Diákhang

  • Rendszerkritika
  • Z-generáció
  • Belpol
Mi a probléma Rácz Zsófia kinevezésével?

Mi a probléma Rácz Zsófia kinevezésével?

Nagy politikai vihart kavart az elmúlt pár napban, hogy a 22 éves joghallgató Rácz Zsófia ifjúságpolitikáért és esélyteremtésért felelős helyettes államtitkár lesz azután, hogy a posztot eddig betöltő Illés Boglárkát a Fidelitas elnökévé választották. A jobboldali kurzus egyöntetű hivalkodásba kezdett azután, hogy a többségében kiöregedett kommunista zsarnokok gyülekezetére hasonlító kormánypárti tábor egy fiatal, ENSZ-küldött hölgyet tud felmutatni, a másik oldal pedig konstans zavarodottságban van azután, hogy amíg máskor romantizálva értekeznek a fiatalság bátorságáról, az ifjú generáció közéleti létjogosultságáról és Nagy Blankáról, addig Rácz kinevezése most kritika tárgyát képzi.

Ha túl akarunk emelkedni a szekértáborok egyhangú szólamain, érdemes kihagyni az egész történetből azt, hogy Rácz Zsófia történetesen a jobboldalinak nevezett politikai csoportosulást erősíti. Elfogadható vélemény, ha valaki azért nincs jó véleménnyel az egész történetről, mert már előre úgy látják, hogy nem Rácz és a Fidesz ifjúsági szervezetéből kinőtt hozzá hasonló karrieristák fogják radikálisan megváltoztatni Orbán kudarcokkal teli családpolitikáját, a kettős mérce akkor áll fenn, ha mindezen ellenzékiek arról papolnak, hogy 22 évesen valaki nem lehet államtitkár. 

kep1_5.jpg

De, igenis lehet. Aki azt gondolja, hogy a fiatal kora valakinek szükségszerűen azt is jelenti, hogy nem képes jó munkát végezni helyettes államtitkárként vagy bármilyen pozícióban, az alighanem egyúttal azt is gondolja, hogy egy politikus férfi, 50 körüli, öltönyben jár és már három pártból kilépett.

Márpedig ha a következő évek, évtizedek még mindig a régmúlt narratíváinak jelenben tartásával fognak telni, ember legyen a talpán, akinek elegendő motivációja marad, hogy bármit is tegyen az országáért. 

Rácz Zsófia, de nevezhetjük akár XY-nak is, alkalmatlan, hiszen tapasztalatlan. Így szól a mantra.

Elég lenne egy pillantást vetni az elmúlt harminc év kudarcaira, a sok politikai háttéralkura, aminek a nép itta meg a levét, az uram-bátyám viszonyokat fenntartó vidéki kiskirályokra és máris világossá válna, hogy bizony azoknak az embereknek van nagy tapasztalata a politikában, akik '89-től kezdve módszeresen rombolták le a jogállamot és építettek egy következményektől mentes, a posztkommunista hangulatra folyamatosan rájátszó, kizárólag nyugdíjasoknak politizáló elitet. 

Ha valakinek van tapasztalata, akkor az Orbán Viktor, Gyurcsány Ferenc, Kósa Lajos, Szanyi Tibor, Kövér László, Niedermüller Péter, Szájer József, Horváth Csaba és folytathatnánk a sort. Impozáns listának tűnik? 

kep3_5.jpg

Ők azok az emberek, de kiváltképp Horváth Csaba, ahogy Karácsony fogalmazott, akik tudják, mi az, amiért börtönbe lehet menni. Az automatizált gondolataikhoz ragaszkodnak, tőlük se reformot, se változást nem szabad már várni, egyetlen "erényük", hogy tapasztaltak: három elhazudott, ellopott évtized van mögöttük.

Ezzel szemben itt van egy generáció, amelyik küzd az apátiával és az érdektelenséggel, de jobb napokon mégis megmutatja magát, vagy egy tüntetésen, vagy közösségi akciók keretében. A fiatalság visszafordíthatatlanul jelen van. Nem kell őket heroizálni, nem hősök, nem szakemberek, de egy más világ szele fújja őket a világ körül, sőt, ha az előbb felsorolt úriemberek munkáját nézzük, egy 22 éves ember alkalmatlannak nevezése a korából kifolyólag még bók is lehet. 

