleg a laposföldhívők szintjén van. :D
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.22. 17:57:08

@leponex:
“ Ferencünk erre tette fel a hátralévő életét: egyszer az életben választást nyerni - az Orbán ellen!”

Úgy érted: MÉG EGYSZER, ugye?

Ugyanis egyszer már nyert választást orbán ellen, míg orbán EGYSZER SEM ellene.
De a többi stimmel. :)
Miért, az is valami..!
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.22. 18:16:22

@Zionnépe:
"@Ménár Atya: Ok, Boomer :D ! Ne túrázd magad, mert még infarktust kapsz a nagy elszánt bértrollkodásban :) ! Szerinted ma a fiatalok a tv-t nézik, ha hírekhez akarnak jutni? Pláne Atvt? Öreg bolsika :)"

Miért te fiatal vagy? a hsz-ból ítélve inkább dk-s agymosott nyugger, de ezt ne vedd személyeskedésnek :)
Amúgy szerintem fingod nincs a bolsevikokról, nem szidnád akkor a saját elvtársaid, akik valóban bolsevikok és ivadékaik :)

"Az ország nem volt csőd szélén, amit felvettek IMF hitelt a Fidesz is megszavazta, sőt még aszisztált is a szétlopásában. Csak olcsó pénz volt az akkori kamatokhoz képest, és azonnal ugrottak rá úgy a politikusok és bankok. Mert ugye nagy része a bankokhoz került ezen belül is Csányihoz. Szimplán szétlopta az akkori bagázs kéz a kézben..."

Hát igen, valóban igazad lehet, azért kellet ájemeff hitel, mert ezzel segítettük ki a halódó nyugati gazdaságot, nem azért, mert kiderült a magyar gazdaságról, hogy a pannon puma csak egy levegővel kitömött plüss .......

"A Fidesz ponthogy egy jobb gazdasqgi pályára állított országot vett át, amit sikeresen lezüllesztett azóta. Tudod akkoriban még éllovasok voltunk a régióban sőt EUs szinten is bő középmezőnyben, azóta sereghajtókká váltunk a nagy igyekezetben, mind gazdasági, mind korrupciós téren."

Olyan jól álltunk, hogy a világon elsőként dölt meg a magyar gazdaság.
Szerintem ha tényleg annyira fiatal vagy, akkor kezdj tv-t nézni, aztán dolgozni, és kimenni az emberek közé, mert az információid netto marhaságok.

"Tudod titeket vén makikat úgy vernek át az egysíkúan kézivezérelt médiájukon keresztül, hogy azt is elhinnétek, hogy a Föld lapos, ha Vityának ahhoz lenne érdeke :) !"
Ebben igazad lehet, nagyon átvertek minket, 2002-2010 között, ezért nincsen az a csürhe ma hatalmon.

Na húzz el a csirkefarhátba és csak akkor akarj észt osztani, ha már lesz miből!

Én próbálom neked osztani, de annyira ostoba vagy, hogy nehéz dolgom van :D:D

Amit itt előadtál a fletó féle növekvő gazdaságról azon azért jót nevettem ma, akkoriban viszont sírtam, mert elkúrta.
Amúgy ne zavarjon az a tény sem, hogy eurónk sem lett a faszkalap miatt, az államadósság is elúszott, leminősítettek a béka segge alá minket ami rettenetes összegekbe kerül a mai napig.
Látom a tények meg a számok nem nagyon zavarnak, vagy egyszerűen nem megy a matek sem.
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.22. 18:19:54

@morph on deer:
Arra emlékszik mindenki, a hazug fletó elhazudta az adatokat, mindent titkolt a választás előtt, így gyakorlatilag csalással nyert egy hajszállal.
Aztán jött a bukás.
Sajnos orbi tényleg nem tudott újra megmérkőzni vele szemtől szemben, mert a nép hogy Horn Gábor szavait idézzem: Elzavarta a picsába fletót.
Azóta pedig csak háttérből tud politizálni.
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.22. 18:48:43

@Ménár Atya:
“ Arra emlékszik mindenki”

Csak majdnem mindenki!
Azért szóltam, hogy igazad legyen. :)
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.22. 18:54:08

@Zionnépe: "Az ország nem volt csőd szélén,"

Ezek szerint a rohadt orbánista sajtó összevissza hazudozott

nol.hu/gazdasag/a_csodtol_mentette_meg_magyarorszagot_a_valutaalap-309992

"Az IMF hitelkeret nélkül, ma Magyarországon államcsőd lenne vagy drasztikusan leértékelődött volna a forint - ismerte el Bajnai Gordon."

