Diákhang

  • Rendszerkritika
  • Z-generáció
  • Belpol
Lehetetlenország

Lehetetlenország

Amikor egy ország polgárainak többsége, de legalább egy jelentős része képes észrevenni azt, hogy pártoktól, emblémáktól, oldalaktól és politikusoktól függetlenül tarthatatlan és zavarba ejtően gyalázatos az, ami az utcán történik, ami a tévében látható, ami az újságban elolvasható, akkor az nem egy különösebben nehéz, de egy igazán nagy dolog. A Niedermüller Péter ellen irányuló tüntetés megmutatta, Magyarország erre bizonyosan nem áll még készen.

Ne érezze senki túlzásnak, ha a magyar belpolitikát egy közepesen jól megrendezett trashrealityhez hasonlítják, hiszen jelen állapotában pont egy ilyen funkciót tölt be annyi különbséggel, hogy amíg egy ilyen reality legnagyobb tétje az, hogy Ágica/Szandika/Zsófika a következő nap is a villában maradhat-e, addig a másik oldalon egy ország sorsáról van szó.

Kezdjük ott, hogy Niedermüller Péter kiváló táptalajt adott a Fidesznek, hogy a szokásosnál is könnyebben, egy számukra viszonylag keserves időszakban tudják újra átvenni az irányítást és kedvük szerint tematizálják a közvéleményt. A DK-s politikus úgy védekezett, ő ideológiákról beszélt, amikor a fehér, heteroszexuális és keresztény embereket „rémisztő képződményeknek” nevezte, de kár is igazán elemezni, amit mondott: elég nyilvánvaló, hogy ebből a kijelentésből sehogy sem lehet jól kijönni.

kep1_6.jpg

A történet humorfaktorát emeli, hogy a DK úgy tesz, mintha a pártjuk vezetőségét többségében nem hétpróbás, „mindent látott” politikusok tennék ki és miközben sokadik alkalommal lökik sikeresen nagyobb fokozatra a Fidesz motorjait, nem értik, hogy a kétértelműségre a politikai ellenfél mindig, minden esetben ugrani fog. Pláne egy olyan ügy során, ahol igazán ugrani se kell, Niedermüller, Erzsébetváros polgármestere maga kínálta fel tálcán a lehetőséget.

Aztán a Fidesz tüntetést szervezett többek között Hollik István és Bayer Zsolt részvételével és tökéletes látleletet adott az egész esemény arról, milyen alávaló, vállalhatatlan szintig képesek a felhergelt szekértáborok eljutni.

A képmutatás magasiskolája, hogy a Fidesz „Állítsuk meg a gyűlöletet!” és „Mondj nemet a gyűlöletre!” molinók mögött szólal fel és beszél arról, nem tűri, hogy bármilyen csoport ellen kirekesztő kijelentések hangozzanak el.

kep2_7.jpg

Ugyan az ügy alighanem pár nap alatt lecseng és az összes ilyen és ehhez hasonló gumicsont sorsára jut, de a tüntetés annyiból hasznos volt, hogy megmutatta, a politika milyen gondosan tett róla, hogy a polgárháborús hangulatba lökött emberek kizárólag a saját sebeik nyalogatásával foglalkozzanak, más sebe pedig akkor se fájjon, ha ránk szakad a háztető.

Niedermüller Péter értelemszerűen megsértette a fehér, heteroszexuális keresztény embereket, még akkor is, ha ez nem állt szándékában. Ezek után mi történt? A fehér, heteroszexuális keresztény emberek botrányos körülmények között toltak egy délutáni-esti duzzogást hangosan viaskodva az ellentüntetőkkel, melegebb éghajlatra küldve a baloldalt, miközben magukkal próbálták elhitetni, legitim az, hogy a gyűlöletkeltés mestere, Goebbels egyik jól sikerült utóda, Bayer Zsolt bárkit is a gyűlölet ellen védelmezzen a beszédében. Egy fehér, heteroszexuális keresztény ember legalább volt annyira őszinte, hogy elmondja a 444 videójában, ő valószínűleg nem lenne itt, ha a megsértett népcsoport történetesen cigány származású lenne.

kep3_8.jpg

Ha nem fehér, heteroszexuális keresztény ember az áldozat, a fehér, heteroszexuális keresztény ember otthon marad. Ami viszont még szomorúbb, hogy ezek a jelzők és tulajdonságok az esetek nagy részében bármelyik másikkal behelyettesíthetőek: a lényeg az, hogy senkit nem érdekel a másik.

Az egész eset pikantériája inkább abban van, hogy amíg egykoron Csengey Dénesek, Solt Otíliák és Rajk Lászlók vettek részt a belpolitika alakításában, addig mára oda jutottunk, hogy a fehér, heteroszexuális keresztények érzik magukat veszélyhelyzetben, Bayer Zsolt a gyűlöletkeltés ellen szólal fel és a munkáját végző újságírót inzultálnak csak azért, mert kellemetlen dolgokat ír a „mieinkről”.

Ide jutottunk.

Fazekas Adrián

Képek: Infostart, 24.hu

DIÁKHANG - mi ez?

A Diákhang célja, hogy párbeszédet és új politikai mentalitást kezdeményezzen annak érdekében, hogy folyamatos háborúskodás helyett konstruktív ötletek irányítsák a közvéleményt, düh helyett megfontolás jellemezze a társadalom döntéseit és nem utolsó sorban a fiatalok gondolkodó, magukért kiállni képes generációt képezzenek. Nem lesz könnyű.