Inkább arról lenne érdemes beszélni, hogy Rácz Zsófia kinevezésével egyúttal ismét megmutatkozott, hogy a kormánypártnak mit jelentenek a törvénybe foglalt kikötések. Joghallgatóként diploma nélkül lett helyettes államtitkár a hölgy, miközben a büntetlen előélet mellett másik előírás a diploma megléte. A Fidesz akar valamit, a Fidesz átírja, a Fidesz megcsinálja, ahogy már megszokhattuk, de ennek hangoztatása helyett az ellenzék mégis meghasonul önmagával, amikor Rácz életkorát állítja pellengérre. 

kep2_5.jpg

Nekem sincs szemernyi kétségem se, hogy az Alapjogokért Központban is egykoron dolgozó helyettes államtitkár olyannyira nem fog csodát csinálni, hogyha alkalma lesz rá, már az első munkanapján a narancsos propagandát fogja fújni, ahogy azt tette a kormánypárti médiumokban ezelőtt, de ahogy már említettem, ez a sztori mégsem róla, hanem összességében a fiatal generáció szerepvállalásáról szól. Vajon az ellenzék akkor is az életkorából eredeztethető tapasztalatlanság miatt aggódott volna, ha Nagy Blankáról lenne szó?

Ideje leszámolni a technokrata mítoszokkal és a hagyománnyal, hogy azok a bizonyos zöldfülűek egészen addig várjanak a döntési pozícióba kerüléssel, amíg a hatalomhoz nem aljasodott a személyiségük. Ne várjuk ezt meg, ebben az országban ezerszer nagyobb büszkeség úgynevezett zöldfülűnek lenni, mint úgynevezett tapasztaltnak. 

Képek: Mandiner, Mérce, Index

Fazekas Adrián

DIÁKHANG - mi ez?

A Diákhang célja, hogy párbeszédet és új politikai mentalitást kezdeményezzen annak érdekében, hogy folyamatos háborúskodás helyett konstruktív ötletek irányítsák a közvéleményt, düh helyett megfontolás jellemezze a társadalom döntéseit és nem utolsó sorban a fiatalok gondolkodó, magukért kiállni képes generációt képezzenek. Nem lesz könnyű.

E-mail: diakhangblog(kukac)gmail(pont)com

 

178 komment Z-generáció Tovább
Mi a probléma Rácz Zsófia kinevezésével? Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
178 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Az utóbbi évek 5 legrosszabb pártelnöke Az utóbbi évek 5 legrosszabb pártelnöke
  • Miért kezeljük rosszul a Szíjjártó-ügyet? Miért kezeljük rosszul a Szíjjártó-ügyet?
  • Nincs értelme a folytatásnak Nincs értelme a folytatásnak
  • Gátlástalanul legitimálják az orbáni sportpolitikát Gátlástalanul legitimálják az orbáni sportpolitikát
  • Magyarországon megszűnt a rendszerkritika Magyarországon megszűnt a rendszerkritika

A bejegyzés trackback címe:

https://diakhang.blog.hu/api/trackback/id/tr7615339806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

midnightcoder2 2019.12.06. 12:21:36

Ha a profi pilóta is lezuhan néha a repülõvel, akkor nyilván az a jó megoldás, ha olyan pilótákat alkalmazunk akik még csak játékkonzolon vezettek repülõt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.06. 12:45:40

Nagy Blankát kellett volna kinevezni, az európai megoldás lett volna.
Válasz erre 

hümhüm 2019.12.06. 12:50:14

Gál J. Zoltán államtitkári kinevezése a Gyurcsány-kormány alatt az rendben volt... nem?
A különbség az, hogy ő soha nem is végzett egyetemi tanulmányokat.
Válasz erre 

2019.12.06. 12:51:31

@MAXVAL bircaman közíró: Sorosgyurikabácsikát ! Tudod, azt akitől a pénzt kaptátok orsóssal és a többi csicskával együtt--mint liberálisok . De ezt neked jobban kell tudni, hiszen te is fizetett ügynök voltál , te bolgár soroscsicska !
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.12.06. 13:12:16