magyarnarancs.hu/belpol/az_imf-hitel_tortenete_es_kovetkezmenyei_-_nehez_napok_ejszakai-70117

"forrásaink szerint a kormány és a Magyar Nemzeti Bank (MNB) szakemberei október első felében komolyan tartottak attól, hogy bekövetkezik az államcsőd."
Válasz erre 

torró 2020.02.22. 18:58:01

@Zionnépe:
Sajnos rosszul tudod! Nem akartam bekapcsolódni, de nem tudok szó nélkül hagyni ilyen tájékozatlanságot! Volt egy riport a Ferivel az Atv-n. Ő saját maga mondta el, hogy 4 azaz négy órányira voltunk a totális államcsődtől! És sajnos nagyon rossz feltételeket kellett aláírni neki! A ferinek az Öszöd-i beszéd lett volna a nagy ütőkártya, ha azt a parlamentben mondta volna el, és azonnal benyujtotta volna a lemondását! Na akkor lett volna nagy sok ember előtt! Mert amúgy nem volt még olyan vezető itt nálunk aki így elmondta a rossz gyakorlatukat! Szóval, most újra felminősítettek bennünket, ha valaki nem olvasta volna az INDEX-n! És a Merkel elismerését se hallatta senki? pedig megtörtént! De hát ugye ilyesmit akkor se lehet az ellenzéki oldalon elmondani, mert inkább leharapnák a nyelvüket!
Árnyékkormány meg a tehetetlenség kimutatása: Igaz a fidesz meg kivonulást játszott ami szintén gyerekes. De nekik sem volt más a kezükben, csak ők akkor nekiállta a polgári körökkel felkészülni a választásokra. Ugyanis tőlük sem fogadott el semmilyen javaslatot az akkori kormányzat. Megmondom ezt a gyakorlatot nem tartom helyesnek, mert ez mókuskerékhez vezet. Más! Mészáros nem az egész gazdasági tényező! Ha valaki megnézi a száz milliárdos megoszlását, láthatja hogy csak 24% -k jobboldali kötődésű! Csak kéne azt a nyomorult guglit használni, mikor valéaki vitatkozni akar, legyen felkészülve!
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.22. 18:58:48

@Ménár Atya: "Miért te fiatal vagy?" a kommentjei alapján a 2010 előtti időket még csattogóslepketologatással töltötte különben nem irna ennyi oltári baromságot.

vagy jólképzett propagandista aki a csillagokat is bármikor rutinosan hazudja le az égről.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.22. 19:04:09

@morph on deer: jaja az a hires "Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz." és “Nem igaz vádakkal választást nyerni, az nem igaz országhoz vezet” "győzelem". Mondjuk Orbán azóta is imáiba foglalja azt a vereséget.
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.22. 19:11:56

@eßemfaßom meg áll:
Nekem inkább úgy tűnik, hogy dk agymosásokon esett át, több hasonszőrűtől hallottam már, ezeket az érveket, amik arról szólnak, mennyire jó volt a magyar gazdaság, csak épp a bukásról felejtkeznek el, hogy akkor miért is volt csőd, és miért minősítettek le minket a "szakértő kormányuk" alatt.
De lehet hogy tényleg fiatal, és csak meleg pornót néz a neten mert ma az a sikk a színes pártjaiknál.
Amúgy amikor valaki elkezdi tolni a bértollnok, fizetett troll , bolsevik,náci stb mantrát, akkor sejthető, hogy nem vitaképes agymosott, ha nem tetszik a másik véleménye akkor általában ez jön, meg a személyeskedés.
Ma szerencséje volt, hogy beleálltam ebbe, mert amúgy az ilyen kis gréczy kézápoló krémekkel nem foglalkozom tovább.
De ma jót röhögtem a baloldali színes összefogás ide szalajtott emberét, ahogy elkezdett csirkefarhátazni meg bolsevikozni :D, remélem olvassák a bolsi nyuggerek, mire számíthatnak ezektől :D:D
Válasz erre 

leponex 2020.02.22. 19:46:30

@morph on deer: :)
Hát ha te Ferenc győzelmének tekinted azt a 2006-os parlamenti választást, amit trükkök százaival, hazugságokkal, ótvaros ballib médiával 'megnyert', majd két év kormányzással de facto államcsődbe vitte az országot, és még az addigi gazdái is a lemondásra noszogatták ...
Ferenc egyetlen ciklust sem tudott végigvinni miniszterelnökként, nemhogy egyszer egy sikeres kormányzás után újra megválasszák.
De az öszödi apokrifben sem a diadalmas győzelméről mesélt ...
Idézzem? :))
Alkalmatlan volt a miniszterelnöki posztra - írta Uj Péter orbánfan:)
Pedig Ferenc testvérünknek voltak jó ötletei:
- például az egyfordulós, vegyes ( fele lista, fele egyéni) választási rendszer : na ezt csinálta meg Orbán
....