E-mail: diakhangblog(kukac)gmail(pont)com

268 komment Rendszerkritika Belpol Tovább
Lehetetlenország Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
268 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Miért kezeljük rosszul a Szíjjártó-ügyet? Miért kezeljük rosszul a Szíjjártó-ügyet?
  • Rácz Zsófia nem hajlandó szembenézni a valósággal Rácz Zsófia nem hajlandó szembenézni a valósággal
  • Állam nélkül nincs megoldás a krízishelyzetekre Állam nélkül nincs megoldás a krízishelyzetekre
  • A Fidesz még mindig nem érti a fiatalokat A Fidesz még mindig nem érti a fiatalokat
  • Az ellenzék legjobb döntése lehet az árnyékparlament Az ellenzék legjobb döntése lehet az árnyékparlament

A bejegyzés trackback címe:

https://diakhang.blog.hu/api/trackback/id/tr3915450890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (268)
Az utolsó 100 komment:

rasztaszív 2020.02.03. 22:23:15

@Ad Dio: ebből az következik,hogy azt csak te akarod belemagyarázni.
Válasz erre 

Max Cuda 2020.02.03. 22:24:44

@math0: A zsidó kurva anyáddal seggből szájba lettél baszbva hatalmas náci fideszes farkakkal szokjál ehhez hozzá amíg bele nem lövünk a dunába köpedék zsidaj
Válasz erre 

Ad Dio 2020.02.03. 22:25:16

@rasztaszív:

Niedermüller de facto megtette. Idéztem. Ha nem tudod értelmezni a szöveget, nem baj. Nem érzem feladatomnak...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:25:33

@Ad Dio: nem fogok neked itt végigmenni a hozzászólásaidon. van ennek egy egyszerű tesztje, kijelented, hogy a muszlimok nem rosszabbak a keresztényeknél, a feketék és arabok nem rosszabbak a fehéreknél, ergo, ha ilyen menekült jön hozzánk, akkor emberi kötelességünk befogadni, és Orbán egy náci geci.

ha ezt leírod, nem vagy náci. ha nem, akkor náci vagy. ilyen egyszerű.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:26:55

@Ad Dio: "hogy következik innentől az, hogy kollektíven szabad ítélkezni?."

persze, ilyet csak a Fidesznek szabad. de ők nemcsak ítélkeznek, hanem a tettlegességig fajulnak. mégsem ugrálsz, kis náci geci!
Válasz erre 

rasztaszív 2020.02.03. 22:27:41

@Ad Dio: a saját szavaidat azért képes vagy értelmezni...?:)))

"Attól mert a kirekesztetteket kizárod, nem a kirekesztők maradnak csak."
Válasz erre 

Max Cuda 2020.02.03. 22:29:01

@math0:

Már most készülhetsz erre te tetves

cms.sulinet.hu/get/d/4b72836d-ec30-11d7-8380-000acd021b2b/1/7/b/Normal/holokaust-3.jpg
Válasz erre 

Ad Dio 2020.02.03. 22:29:32

@math0:

"A muszlimok nem rosszabbak a keresztényeknél, a feketék és arabok nem rosszabbak a fehéreknél, ergo, ha ilyen menekült jön hozzánk, akkor emberi kötelességünk befogadni."

Orbánról akkor állítom majd azt hogy náci, ha tesz olyat amitől ez ráillik. A "geci" szót pedig emberre nem használom, mert nem hordoz releváns tartalmat.
Válasz erre 

dare 2020.02.03. 22:29:57

@math0: Figyelj már te félbolond, ezt a posztot egy fiatal csinálta, ha ilyen marhaságokat is megnyit mint ez, akkor elmegy a kedve még az élettől is.
Kicsit higgadjatok már le, majd máshol folytatjátok.
Válasz erre 

dare 2020.02.03. 22:30:35

@Max Cuda: Tényleg muszáj volt reagálni rá?
Válasz erre 

Ad Dio 2020.02.03. 22:30:54

@math0:

Ja, jöhet a bocsánat kérés, meg a kéztördelés.

;-)
Válasz erre 

math 0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:32:55

@Max Cuda: Te is úgy fogsz megdögleni mint a mocskos nácik régebben. Az ilyen tetves mocskos fasiszták miatt nem tudok elég arabot leszopni. Pedig mindennél jobban élvezem, mikor beleverik a számba, és fuldoklok az arab spermától. Az ilyen hozzátok hasonló rasszista állatok akadályozzák hogy tövig bekapjam az összes arab faszát aki csak erre jár.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:33:30

@Max Cuda: te is úgy fogsz megdögleni, mint az elődeid.

1.bp.blogspot.com/-GxVpFpDx2co/Ul04eXx1MmI/AAAAAAAAKao/W9V_Nybx5Go/s640/Nuremberg+executions+6.jpg
Válasz erre 

Max Cuda 2020.02.03. 22:35:49

@dare: Miért már nem szokás? Ez valami hallgatólagos konszenzus nem szóltok hozzá? Nem vágom ritkán járok erre :D
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:36:32

@dare: a fiatal nyugodtan tanuljon arról, hogy jártak a nácik, és lássa azt is, hogy még mindig köztünk vannak ezek a selejtek. Orbánék pont ezt a hányadék réteget termeli ki, és ere akar támaszkodni. Magyarország ebbe bele fog pusztulni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:37:09

@Ad Dio: "hogy következik innentől az, hogy kollektíven szabad ítélkezni?."

persze, ilyet csak a Fidesznek szabad. de ők nemcsak ítélkeznek, hanem a tettlegességig fajulnak. mégsem ugrálsz, kis náci geci!
Válasz erre 

Ad Dio 2020.02.03. 22:37:41

@math0: @Max Cuda:

T. Blog Gazda: ugye tudod, hogy ez a két figura már bőven büntethetően viselkedik? Meg ugye azt is, hogy a Te felelősséged, ha nem moderálod ki őket... ha volnál olyan szíves, dobd már ki ezt a két idiótát...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:37:53

@Ad Dio: "tesz olyat amitől ez ráillik."

tett.
Válasz erre 

dare 2020.02.03. 22:38:51

A fenébe is, törölni kéne minden kommentet, és betiltani ezen poszt alatt a kommentelést.
Ez már vitának jóindulattal se nevezhető, ami itt megy most.
Ha még nem alszik a poszter léphetne ez ügyben.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:39:41

@Ad Dio: ""A muszlimok nem rosszabbak a keresztényeknél, a feketék és arabok nem rosszabbak a fehéreknél, ergo, ha ilyen menekült jön hozzánk, akkor emberi kötelességünk befogadni."