A fiatalság átmeneti állapot, nem cél az, hogy több fiatal vegyen részt a közéletben hanem eszköz, ezt ne keverjétek.
Amint ti, diákok kikerültök a munkaerőpiacra ugyanaz lesz az érdeketek mint a többi aktív dolgozónak; alacsony adók.
Ha meg az lesz a program, hogy leléptek külföldre akkor meg tök felesleges a magyar viszonyokrólbeszélnetek mert finanszírozási szempontból kiléptetek a rendszerből. Érdtsd.: amíg ad a rendszer addig oké, ha már nekünk is be kéne szállni akkor O1G...
Szóval először beszéljetek a nyugdíjas nagyival, hogy mennyit hajlandó engedni az életszínvonalából és mennyire engedjük be a magánbiztosítókat az EÜ-be amit ő mint nyugdíjas leginkább igénybe vesz. Szóval a pénzügyeket először, minden lelkizős, kiskirályozós duma csak ezután.
Mert ha ti, mint fiatalok ugyanazokra a szociális hazugságokra építetek mint az előző generáció akkor semmi lényeges nem változik, ugyanúgy mint mindig.
Korábban egy vén hülye mondta ugyanazokat a demagóg baromságokat az én adómból, most meg egy fiatal teszi ugyanezt. Legfeljebb legális lesz a fű, kb. ennyi a különbség...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.06. 13:12:26

@jános515:

Ösztöndíjas voltam, nem ügynök.
Válasz erre 

AntiKulti 2019.12.06. 13:14:23

Tök jó ez az érvelés, csak nem veszi figyelembe azt az alapvető princípiumot, hogy ma Magyarországon az megy politikusnak, aki munka nélkül akar horror pénzeket hazavinni. Így szocializálódtunk, ez van, ezt láttuk eddig is, hogy öltönyben/kosztümben nem csinálsz SEMMIT, közben nagyon jól élsz. Ezt pedig a látottak alapján nem lehet elég korán elkezdeni... a politika szükségszerűen korrumpál. Meglátjuk hol lesz a kisasszony mondjuk 5 év múlva.
Válasz erre 

mgdé 2019.12.06. 13:36:35

@MAXVAL bircaman közíró:

Az ugyanaz. A Gonosz pénzét fogadtad el. Nincsenek árnyalatok!
De mi lankadatlan éberséggel küzdünk a gaz sorosista ügynök-ösztöndíjasok ellen! :D
Válasz erre 

mgdé 2019.12.06. 13:49:52

Az ifjú hölgy pontosan mivel is bizonyította a posztra való alkalmasságát?

A 17 éves Pelé, Albert, Messi a góljaival.
Deutsch Tamás csehszlovák rendőrökkel.
V. (Utószülött) László az apjával.
A másik Zsófi, a Polgár, pedig akár vakon is simán verte az apját.

Vagy a "fiatalitás és esélyegyenlőség" címszóval bedobták az ÖSSZES 22 éves magyar nevét egy nagy-nagy kalapba, s pont övé volt az egy (remélhetőleg) szűz kéz által szerencsésen kihúzott név.
Hacsak nem 222-es az IQ-ja - úgy természetesen minden teljesen érthető -, ugye remélhetem, hogy így volt?!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.06. 13:50:13

@mgdé:

Még ha így is lenne, hogy az ösztöndíj a gonosz fizetsége, ebből akkor se következne, hogy ez örök átkozatra vezet.
Válasz erre 

MEDVE1978 2019.12.06. 13:50:49

Nyilván a lányban van potenciál, ezt kár tagadni. Ha nem vagy elég ambiciózus és nincs megfelelő munkabírásod, akkor nem jutsz olyan pozícióba, mint ő korábban (Illés Boglárka fegyverhordozója). Mivel a FIDEX alapvetően egy férfiegylet, viszonylag kevés nővel, még az is hozzájön a dologhoz, hogy a tűzhöz engedtek egy fiatal csajt. Persze PR értéke is van, tehát nem csak az "alkalmassága" miatt nevezték ki.
Egy helyettes államtitkár mögött azért áll egy csomó minisztériumi személyzet, osztály, illetve a területtől függően még háttérszervezetek stb. Ez egyben azt is jelenti, hogy nem feltétlenül kell értenie a szakterülethez, mert lesznek emberei, akik elmagyarázzák, eszik-e vagy isszák. Persze nem rossz, ha mégis ért hozzá, de anélkül is kivitelezhető.