Orbán az első kétharmadot bizony Ferencnek köszönheti, aminek elemi feltétele volt Ferenc egyszeri 'győzelme', formálisan tehát igazad van :)

PS: Azért lássuk be, sehol nem tekintik 'győzelemnek', ha kiderül hogy cinkelt lapokkal sikerült az.

Szerintem a 2022-esnek ( már ha Ferenc és Orbán a pályán lesznek ) az lesz a nagy tétje: talán végérvényesen lezárulhat az a 'liberális' ámokfutás,
- ami a rendszerváltás eddigi egyetlen államcsődjét hozta,
- a HARMADIK IMF-hitel kényszerét hozta három évtized alatt -ami azért világcsúcs lehet
- ami maga alá temette a 'rendszerváltó' magyar 'liberálisokat',
- most magával rántani látszódik a maradék szocikat, akár akarnak lábtörlő lenni, akár kapálóznak ellene,
- leamortizálta a kérészéletű, némileg jobb sorsra érdemesebb (jobboldali) radikálisokat

hiszen Ferenc minden maradékot bekebelezni látszik.
Már csak az a kérdés: a gyurcsányellenes Nomentum megy a levesbe vagy megy Ferenc bendőjébe :)
Feri (is) zseniális, mindig ezt tartottam ;-)
Válasz erre 

padlogaz 2020.02.22. 19:56:17

nem árnyékparlament kell (mi az különben?), hanem jövőt építve politizálni. két év van a következő választásig, és még mindig semmit nem lehet tudni arról, hogy az ellenzéknek milyen víziója és elképzelése van az ország jövőjéről.

jó lenne látni, hogy egy esetleges győzelem után hogyan működik majd együtt az egyébként teljesen inkompatibilis jobbik - dk - momentum (hogy csak a jelentősebbeket említsem).

van egy réteg, akiknek csak és kizárólag az számít, hogy valaki, bárki, leváltsa a fideszt, de szerintem a többség akkor fog másra szavazni, ha értelmes és előremutató alternatívát lát.

akár tetszik, akár nem, szvsz még jelenleg is sajnos csak orbánnak van stratégiai célja magyarországról, valamint az ország regionális és eu-n belüli szerepéről. ezt lehet szeretni vagy nem szeretni, de neki legalább van.

sajnos budapesten sem látom azt a fene nagy tudatosságot, hogy tulajdonképpen merre is fejlődjön a város.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.02.22. 20:40:56

Illik hozzájuk , hisz állandóan árnyékbokszolnak .. Miért ne lehetne árnyékparlamentjük?
Válasz erre 

Pipas 2020.02.22. 20:47:09

@morph on deer: "Ugyanis egyszer már nyert választást orbán ellen, míg orbán EGYSZER SEM ellene. "

Ó, igen, a legendás vita, amikor gyurcsány "felmosta a padlót" orbánnal. Mondta, hogy azt a butaságot, hogy itt valaki "gyógyszerfelírási díjat akar bevezetni" vonja vissza. És lőn, nem is vezették be. Vizitdíjat vezettek be, nem gyógyszerfelírási díjat. :D

De gyurcsánynak igaza volt, azt mondta orbánnak a vitán, hogy nem igaz módon választást nyerni nem igaz országhoz vezet. És igen, így van, nyertek, hazugsággal nyertek, amit tudunk, mert lebuktak:

"hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük"

Hát igen, büszkék lehetnek rá a rajongók, tényleg nyert orbán ellen.

Csak annyit tennék hozzá, hogy másokat vádolni hazugsággal, miközben valaki rezzenéstelen arccal hazudok, miközben pontosan tudja, hogy a másik nem hazudik, az ország világ előtt tágra nyílt szemekkel és őszinte mosollyal bizonygatni, hogy a másik hazudik, miközben pont ő hazudik nagy hatást tett rám. Életemben először láttam, hogy mit jelent pszichopatának lenni, hogy hogyan is néz ez ki. :(
Válasz erre 

Pipas 2020.02.22. 20:52:04

@leponex: "Azért lássuk be, sehol nem tekintik 'győzelemnek', ha kiderül hogy cinkelt lapokkal sikerült az."