Orbánról akkor állítom majd azt hogy náci, ha tesz olyat amitől ez ráillik."

Tett. Mégpedig pont a fenti mondat legvégét utasította el, és pont azért, mert náci, és ezt el is ismerte.

Tehát Orbán politikájával nem értesz egyet, vagy csak színészekedsz?!
Válasz erre 

math 0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:40:20

@Max Cuda: Azért vagytok ilyen mocskos nácik, mert sosem szoptatok még arabot, sosem nyeltettek még arabgecit. Ha ti is leszopnátok mindennap egy tucatnyi arabot, mint én is, akkor megváltozna a véleményetek a bevándorlásról.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:40:21

@dare: valóban, a náci droidok széttrollkodják. de hát mindenhol ezt csinálják.
Válasz erre 

Max Cuda 2020.02.03. 22:40:28

@Ad Dio: Engem nem kell kidobni én befejeztem, én tudok viselkedni, de ez a másik félévente járok erre és ugyanazt a fröcsögést nyomja mint fél éve. Azért az meredek nem?
Válasz erre 

math 0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 22:43:17

Nincs jobb az arab spermánál, nyelem mint kacsa a nokedlit. Az a legjobb mikor két arab egyszerre dugja a számat.
Válasz erre 

dare 2020.02.03. 22:44:10

@Max Cuda: Így nem.
Válasz erre 

Ad Dio 2020.02.03. 22:53:23

@Max Cuda:

Nagyon elvetettétek a sulykot. Azért holokauszttal meg akasztással fenyegetőzni... egy bocsánatkérést megérne. Lehet ittál, nem volt jó napod, felcseszted az agyad az idiótán... bármi. De ez akkor sem indokolhatja azt, hogy ilyet leírj. Ez nagyon-nagyon-nagyon durva. És mint mondtam büntethető is. Ahogy Matykó akasztással fenyegetőzése is.

Mindkettőtök bocsánatkéréssel tartozik. Egymás felé is, a blog felé is.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.02.03. 22:55:27

@dare:
Ez már bukta. Jobb innen lépni. Jó éjt!
Válasz erre 

enrikokaruszo 2020.02.03. 22:57:33

az első bekezdésnek se füle se farka....
illetve olyan valaki mondandója, aki kerüli kimondani, amit valójában gondol...de hogy mi is az, már nem tudom meg
Válasz erre 

dare 2020.02.03. 23:00:48

@BiG74 Bodri: Megfogadom.
Neked is.
Válasz erre 

Max Cuda 2020.02.03. 23:13:28

@Ad Dio:
Én tudok bocsánatot kérni. Bocsánatot kérek a zsidóktól amit az előbb róluk mondtam.

A zsidó Nídermüllertől ugyanezt várom, különben dádá lesz.

@rabelais: Figyelj már te kis vérbajos zsidrák, mit képzelsz te magadról kivel beszélsz? A tetühintás metéltfasz apádat oltogasd.
Válasz erre 

Ad Dio 2020.02.03. 23:25:34

@rabelais:

Vannak terrorista muszlimok? Ezek szerint lehet általánosítani és ki lehet jelenteni, hogy minden muszlim terrorista?

Naugye.

Inkább azzal a bocsánatkéréssel hozakodj elő. Azt hiszem Te is lezárhatnád a mai ámokfutásodat egy huszárvágással. Jobb lenne, hidd el.
Válasz erre 

Max Cuda 2020.02.03. 23:29:28

@rabelais: Erre a nácizásra reagálnék, ez egy olyan dolog hogy ha én elmegyek vendégségbe és ott nem úgy viselkedek ahogy az elő van írva, és ezért engem nem szeretnek, akkor nem kezdem el oltogatni a házigazdát hogy te büdös náci, hanem fogom magam tovább állok oda ahol eltűrnek, elkotródok onnan nagyon gyorsan a zsidó kurva anyámba. ÉRTED BAZMEG???? NEM SZERETJÜK A ZSIDÓKAT MÁR TÖBBSZÁZ ÉVE SE!!!!!!! POFÁTLAN TETVES GECIK VAGYTOK MINT A NÍDERMÜLLER
Válasz erre 

Ad Dio 2020.02.03. 23:34:07

@rabelais:

Tőlem nem kell bocsánatot kérned. Megteheted, volna is okod rá, de nem érdekel különösebben.

De valakit nyilvánosan akasztással fenyegettél meg.

Benne volt már annyi, hogy bocsánatot kérjen. Szerintem Te is megtehetnéd...
Válasz erre 

Max Cuda 2020.02.03. 23:37:32

@rabelais: Én nem tagadom hogy náci vagyok csak nem fogom fel hogy az ilyenek miért hiszik hogy ettől elszégyelem magam, te kis faszpumpa. Nagyon boldog vagyok attól a tudattól hogy nem vagyok zsidrák, genetikai teszt is bizonyítottam :D
Ha dísermüller fajta zsidó lennék nnnaaa attól szégyelném magam csak igazán
Válasz erre 

Max Cuda 2020.02.03. 23:39:28

@rabelais: De bammmeeeeg mi nem vagyunk selejtesek már biológiailag sem lehetünk hiszen a magyar százféle népből keveredett, de a vérbajos zsidrákok egymásssal házasodtak évszázadokig amíg a magyarok nagylelkűen ide nem engedték őket!!! FOGD MÁR FERL BASZMEG
Válasz erre 