Őt szerintem inkább "hülyének" fogják nézni az elején, mivel a kvázi politikai tapasztalatlanságot mind a beosztottak, mind az egyéb területek vezetői ki akarják majd használni.
Válasz erre 

mgdé 2019.12.06. 13:53:32

@MEDVE1978:

"mert lesznek emberei"

Akiket elvben neki kellene vezetnie.
No de láttunk már Nagy Sándort, Mátyás királyt, Napóleont, miért pont ő lenne kivétel?
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.06. 13:53:39

Semmi kifogásom az életkora ellen.
De miért akkora nagy szám pont ő, hogy (csak) miatta törvényt módosítanak? És ez csak egy bizonyos ügy. Egyre többször hallunk olyanról, hogy a Fidesz törvényesíti a törvénytelenséget:
24.hu/belfold/2019/11/22/orban-torvenysertes/
Válasz erre 

body_andras 2019.12.06. 13:55:19

Ha Kövér Lacit is lecserélik egy csinos fiatal csajra akkor lehet hogy a végén még fideszes leszek.
Viccet félretéve, szerintem nézzük meg a következő 3 évben, hogy milyen munkát végez a hölgy. Lehet hogy nagyon okos és szorgalmas és ezt bizonyítja is. Ha netán kiderül hogy nímand, akkor tessenek hőbörögni. Addig meg örüljünk hogy a sok szottyadt, buzgókeresztény vén tata meg a felkapaszkodott, ostoba tahó gengszterek mellett egy fiatal emberi lény is kaphatott pozíciót.
Válasz erre 

mgdé 2019.12.06. 13:56:01

@MAXVAL bircaman közíró:

De. Vonulj hát kolostorba, s vezekelj életed végéig.
Válasz erre 

sZulamith 2019.12.06. 13:58:53

Ha arra gondolok, hogy én 25 évesen egy 35 fős termelői csoportnak voltam a vezetője, nem kifogásolom Zsófi kinevezését. Nekem még érettségim sem volt, viszont 16 éves koromtól fizikai munkás voltam. Ahogy olvastam Zsófi sem tapasztalatlan, jó pár pozíciót betöltött. Sajnos a hiba elkövetése az életkorból adódóan megtörténik - kevésbé tiszteltem az időseket - , de ha utólag észlelem, akkor bocsánatos bün. Azért azt tapasztaljuk, hogy az éltesebb /nem életkorból adódóan/ számtalan hibát elkövet sokunk kárára.
Válasz erre 

sic! 2019.12.06. 14:06:31

A mostani kormányzati gárda speciel tök fiatalként/tapasztalatlanként került a politikába, és nem mondanám, hogy ettől jobbak/ügyesebbek/etikusabbak lennének. Attól, hogy valaki fiatal, sajnos még nem fogja automatikusan jobban/ügyesebben megkérdőjelezni a bejáratott megoldásokat. A tapasztalat attól és akkor értékes, mert hozzsegít ahhoz, hogy ne kelljen minden generációnak újra feltalálnia a spanyolviaszt, hogy tanulni lehessen a régi rossz megoldásokból, hogy ne lehessen újnak, innovatív megoldásnak eladni olyasmit, amiről 20-40 évvel korábban már bebizonyosodott, hogy ebben a formában káros mellékhatásai vannak (pl. a gyerekvállalásért lakhatás típusú programok).
Jó esetben egy-egy munkahelyen együtt dolgoznak öreg rókák és újoncok, mert így lehet összehozni a "naiv" rácsodálkozást a tapasztalattal. Pont közigazgatási vezetőknél nagyon fontos a tapasztalat, mert ennek segítségével akadályozható meg a "végrehajthatatlan" (részletkérdésekről egyáltalán nem vagy rosszul rendelkező) jogszabályok létrejötte.
Persze van, aki viszonylag fiatalabban (egy kis idő azért kell a tapasztalatszerzéshez...) is sokat látott már, ahogyan van (csomó) 40-es, 50-es, 60-as, aki egyáltalán nem begyöpösödött, és agyilag rugalmasabb a huszonévesek jó részénél...
Válasz erre 