Pontosan. Valahogy ezt a rajongók mindig elfelejtik. Lenyűgöző...

Megmondom mi jut róla eszembe: egyszer egy szórakozóhelyen le akart lépni valaki a kabátommal. Utánaszaladtam, visszavettem tőle. Ahogy megyek vissza a haverokhoz utánamszalad és rángatja a kabátot, hogy a pénzt a zsebéből adjam vissza, mert azt már akkor ellopta tőlem, amikor a kabát még a fogason volt. :D Komolyan, nem vicc, ez volt az indok, ezt volt képes mondani! :-o

Na a gyurcsány rajongók is ilyenek, a győzelem az jár, mert azt még akkor kihirdették, amikor még nem buktak le a választási hazugságokkal. :D
Válasz erre 

leponex 2020.02.23. 00:12:19

@torró: "Igaz a fidesz meg kivonulást játszott ami szintén gyerekes. "

Lehetett volna, alkalmi performanszként akár gyerekesnek is nevezhető.
(Lásd Szél Berni, Lófaszházy, Varjú, Kunhalmi Ági, .... az MTV-ben ...)

Ha egyszeri teátrális földön fetrengés, lépcsőmászás, ajtónak rohanás lett volna.

De Semjén (brr... ott is csak hozott anyagból varrnak ... ) meg Navracsics mindig bent volt, és következetesen olvasták Ferenc testvérünkre viselt dolgait.

Mert az annyira képtelen, hihetetlen volt, elfogadhatatlan hogy nem egy mezei politikus, de maga a miniszterelnökről került ki hangfelvétel, hogy hazudott.
És mintha mi se történt volna, maradt a posztján.

Ha csak hazudott volna.
DE ami ennél sokkal-sokkal súlyosabb volt: igazat mondott.
Nem kicsit, nagyon.

"Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk, azon túl, hogy a szarból visszahoztuk a kormányzást a végére. Semmit. Ha el kell számolni az országnak, hogy mit csináltunk négy év alatt, akkor mit mondunk?"

(Az a két év pont Ferenc 'sikeres' kormányzásának a teljes intervalluma. Az utolsó másfél-két év teljes végighazudozása. @morph on deer:)

A sz@rból visszahozott kormányzás ( magyarul a hazugsággal, demagógiával, csicskamédiával elért 'győzelem') volt az egyetlen jelentős kormányzati teljesítménye Ferencünk saját értékelése szerint.
Hihetünk Ferinek, őszinte volt.

És mivel a döntően balliberális médiában undorító, elvtelen, ocsmány, végtelenül szervilis és primitív, szánalmasan nyalonc magyarázkodása, Ferencünk mosdatása ( Bitó László úr, Esterházy megvan?) ment ahogy a csövön kifért, egy kockázatos, de hatásos módszert választottak:

a teljes ellenzéki fidesz-kdnp képviselőcsoport kivonult ha Ferencünk kapott szót, Orbán azután SOHA ki nem ejtette a száján Ferencünk nevét,
a két frakcióvezető viszont folyamatosan emlékeztette a nyilvánosságot Ferencünk minősíthetetlen botrányára.

ÉS az akkori lakájmédia mindezt nem tudta teljesen kontroll alá vonni, a nyilvánosság elől eltüntetni.
Szerintem zseniálisan egyszerű, és nagyon hatásos volt.
Válasz erre 

leponex 2020.02.23. 00:36:02

Dehamár Ferenc és az ő zseniálisan sikeres kormányzása még mindíg a tartós hiedelemvilág részét képezi:

"Fantasztikus dolog politikát csinálni. Fantasztikus. Fantasztikus egy országot vezetni. Az utolsó másfél évet azért tudtam én személy szerint csinálni, mert egy dolog ambicionált és egy dolog fűtött: visszaadni a baloldalnak a hitét, hogy megcsinálhatja, hogy nyerhet. Hogy nem kell lehajtani a fejét ebben a kurva országban. Hogy nem kell beszarni Orbán Viktortól, meg a jobboldaltól és tanulja most már meg magát nem ő hozzájuk mérni, hanem a világhoz. Ez adta a hitet, hogy miért érdemes ezt csinálni. Nagy dolog volt. Imádtam. Életem legjobb része volt. Most az adja, hogy történelmet csinálok."

Ja.

Mit is csinált végig Feri az 'elmúlt másfél-két évben' ?
Amire büszke?
Amit imádott?
Ami élete legjobb része volt?