Max Cuda 2020.02.03. 23:54:07

@rabelais: pfffffffff muhahahahaaaaaaa zseniális a fejtegetésed :DDDDDDDDD

Na figyelj kis zsidóbérenc geciláda menj el Oroszországba, Lengyelországba, Ukrajnába kapsz ott oolyan toleranciát a zsidók felé hogy befosol kis köpedék. :D
Konkrétan az elmúlt évszázadokban az összes zsidrákot karóba húzták meg élve megnyúzták az említett országokban, mert ott sem fértek a bőrükbe, onnan rohadtak ide mert mi voltunk olyan TETVES NÁCIK hogy beengedtük őket :D
KÉRDEZZ MEG ITT AKÁRKIT HOOGY IS VAN EZ VAGY OLVASS UTÁNA A ZSIDRÁK POGROMOK MI IS AZ :D:D:D
BIZTOS ŐK IS NAGYON SZÉGYELIK MAGUKAT HOGY KIIRTOTTÁK EZT A KÁRTEVŐ PARAZITÁT MAGUK KÖZÜL XDXDDXD LOOOOL
Válasz erre 

Max Cuda 2020.02.04. 00:07:42

@rabelais: Jaaaaaaaaaa értem már te még ezen rugózol?? Hát én kurvára nem mocskolnám be a kezem mocskos zsidrákkal. Bocsánatot is kértem amit mondtam, és őszintén mondom nem hiszek emberek kiirtásában. Undorítónak tartom más emberek életét kioltani. De ettől még ugy ahogy van undorodom a zsidóktól mert ismerem a fajtájukat.
Én csak az előbbivel azért érveltem hogy lásd nem nekünk a többségnek kéne változni hanem elsősorban a zsidóknak végre asszimilálódni, mert nem bennünk van a hiba hanem ők nem változnak évszázadok óta.
Válasz erre 

Balambér Kovács 2020.02.04. 00:57:46

1. Ha már egyszer önkormányzatis, minek ugat bele a nagy politikába? Nincs elég dóga a 7. kerben?
2. Ha már beleugat és még politikus is, akkó azé a milliós dohányé, tanuljon má' meg fogalmazni!
3. Kimehetett volna az agyhúgyköves patrónák és matrónák közé, hogy ne a Hontét, hanem az ő szemcsijét verdessék le.
Válasz erre 

DFK 2020.02.04. 07:53:31

@math0: csakhogy még a genfi egyezmény szerint se menekültek. Nehogy már mi legyünk az első biztonságos ország, elég ránézni a térképre.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 07:54:59

@Balambér Kovács: 1. Te minek ugatsz bele a nagy politikába? Nincs elég dógod otthon?

"Kimehetett volna az agyhúgyköves patrónák és matrónák közé, hogy ne a Hontét, hanem az ő szemcsijét verdessék le. "

Orbán mikor ment ki az ellene tüntetők közé összeveretni magát?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 08:01:12

@DFK: Ezt már párszor megbeszéltük.

1) Szerbek pár évtizede irtottak ki pár tízezer muszlimot.

2) Nehogy már az egyiptomi koptoknak és venezuelai álmenekülteknek Magyarország az első biztonságos ország! Nézz rá a térképre!

3) Szerbiával is lehet valaki szolidáris, aki nem náci.

4) A genfi egyezményben szerintem nincs olyan, hogy "első biztonságos ország".
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 08:03:59

@DFK: "As a result of events occurring before 1 January 1951 and owing to well-founded fear of being persecuted for reasons of race, religion, nationality, membership of a particular social group or political opinion, is outside the country of his nationality and is unable or, owing to such fear, is unwilling to avail himself of the protection of that country; or who, not having a nationality and being outside the country of his former habitual residence as a result of such events, is unable or, owing to such fear, is unwilling to return to it. "

en.wikipedia.org/wiki/Convention_Relating_to_the_Status_of_Refugees#Definition_of_refugee
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 08:20:49

@DFK: azt is megbeszéltük már, hogy Orbán Gruevszkit egész pontosan Szerbián át csempészte be Magyarországra, miközben Gruevszki csak egy büdös bűnöző, de nem menekült. Ha Orbán komolyan venné azt, hogy Szerbia biztonságos ország, és Szerbiából menekülteket nem fogadunk be, illetve mindig visszatoloncoljuk őket oda, akkor Gruevszkivel mi a jó édes kurva anyádért csinálta pont az ellenkezőjét?!

azért faszfejkém, mert Gruevszki egy bűnöző barát, és keresztény. mert Orbán egy büdös kis náci.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.04. 08:21:50

@math0:

Téged befogadna Kanada. Azt kell mondanod, pedofíliád miatt üldöznek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.04. 08:23:55

@rabelais:

"Niedermüllernek tehát mélységesen igaza van"

Ezt nem is tagadja senki. A saját értékrendje szempotjából igaza vann. Az értékrendje a baj.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 08:33:52

@MAXVAL bircaman közíró: Téged Bulgária már befogadott, miután Magyarországnak nem kellettél, mert elmebeteg vagy.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.04. 08:36:20

@Balambér Kovács:" 2. Ha már beleugat és még politikus is, akkó azé a milliós dohányé, tanuljon má' meg fogalmazni!"

Megtanult, ezt akarta mondani, szó nincs félreértésről, ugyanezt nyomja az összes libsi ugyanígy! Már régen deklarálták, hogy a fehér, keresztény hetero az ellenségük, csak valamiért ez sokaknak nem tűnt fel eddig! Tehát ez nem félrefogalmazás, hanem nyílt hadüzenet a normalitás ellen!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 08:38:28

@MAXVAL bircaman közíró: neked nemcsak az értékrended a baj, hanem, hogy beteg vagy. elmebeteg. be is vallottad.
Válasz erre 

Pedgyessy Méter 2020.02.04. 08:41:22

Leírom az igazi problémát vannak ezek a full jelentéktelen dk-s kommerek mint ez a faszi köze sincs a zsidókhoz befingik egy ilyen faszságot amivel persze zsidózást vált ki a másik oldalon.

Na ezt kéne már végre beszüntetni.
Ezek nem zsidók hanem oltári proli banda.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 08:45:25

@Pedgyessy Méter: te is elmebeteg vagy, neked nem a zsidózókkal van gondod, hanem azokkal, akik szerinted "kiváltották". szánalmas vagy.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.02.04. 08:52:15

@Pedgyessy Méter: Jaja, jogos :)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 08:58:25

@nemecsekerno_007: te is elmebeteg vagy, neked nem a zsidózókkal van gondod, hanem azokkal, akik szerinted "kiváltották". szánalmas vagy.
Válasz erre 

várom a levelet 2020.02.04. 09:47:40

@Max Cuda: milyen ember vagy te? ez iszonyat.jön vissza a horti korszak,gondolom örülsz neki.hátha neked is jut egy hokedli,ha gazdag szomszédaid vannak, egy kis ékszer.a bunda már kiment a divatból,pedig régen az is menő volt.
Válasz erre 

várom a levelet 2020.02.04. 09:50:35

@math0: igen,a keresztény ember nem lop,nem öl.
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.04. 09:53:00

@Pedgyessy Méter: Niedermuller hogyne lenne fajzsido
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.04. 09:54:10

@várom a levelet: csomagoljal a ghecibe
Válasz erre 

várom a levelet 2020.02.04. 10:08:58

@math0: igen,a keresztény ember nem lop,nem öl.én ugyan ateista vagyok,de
nem lopok,nem,ölök,ellentétben azokkal,akik ellopták,nyomorba döntötték az országot,.van egy tanácsom,mint Leninnek,tanulni,tanulni,tanulni.csak sajnos a szegény gyerekektől még az esélyt is elvették.ez egy dugába dőlt ország.akinek esze van,menekül innét. hány zsidó származású tudóst,művészt üldöztek el az " igaz " magyarok.mi semmiből sem tanulunk.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2020.02.04. 10:11:07

@várom a levelet: eletukben nem eltek ilyen jol a magyarok, te szerencsetlen
Válasz erre 

várom a levelet 2020.02.04. 10:17:38

@conchita wurst: kéne? két hokedlim van aranyam semmi,de könyvem jó pár. de nem ártana olvasni,például Kertész Ákost.félreértés tisztázása miatt az anyám katolikus volt,az apám református,jelentsen az utóbbi bármit is.
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.04. 10:20:49

@várom a levelet: kerteszeket meghagyom neked, europa teged var indul a gozos
Válasz erre 

várom a levelet 2020.02.04. 10:31:38

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: gondolom te Pesten élsz.én meg falusi nyugdíjas vagyok,és évről évre rosszabbul élek, hát kakában vagyok,mikor elromlik valami,akkor sajnos hitelt kell fölvenni,ami ugye jó szórakozás.nem én vagyok a szerencsétlen,mert tető van a fejem fölött,meleg van,igaz a pesti gázszerelők átvágták a burámat. nézzél körül sok faluban,ahol egymást verik az adományokért,47 ezer forintból meg lehet élni,lopják a fát,hogy meg ne fagyjon a gyerek. ez a mai ország,a 21-dik században.
Válasz erre 

várom a levelet 2020.02.04. 10:38:36

@conchita wurst: na itt lezárom a vitát.Németország már bocsánatot kért,de a magyart nem olyan fából faragták. mi csak ártatlanok voltunk mindig,hát tehetünk mi arról,hogy bármibe belesodortak minket?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 10:58:00

@várom a levelet: de, a keresztény ember lop és öl.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 10:59:03

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: mármint Mészárosék nem éltek életükben ilyen jól.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2020.02.04. 11:02:58

@várom a levelet: Nice try lipsi, de falvakban senki nem szavaz az ellenzekre

vajon miert?
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2020.02.04. 11:03:50

@math0: jo munkaert jo ber jar
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.04. 11:04:45

@várom a levelet: niedermuller is bocsanatot ker majd, vagy kivisszuk a Duna partra
Válasz erre 

Pillangószelep 2020.02.04. 11:20:43

Ez egy iszonyú gyűlölet-pöcegödör, amit itt a kommentelők művelnek.

Egyébként kedves Fazekas Adrián, Ön is mosdatja szerecsent derekasan.
Ma van Magyarországon egy Niedermüller, aki egy magyargyűlölő, mellette szemtelen és gyáva. Ez mond valami nyilvánvalóan vállalhatatlant, és vannak akik egyetértenek vele és ki is állnak mondása mellett.

No ide jutottunk.

Üdvözlöm.
Válasz erre 

Balambér Kovács 2020.02.04. 11:41:59

@math0:
Látom DK fan vagy.

Egyébként, meg örülök, hogy elfogadtad amit írtam, hisz azt nem cáfoltad, csak egy kicsit össze-vissza írogattál!
Válasz erre 

Balambér Kovács 2020.02.04. 11:45:26

@Grimbusz Makszimusz:
Nem.
Nehogy már megvegyétek a szemkivágott fehér csukját és a fáklyákat, mert a Nieder hülyeséget beszél!
Válasz erre 

DarthVader 2020.02.04. 11:45:27

"Niedermüller Péter értelemszerűen megsértette a fehér, heteroszexuális keresztény embereket, még akkor is, ha ez nem állt szándékában"

Lószart, mama, hogy klasszikust idézzek. NP arról beszélt, hogy a Fidesz ill kormánypárti jobboldal kommunikációja ugyanaz, mint a nyugati széljobb/neonáci szubkultúráé. (White, straight, conservative christian, ahogy magukat aposztrofálják, de ezt igy senki nem értette volna, amúgy meg minden marha félreértette.) Ugyanis annak a csoportnak az ideológiája az, hogy mindenkit utál, akit NP felsorolt.