Ez:

"Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk, azon túl, hogy a szarból visszahoztuk a kormányzást a végére. Semmit."

Őszinte csodálatom @morph on deer: és barátai felé, hihetetlen lekierő, kitartás lehet bennük ezek után még most is Ferenc testvérünk történelemcsinálásának következményei láttán...
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.23. 01:29:07

@Pipas:
“ Ó, igen, a legendás vita”

Szerintem nyugodtan maradhatunk a tényeknél, úgy sokkal egyszerűbb az élet.
A helyzet pedig az, hogy orbán még nem győzte le Gyurcsányt, és már nem is fogja.
Ez eshet rosszul éppen a híveknek, de azért elhazudni felesleges, ez van.
Ezért pontosítottam.
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.23. 07:13:20

@morph on deer:
Erről Lance Armstrong jut eszembe.
A hétszeres tour győztes.
Mára már egyszeres sincs, mivel kiderült, hogy csalt, ezért elvették a címeit.
Ferinek is a böriben lenne a helye.
Az Őszödi beszéd kiderülése után, szimpla hazaárulónak tartom azt a patkányt.
Tehát, hogy megértsd, nem az a gond, hogy elkúrta, mert van olyan, hogy rossz ember kerül olyan helyre, hogy nem bír a rábízott feladattal,
hanem az a probléma, hogy átbaxta az embereket.
Szóval árnyékparlamentezzenek, a lényeg az, hogy ez legyen a legtöbb amit az ilyen emberek elérnek.
Válasz erre 

Pipas 2020.02.23. 07:17:34

@leponex: "Mit is csinált végig Feri az 'elmúlt másfél-két évben' ?"

Igen, pontosan! Lenyűgöző, hogy ezt milyen kevesen vették észre.

Amúgy meg ezt hívják a megbánás hiányának. :)
Válasz erre 

leponex 2020.02.23. 09:22:11

@morph on deer: "A helyzet pedig az, hogy orbán még nem győzte le Gyurcsányt, és már nem is fogja.
Ez eshet rosszul éppen a híveknek, de azért elhazudni felesleges, ez van."

Aha.

És még Orbánról állítja a ballib, hogy állandóan legyőzendő ellenfelet/ellenséget keres magának.

Lószart.

Orbán egy igazi 'politikus' lett, akinek a létező 'emberarcú szocializmus' rendszerének leváltása lett a célja. Huszonévesként ölég hiteltelen lett volna konzervatívként képviselni, mi más lehetett volna a 80-as években mint 'liberális' - a szó valódi értelmében.
Miközben Ferenc a szoci/kommunista állampárt szervezetének KISZ KB titkára volt.
(A te terminológiád szerint vereséget szenvedett a Nagy Imrétől az elsőtitkári helyért :) )
Ferinek a célja akkor sem volt más: hatalom és pénz a történelemcsináláshoz - jelentsen ez bármit is.

Orbán akkor szakított a liberális nagytestvérrel, amikor nyilvánvaló lett számára is: az szdsz-t szintén csak a hatalom (és a pénz) érdekli akárcsak Ferencet - lásd a villámgyors nagy összeborulást a szoci utódpárttal a Demokratikus Karatéban 1991-ben. Na és amikor meg tudta szervezni hozzá a Fideszen belül az elégséges támogatást ehhez.

Orbán maradt a Fideszben, Ferenc meg a már vállalhatatlan KISZ-ből csinált egy demiszt - a vagyonáért, a hatalomért.

Orbánt a ballib a szemétkosárba akarta visszadobni, mert veszélyeztetve látták az szdsz 'antikommunista' színjátékát, hiszen 1992-ben a koalálás már megtörtént a politikai karanténból kihozott szocik és a magyar "liberálisok" közt.

Folytassam? ...
Orbán sosem az aktuális politikai ellenfelét, hanem a mögötte álló rendszert akarta legyőzni.

Orbán miniszterelnökként után rendszeresen találkozott Horn Gyulával (amíg el nem tiltották ettől a liberálisok a Gyulát), de Ferenccel is kezet fogott nem egyszer - az öszödi vallomásig.

Mert akkor vallotta meg Ferenc nyilvánosan, hogy őt csak a hatalom a pénz, és a történelemcsinálás érdekli. Meg hogy büszkén felemelhesse a fejét a baloldal...
(Tényleg, mintha a 30-as évek nemzeti szocializmusának sarjadó szemléletét demonstrálná, nemdebár?)