Ja, hogy nemhogy az átlag magyar, de még az átlag feletti magyarok jó része se tud egy egyszerű alany-állitmánynál bővebb mondatot értelmezni? Hát, sajnos, ez van.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 11:54:15

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: hát igen, a keresztényeknek a lopás a "jó munka". ezért rémisztő képződmények.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 11:55:33

@Pillangószelep: Niedermöller kritikát mondott a kereszténykeről. Cserébe a keresztények a tüntetésen meg is mutatták, hogy agresszív barmok, azaz, hogy Niedermüllernek igaza van. Te ezt nem fogod fel, mert hülye vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 11:56:23

@Balambér Kovács: amit írtál, pitiáner kérdések, és még abban is cáfoltalak.
Válasz erre 

5perc 2020.02.04. 12:11:32

Én örülök, hogy a bayerzsóti tisztázta végül Niedermüllert, mikor bevallotta, hogy a mondatok róla szóltak. (Pici pontatlanság, hogy a bayerzsóti nem keresztény)
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.02.04. 12:36:19

@math0: Tippli van math, már írtam...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 13:00:09

@nemecsekerno_007: te is elmebeteg vagy, neked nem a zsidózókkal van gondod, hanem azokkal, akik szerinted "kiváltották". szánalmas, pszichopata elmebeteg vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 13:00:56

@5perc: dehogynem keresztény, sőt, díszkeresztény.
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.04. 13:01:10

@Ad Dio:
“ Még a hatvanas, hetvenes években is simán lehetett menni börtönbe azért, ha "ellenőrizetlen" emberek gyerekekkel találtak foglalkozni vallásos keretek közt. Ez TÉNY nem vélemény!”

“Ellenőrizetlen” emberek szerinted hol foglalkozhatnak gyerekekkel, BÁRMILYEN keretek között?
Itt és most szerinted lehetne?
“Na ne, na ne, na ne hülyéskedj!”

Amúgy az általad linkelt “tanulmány” fajsúlyát pregnánsan jelzi ez a részlet:

“ Jel­lem­ző példa a sok közül: a ma­gyar ki­adá­sok­ban Karl May Win­net­ou című re­gé­nyé­ből ki­ma­radt, hogy Win­net­ou a ha­lá­la előtt meg­tért, magát ke­resz­tény­nek vall­va, és az örök élet­be ve­tett hit­tel halt meg.”

Tényleg hatalmas csapás érte az ifjúságot, mit mondjak. Lehet, hogy én is emiatt váltam ateistává, ki tudja...

Mindenesetre a normális, hétköznapi vallásgyakorlást senki nem akadályozta, ezt megalapozottan ki merem jelenteni, és ez egyben a “keresztényüldözés” megalapozatlanságát is jelenti.

Az egy másik kérdés, hogy a vallási szervezeteket és szervezkedéseket nem támogatták, sőt akadályozták, és amennyiben ez rendszer elleni propagandával is párosult, akkor bizony eljártak, sőt, “lecsaptak”,

Abból a háttéranyagból is, amit belinkeltél, az derül ki, hogy a vallási mozgalmak és azok vezetői, szervezői, stb. ellen indultak eljárások, és nem az átlagos hívő, vallásgyakorló keresztények ellen!

Igen, a maihoz hasonló bigott, gyakorlatilag mindenre és mindenkire a vallásosságot ráerőszakoló módszereknek nyoma sem lehetett, és igen, az egyházaknak nem volt a maihoz hasonló befolyása, - szerintem helyesen, - de a hívőket a hitük miatt senki sem bántotta, ez biztos.

Szóval innentől értelmetlen és hazug “keresztényüldözésről” beszélni, mert nem történt ilyen!

Ps.: A hittantanárom nem békepap volt, sőt. Tőle kaptam az első Nyírő könyveket, pl. Más kérdés, hogy az utolsókat is, mert nem szerettem meg a stílusát. Később is megpróbáltam, de most sem állom, van ilyen.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 13:01:30

@5perc: BayerCsütinak messze több híve van, mint Jézusnak volt.
Válasz erre 

Ad Dio 2020.02.04. 13:11:06

@morph on deer:

Ha erre válaszolnék, azon csak felhúznám magam, mert számomra hiteles, normális, értékes emberek személyes szenvedését, meghurcolását, megkínzását, vegzálását, üldözését hazudod le. De én itt megállok. Ha akarod higgy csak a magad alternatív történelmében. Lelked rája. Legyen: szerinted nem volt egyházüldözés a baloldali diktatúrában. Van aki szerint holokauszt sem volt. Tudtad? Ha akarsz csak állj csak be ebbe a sorba. Nem fogsz hiányozni a normális emberek közül...
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.04. 13:14:21

@DarthVader:
“ Ugyanis annak a csoportnak az ideológiája az, hogy mindenkit utál, akit NP felsorolt.”

Ami még rosszabb hír: ez a magyar miniszterelnök által deklarált értékrend is, annyival megtoldva, hogy ugyanez a réteg - és CSAK ugyanez a réteg az igaz magyar!
Sőt, magyar egyáltalán, a többiek mind “idegenszívűek”!

Következésképpen, aki ez ellen az agyrém ellen szót mer emelni, az azonnal “magyarellenes” és “keresztényellenes” lesz, by default, más indokra, vagy nota bene gondolkodásra már semmi szükség.

Az pedig, hogy egy szövegösszefüggést értelmezni tudjanak, vagy akár csak megpróbálják, az meg reménytelen elvárás. Meg lehet, hogy még magyarellenes is, hiszen szembemegy az orbáni dekrétummal, akkor pedig csak az lehet..!
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.04. 13:28:00

@Ad Dio:
“ Legyen: szerinted nem volt egyházüldözés a baloldali diktatúrában.”

Mit mondtam?
Nem volt KERESZTÉNYÜLDÖZÉS!
Az nálam nem ugyanaz, csak szólok!

Továbbá szabad VALLÁSGYAKORLÁS volt!
Nem szabad vallási propaganda terjesztés, nem szabad vallási alapon való szervezkedés, hanem vallásgyakorlás!

Az általad hivatkozott személyek egyikét sem azért vegzálták, mert a templomba járt imádkozni, ugye?
Akiket meghurcoltak, azoknak egyikét SEM a hite miatt, hanem az általa folytatott vallási és/vagy vallással összefüggő tevékenysége miatt!
Ami szörnyű, megengedhetetlen, elfogadhatatlan, stb, de NEM keresztényüldözés!
Ezek politikai koncepciós, többnyire kreált ügyek, ideológiai propaganda, stb.,- de ez sem “keresztényüldözés”!
A vallással összefüggő tevékenység nem azonos a hittel, és a hitélettel, ugyanis.
Talán kérdezd meg az elszenvedőit, hogy ők hogy látják mindezt, szerintem segítene.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.02.04. 13:39:11

@várom a levelet: Dobrev, Körmös Bauer, Pető Iván bocsánatott kért már?!
Pokorni megtette, várjuk ha haladó demokratákat.
Válasz erre 

Ad Dio 2020.02.04. 13:59:56

@morph on deer:

"Az általad hivatkozott személyek egyikét sem azért vegzálták, mert a templomba járt imádkozni, ugye?"

Nem a fenét nem. Igaz, ezért "csak" egyetemre nem vették fel meg nem hagyták sportolni profi szinten, nem engedték brigádvezetésnél magasabbra, pedig képességei lettek volna, kirúgták a rendőrségtől, visszatartották a katonaságnál (a legkeményebb helyre vezényelve) stb...

Fejezd már be a szerecsen mosdatását. Egyház és keresztényüldözés is volt. Ezerszám voltak koncepciós perek hívők ellen. És igen: azt még jobban büntették ha valaki át is akarta adni a hitét. elárulok egy titkot te Barom: ez ugyan úgy a lelkiismereti szabadsághoz tartozik, mint az hogy templomba vagy kocsmába megyek vasárnap. Higgyél nyugodtan az ellenkezőjében.

A történelmet ideológiailag hamisítóknál kevés szánalmasabb emberfajta van...
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.04. 14:03:15

@Balambér Kovács:" Nehogy már megvegyétek a szemkivágott fehér csukját és a fáklyákat, mert a Nieder hülyeséget beszél!"

Nem tűnt fel, hogy nem vagyok vevő erre a libsi szar stratégiára, hogy gyorsan visszavádoltok, te most még túltéve az eddig általam fellelt hülyelibsiken is, klu klx klanozva? Te nagyon nagy barom vagy! Nieder hülyeséget beszélt igazad van de ezzel nem magyaráztál meg semmit, mert az a baj, hogy így is gondolja! Mi meg úgy gondoljuk, hogy elég volt belőletek seggfejek és helyre lesztek téve!
Válasz erre 

mgdé 2020.02.04. 14:32:28

@Grimbusz Makszimusz:

Te, Helgácska, most tényleg lesz kukluxklan - isis - krokodilok - soros - fflóri ltd - éhező jegesmedvék hatostorna?? Végül is kontinens is pont hat van. Ülünk egymás mellé? Te hozz frissen sütött pogácsákat (sajtosat, burgonyásat, tökmagosat és tepertőset is), én hozok jóféle magyar bort. (A sör az csak a halvérű dajcsoknak való, nem is bírtak a vodkás muzsikokkal.)

Igen, tudom, nem az Északi-sark alatt van kontinens. :)
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.04. 14:39:58

@mgdé: Ülünk, ülünk, már ha előkerülsz! Merre voltál eddig, vagy más néven nyomod, csak nem tűnt fel a kifinomult stílusod? :D
Válasz erre 

Ma Baker 2020.02.04. 15:45:12

Bármi hasonló hangzott volna el bármelyik fideszes képviselő vagy polgármester szájából, már menesztették volna a pozíciójából.
Ennyi a különbség a két tábor között.
Hipokriták és felelősséget vállalók között.
Válasz erre 

mgdé 2020.02.04. 15:52:10

@Grimbusz Makszimusz:

Melózok, sajnos jóval többet, mint az egészséges, pláne az én koromban de a gdp szárnyalást is össze kellett hoznia valakinek. Meg hát, a női nemre az isten pénze sem elég. :D

(Nyugodj meg, feltűnt volna, de a legárgusabb szemekkel sem futhattál bele ... )
Válasz erre 

mgdé 2020.02.04. 16:05:03

@Ma Baker:

Hülyeségeket azért neked sem kellene beszélned. Európában még lehet, hogy találsz fehéreket, de a pártpolitikusok között, a szekérvárakban, csak ha holló.
Vagy történt valami pl. az "elégetős" Póccsal? Rögvest lemondott volna? Stb.
Ehh ...
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.04. 16:29:25

@Ad Dio:
“ Nem a fenét nem. Igaz, ezért "csak" egyetemre nem vették fel meg nem hagyták sportolni profi szinten, nem engedték brigádvezetésnél magasabbra, pedig képességei lettek volna, kirúgták a rendőrségtől, visszatartották a katonaságnál (a legkeményebb helyre vezényelve) stb... ”

Tragikus. Az azért szerfölött érdekelne, hogy milyen indíttatásból lesz valaki rendőr, aki egyébként vallásos, egy olyan korban, mikor a rendőrség közismerten és egyértelműen az elnyomó diktatúra erőszakszervezete volt.
És nem vi(he)tte sokra, “pedig képességei lettek volna”. (De nem voltak?)

Ne haragudj, de az egész nekem úgy fest, mint egy önfelmentő kifogás, hogy miért is sikertelen valaki. Tehát nem a tehetségén, szorgalmán és kitartásán múlott, hanem mert őt üldözték a hite miatt... OK.