Orbán azóta Ferencünket nevén se nevezte, a legótvarosabb gyalázkodásaira sem reagált, ignorálta.
Ferenc kiírta magát a tényleges politika világából.

Attól még természetesen kiemelkedő képessége van a hatalomtechnikai szervezésben, és a teszetosza, tehetségtelen, semmirekellő 'ellenzék' vezetőjévé válhatott csúfos bukása óta.
De ez legyen az ő bajuk:)
Ferencet nem kell, nem is szabad 'legyőznie' Orbánnak.
Van Orbánnak elég fanatikus támogatója, jóakarója, akik 'legyőzéséhez' sok segítséget ad neki Ferenc testvérünk jelenléte a nyilvánosságban.
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.23. 14:37:12

@leponex:
“És még Orbánról állítja a ballib, hogy állandóan legyőzendő ellenfelet/ellenséget keres magának.”

Te mit nem értesz?

Gyurcsány VÁLASZTÁSON győzte le orbánt, ha tetszik, ha nem. Ezen lehet sikítozni, de hazudozni erről felesleges, mert ez egy egyszerű, hétköznapi tény!

És én ezzel semmi mást NEM mondtam!
Különösen egyikét sem azoknak, amire te ilyen lelkesen válaszoltál.:)

Továbbá: orbán még SOHA nem győzte le választáson Gyurcsányt, ami szintén TÉNY! Lehet emiatt harakirit elkövetni, de attól ez még így marad, most képzeld!

Mindezen túlmenően: orbán SOHA nem fogja választáson legyőzni Gyurcsányt, mivel ahhoz az kéne, hogy ugyanazért a posztért egymás ellen induljanak, és olyan már nem lesz!

(Az mondjuk nem lehetetlen, bár nehezen tudom elképzelni, hogy majd egyszer Gyurcsány is indul a felcsuti focicsapat szertárosi posztjáért, egyéb pozíció nem valószínű..:))

“ Miközben Ferenc a szoci/kommunista állampárt szervezetének KISZ KB titkára volt.
(A te terminológiád szerint vereséget szenvedett a Nagy Imrétől az elsőtitkári helyért :) )”

Te mindenáron elnökhelyettes akarsz lenni, vagy csak hobbi szinten vagy ilyen hülye, ez még nem munkaköri elvárás?
Mert ekkora baromság még egy magadfajta szerencsétlen orbánhitű seggnyalótól is súlyos, de tényleg...

Nagy Imrének MI KÖZE VOLT a KISZhez, te észlény??!

Fogadjunk, hogy te írod a NAT történelem tankönyveit is, ugye, te kis zseni, te..!
Válasz erre 

leponex 2020.02.23. 19:17:45

@morph on deer:
- Azért arra még ne vegyél mérget, hogy Ferenc nem jelentkezik majd be a miniszterelnöki posztra.

-
444.hu/2014/04/22/nagy-imre-25-eve-ezen-a-napon-gyozte-le-gyurcsany-ferencet
"Nagy Imre 25 éve győzte le Gyurcsány Ferencet

Herczeg Márk
TÖRTÉNELEM
2014. április 22., kedd 14:01

1989. április 22-én feloszlott az MSZMP ifjúsági szervezete, a Kommunista Ifjúsági Szövetség. Másnap Nagy Imre addigi első titkár legyőzte Gyurcsányt, és az utódszervezet elnöke lett."

Üdv!
:)
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.23. 19:22:04

@morph on deer: "helyzet pedig az, hogy orbán még nem győzte le Gyurcsányt," A GYF vezette DK hány országgyűlésin nyomta le a fideszt? Vagy az nem ér?
Válasz erre 

Pipas 2020.02.23. 19:36:16

@morph on deer: "Továbbá: orbán még SOHA nem győzte le választáson Gyurcsányt, ami szintén TÉNY! "

Ahogy engem sem győzütt le Mike Tyson, ami szintén TÉNY!

Mint ahogyan az is, hogy gyurcsány egyszer indult a választáson miniszterelnökjelöltként, ahol aztán lebukott, hogy folyamatosan és szinte mindenben hazudott. Az egész országnak az ország helyzetéről, arról, hogy mit csináltak és arról, hogy mire készölnek.