Az akkori rendszer az egyházakat egyértelműen reakciósként kezelte, - ami, ha belegondolsz, lényegében stimmelt is, hiszen miért is vették volna jó néven az egyházi vagyon államosítását, ahogy az én családom sem örült a saját birtokai államosításának, (és amiért én is osztályidegen címkét kaptam kisiskolásként) és mivel szervezett volt, és volt hatása a népre, valóban volt mitől tartania az elvtársaknak.
Ez az egész elsősorban a hatalomról és befolyásról szólt, ebben a hit volt legkevésbé érdekes.

“ elárulok egy titkot te Barom: ez ugyan úgy a lelkiismereti szabadsághoz tartozik, mint az hogy templomba vagy kocsmába megyek vasárnap. Higgyél nyugodtan az ellenkezőjében.”

Kösz, azt teszem! Akkor gondolom a Jehova Tanúi is kocsma helyett járnak téríteni, hiszen egyre megy: mert ugye mindkét esetben a tudatmódosítás a cél! :))

Amúgy a lelkiismereti szabadság azt jelenti, hogy te saját magadra vonatkozóan érvényesíthess bizonyos erkölcsi és meggyőződésbeli normákat, alkalmasint a többségi állásponttal ellentéteseket is.

Te most komolyan azt akarod mondani, hogy az úgynevezett szocialista rendszerben az lett volna a természetes, hogy a lelkiismereti szabadságra való tekintettel bárki hittérítésbe kezdhessen?

Viszont például már a hetvenes években volt egy szomszédasszonyunk, egy végtelenül kedves, normális és jó ember, aki “pünkösdi keresztény” volt, annak vallotta magát, és azokhoz járt istentiszteletre, - és mindez hivatalosan is engedélyezve működött! Ráadásul Budapesten.

Tudod az a helyzet, hogy nekem ma már semmiféle okom nincs elfogultnak lenni egyik irányban sem, mivel egyaránt semmi közöm az egyház(ak)hoz, az elvtársakhoz meg sosem volt, és ma sincs.
Ezért van az is, hogy én nem állok be a schmidtmáriai sorba a múltat illetően, az én önérzetemnek nem hiányzik, hogy másokat hibáztassak a saját balsikereim miatt sem, például.
De a jelek szerint nem mindenki van így ezzel. Mondom, van ez így.
Válasz erre 

DFK 2020.02.04. 17:43:02

@morph on deer: ugye a kommunizmus bűneinek tagadása, kisebbítése pont ugyanaz a tényállás, mint a nemzeti szocializmus bűneinek tagadása, kisebbítése.
Szeretitek azt hazudni, hogy minden rendben volt, nem volt semmiféle elnyomás, üldöztetés.
Válasz erre 

Balambér Kovács 2020.02.04. 18:25:23

@Grimbusz Makszimusz:
" helyre lesztek téve! " ez pontosan olyan, mint amikor egy impotens azt mondja: megduglak!
Mondjuk, te már a helyeden vagy az igaz, a társaiddal együtt érzed az akol melegét is.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.02.04. 21:44:15

@nemecsekerno_007: miért kellene bárkinek bocsánatot kérne a felmenőiért? Ez az eredendő bűn dolog egy keresztény betegség, de idiotizmus.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.02.04. 21:46:51

@Ma Baker: a Fideszes politikusok ennél sokkal durvábbakat mondanak, úgyhogy befogod, FIdióta selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 21:50:42

@DFK: "a nemzeti szocializmus bűneinek tagadása, kisebbítése. "

ebbe ugye Orbám bűneinek tagadása is benne van?
Válasz erre 

DFK 2020.02.05. 04:05:03

@math0: egyszerre 2 nickkel is nyomulsz Brendel.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:44:29

@DFK: ebbe ugye Orbám bűneinek tagadása is benne van?
Válasz erre 

Rideg Sándor 2020.02.05. 14:26:20

@DFK: math0 az elhíresült Brendel Mátyás?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:

Diákhang

A diákok és a fiatal generáció politikai és társadalmi felelősségvállalását ösztönző rendszerkritikus blog.

Keresés

Friss topikok

  • nemecsekerno_007: @röhögő: Mert nélküle nem lehet Fidesz 3/4. (2020.11.01. 11:52) Az utóbbi évek 5 legrosszabb pártelnöke
  • De nagyot tud lökni az úr az ajtón: látod Adrián. jössz itt a nagy de igazából semmitmondó kijelentésekkel, és nem tudom, h közben van... (2020.10.31. 09:45) Nincs értelme a folytatásnak
  • Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: matyimentes.blog.hu/2020/09/26/hogyan_takaritsuk_matyit (2020.09.27. 06:28) Koronavírus, mint szekértábor-ideológia
  • K. Ákos: @Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.: Téged, meg a hozzád hasonlókat kéne kirúgni az... (2020.09.14. 21:15) Az új generációt teszik tönkre a kádári nagyfőnökök

Címkék

Belpol (12) Rendszerkritika (9) Z-generáció (8) Címkefelhő

FACEBOOK

Tovább a Facebook-ra

Blogajánló

Ide vidd a kutyát strandolni!     Állandó problémaköre a kutyásoknak, hová lehet menni pancsolni a kedvenccel. Mert igen, a nyár és a fürdés nekik is jár, sőt. Most hoztam egy menő listát nektek, kutyafuttában közlöm is, hogy rá tudjatok keresni igény esetén. A kutyabarát szolgáltatók közül természetesen nem maradhatnak ki a… neszeszer.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2020 október (1)
  • 2020 szeptember (2)
  • 2020 augusztus (1)
  • 2020 július (1)
  • 2020 június (2)
  • 2020 május (1)
  • 2020 március (4)
  • 2020 február (4)
  • 2020 január (1)
  • 2019 december (2)
  • 2019 szeptember (5)
  • Tovább...

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
  • Atom
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

Ne hagyjuk, hogy a fejünk felett döntsenek
süti beállítások módosítása
Dashboard