Tette ezt olyan rutinnal és szakértelemmel, hogy az egész országot becsapta.
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.23. 20:39:16

@Pipas:
Gyurcsány egyszer nem volt képes kitölteni egy teljes ciklust, mert annyira rossz vezető volt, szemben Orbival aki már a negyediket tölti, mert annyira jó vezető.
Ez tény! :D:D
Válasz erre 

Pipas 2020.02.23. 21:18:38

@Ménár Atya: Nos igen... elég nehéz lenne azt bizonyítani, hogy az orbán meg a gyurcsány egy ligában versenyeznek. :D Még, hogy soha nem győzte le... :D
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.23. 22:51:08

@Pipas:
“ Ahogy engem sem győzütt le Mike Tyson, ami szintén TÉNY!”

Mert ugye te is indultál Tyson ellen, ugye?
Úszás volt? Vagy sakkban hívtad ki?
Ne röhögtess már ilyen faxságokkal, légyszíves, jó?

Mert miről is van/lehet szó?
Valaki CSAK akkor győzhet le valakit, HA ugyanakkor, ugyanott és ugyanabban a műfajban indul, mint az a bizonyos ellenfél.

Te tényleg úgy emlékszel, hogy azonos műfajban, helyen, címért indultál Tysonnal, és nem ő győzött, hanem te?

Csak nem a felcsuti szertáros posztja volt az is? :)

Szóval nyugodtan erőlködj, szivi, de azon már SOHA nem fogsz tudni változtatni, hogy Gyurcsány választáson legyőzte orbánt!

Nem tetszik?
Sírjál emiatt nyugodtan, vagy csókolgasd a nemzetthy főgeci lábnyomát engesztelés képpen, ez a te problémád, de attól ez még így marad, - most szólj hozzá!

Igen, orbán már vesztett Gyurcsánnyal szemben, de a Fletót orbánnak még soha nem sikerült legyőznie!

De te próbálkozz nyugodtan, valami még összejöhet, ki tudja..!
:)))
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.23. 23:30:27

Azért nagyon röhejesek vagytok ám, szeretett fideszes testvérek, így mindahányan!

Felfogjátok, hogy amit itt műveltek az annak a beismerése, hogy ti, a fidesz, meg az orbán nevű kis pöcs így tízegynéhány év után is RETTEG Gyurcsánytól?

Itt ugyanis semmi egyéb nem történt, mint az, hogy egyik művelt és tájékozott fideszes alelnök-jelölt a sokból azt állította, hogy Gyurcsány egyetlen célja, hogy végre legyőzze orbánt, én meg kijavítottam, hogy ez már bizony megtörtént, miközben az ellenkezője még nem, (és már nem is fog,) erre kitört az össznépi hisztéria!

Normááálisak vagytok?

Én semmi egyébről nem beszéltem, mint egy köztudottan - és dokumentáltan - megtörtént eseményről, erre az egész korlátolt (felelősségű) bagázs itt brusztol, hogy bezzeg a Fletó ilyen meg olyan!
Ki kérdezte?

Igen, és?
Hát ki a faszt érdekel MA, hogy egy tizenéve lemondott (”bukott”) politikus mit csinált?
Rajtatok, orbánhitű fidesztálibokon kívül?

Szánalmas egy gyülekezet vagytok, minden túlzás nélkül! Ha így megy tovább, a felcsuti nagycsoportos óvodások is komolyabb ellenfelek lesznek, mit a ti inkompetens “hadseregetek”, a nemzetvezető legfőbb hadúrral együtt!
:)))
Így hát további kellemes rettegést, orbánhitű faxkalapok!
Válasz erre 

Pipas 2020.02.24. 07:34:46

@morph on deer: "Valaki CSAK akkor győzhet le valakit, HA ugyanakkor, ugyanott és ugyanabban a műfajban indul, mint az a bizonyos ellenfél."

Ó, értetted a viccemet! És el is magyarázod másoknak! Nagyon aranyos... :D
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.24. 17:47:18

@morph on deer: Te hülye vagy.
Orbi nem retteg.
Én retteg ettől a fasztól, hogy a sok agyatlan megint helyzetbe hozza ezt a dilettáns majmot, és megint tönkrebassza az életem a baromságaival.
Orbi leszarja ezt a tetvet, fáj is neki ,láthatóan belebetegedett ,hogy elzavarták a picsába . :)
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.02.24. 17:50:44

@morph on deer:

"Szánalmas egy gyülekezet vagytok, minden túlzás nélkül! Ha így megy tovább, a felcsuti nagycsoportos óvodások is komolyabb ellenfelek lesznek, mit a ti inkompetens “hadseregetek”, a nemzetvezető legfőbb hadúrral együtt!
:)))
Így hát további kellemes rettegést, orbánhitű faxkalapok!"

Szerintem cimbi fordítva ülsz a lovon teis.
Már 10 éve hallgatom, hogy orbi kedden megbukik, aztán mindig jön a pofáraesés, meg a szarnyelés.
Szerintem még legalább 10 év hasonló sors vár rátok.
Jelzem, ma az ellenzék úgy ugrál még mindig , ahogy orbi fütyül :D:D
Na ezt emészd ha tudod.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.24. 21:36:37

@morph on deer: "Valaki CSAK akkor győzhet le valakit, HA ugyanakkor, ugyanott és ugyanabban a műfajban indul, mint az a bizonyos ellenfél." Nem mondod, hogy a DK nem indult az elmúlt 3 országgyűlési választáson.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.24. 21:39:20

@morph on deer: "Így hát további kellemes rettegést, orbánhitű faxkalapok! "

Ez így egy évtizednyi folyamatosan bukott választássorozat után eléggé vicces a bukottrajongótól :)
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.25. 15:05:48

@eßemfaßom meg áll:
“ Nem mondod, hogy a DK nem indult az elmúlt 3 országgyűlési választáson.”

Miért ne mondanám, ha egyszer úgy van!
:))
Mert csak kettőn! A DK 2011-ben alakult!
De nem erről van szó, azt ugye sejted cucus?
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.25. 15:18:29

@Ménár Atya:
“ Orbi leszarja ezt a tetvet, fáj is neki ,láthatóan belebetegedett ,hogy elzavarták a picsába . :)”

Aha!
Akkor szerinted Gyurcsányt kezelgetik a grazi Kastanienhof klinikán?
Tényleg? :)

Amúgy igen, teljesen röhejes ez a hiszti, amit ti itt rendeztek egy hétköznapi és igazából lényegtelen kérdés körül, ami eleve csak azért kérdés, mert egy olyan fideszcsürhe nyalja itt orbán seggét, amelyik ugyan elemi szinten is tájékozatlan, cserébe legalább nagyon lelkes.:))

És ezen az sem változtat, hogy orbán hányszor és hány hányaddal győzött, attól még a seggnyalók nem lettek értelmesebbek, sőt! Már a legalja fidesztálib is itt liheg, bár még nem ért rendesen magyarul...
(Ez nem rád vonatkozott, csak szólok!:)
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2020.02.29. 14:49:30

@morph on deer: " kezelgetik a grazi Kastanienhof klinikán?" Az, hogy ilyen évtizedes urbanlegendeket dobálsz az elég sokmindent megmagyaráz rólad.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:

Diákhang

A diákok és a fiatal generáció politikai és társadalmi felelősségvállalását ösztönző rendszerkritikus blog.

Keresés

Friss topikok

  • nemecsekerno_007: @röhögő: Mert nélküle nem lehet Fidesz 3/4. (2020.11.01. 11:52) Az utóbbi évek 5 legrosszabb pártelnöke
  • De nagyot tud lökni az úr az ajtón: látod Adrián. jössz itt a nagy de igazából semmitmondó kijelentésekkel, és nem tudom, h közben van... (2020.10.31. 09:45) Nincs értelme a folytatásnak
  • Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: matyimentes.blog.hu/2020/09/26/hogyan_takaritsuk_matyit (2020.09.27. 06:28) Koronavírus, mint szekértábor-ideológia
  • K. Ákos: @Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.: Téged, meg a hozzád hasonlókat kéne kirúgni az... (2020.09.14. 21:15) Az új generációt teszik tönkre a kádári nagyfőnökök

Címkék

Belpol (12) Rendszerkritika (9) Z-generáció (8) Címkefelhő

FACEBOOK

Tovább a Facebook-ra

Blogajánló

Rembrandt, whiskey, hullakamra - A csendestárs A Thália Színház télikerti bemutatóit mindig nagy izgalommal várom, többnyire a fekete humor a főszerep, ami igen közel áll hozzám. A nevetés mellett fontos élethelyzeteket ismerhetünk meg, így nem ritka a szatirikus felhang, akkor sem, ha közben tragédiába torkollik a végkifejlet. Az ilyesmi sokkal… smaragdanimesarkany.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2020 október (1)
  • 2020 szeptember (2)
  • 2020 augusztus (1)
  • 2020 július (1)
  • 2020 június (2)
  • 2020 május (1)
  • 2020 március (4)
  • 2020 február (4)
  • 2020 január (1)
  • 2019 december (2)
  • 2019 szeptember (5)
  • Tovább...

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
  • Atom
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

Ne hagyjuk, hogy a fejünk felett döntsenek
süti beállítások módosítása
Dashboard