Kivlov 2019.12.06. 14:27:39

Az a probléma vele (nektek), hogy nem ballibbant.
Amúgy meg kb. 60 felettieket nem is szabadna engedni, hogy képviselők legyenek.
Válasz erre 

Laczkó András 2019.12.06. 14:36:31

Jelen cikkben megfogalmazott véleménnyel egy nagy problémám van. Mégpedig az, hogy egy normálisan működő kormányzásban az államtitkárok, pláne a helyettes államtitkárok az államigazgatás legfelkészültebb "bürokratái". Természetesen itt a bürokrata jelzőt pozitív értelemben használtam. Nem politikai véleményformálók, nem szellemi úttörők, hanem jó értelemben vett professzionális végrehajtóknak kell lenniük. Egy 22 éves fiatalnak is lehetnek remek ötlete, friss gondolatai, kiváló meglátásai, ugyanakkor véleményem szerint a poszt (nem csak ez, bármely helyettes államtitkári poszt) elméleti tudást (diploma) és gyakorlati tapasztalatot is megkíván. Az is lehet, hogy e konkrét esetben az ifjú hölgynek kiváló rálátása van az adott területre, akkor viszont szerintem jobban hangzana, ha valamilyen "tanácsadói, szakértői" pozícióban lenne.
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 14:43:04

Mi a probléma?
Semmi, azon kívül persze, hogy a rendszer konszolidálni igyekszik magát (nehézkesen), és most ehhez tapsol felállva itt mindenki.
Rácz Zsófiával mi a baj?
Semmi az égvilágon.
Fiatal, és én is úgy gondolom, hogy az ifjúságpolitikát egy fiatal személy jobban át tudja látni, érezni, mint mondjuk egy Niedermüller Péter, aki minden bizonnyal ezen a poszton is remekül megállná a helyét, csak sajnos most nem kap lehetőséget rá.
Nincs még diplomája?
Hűha, törvény kell érte módosítani?
Emberek, TÖRVÉNYT KELL MÓDOSÍTANI!!
Egy diploma nélküli ember pozícióba tud kerülni itt hazánkban.
22 éves, minden bizonnyal hamarosan lesz neki diplomája, de a szabály az szabály, azokat bizony be kell tartani.
Nem tudom mi lett volna akkor, ha mondjuk egy 17-18 éves személyt jelöltek volna, neki még a diploma nagyon messze lenne, viszont az ifjúságpolitikát ő is remekül el tudta volna látni, ha otthonosan mozog a korosztályát érdeklő témák között.
Ifjúságpolitika, nem külpolitika, nem pénzügy, nem oktatás, hanem ifjúság.
Mi a francért kell ehhez egyáltalán diploma?
Oké, értem én, formalitás meg minden, de most komolyan, nem teljesen észszerű dolog az, hogy ezért a politikáért egy fiatal ember javaslatait vegyék figyelembe, és ne egy 40-50 évesét.
Legyünk már picit rugalmasabbak nincs diploma, meg túl fiatal hívek, azért ennek sokkal több értelme van, mint egy beejtőernyőzött valakinek, akinek lövése sincs az egészről.

Ami viszont engem mégis zavar, az nem a kor, nem, iskolázottság vonalon van, hanem azon, hogy úgy néz ki ez az egész, mint amikor Lenin szerette megsimogatni a gyerekek fejecskéit, és ez micsoda nagy nagyságra vall, hiszen le is lövethette volna őket - szól a viccben a poén.
Ugyanúgy hülyének vagyunk nézve, de ennek most azért öröljünk, mert ez már valaminek a kezdete, amit nevezhetünk halászlékapitalizmusnak (gulyáskommunizmus után szabadon).
Jó sokan szeretnek a zavarosban halászni, és azért, hogy ők minél tovább végezhessék ezt a tevékenységüket (zavartalanul), más arcukat kell mutatni hozzá a nem is olyan szőrös szívű bácsiknak.
Láttunk már ilyet, rendszerint most is azokat köpködik lelkesen, akik ezt korábban megtették fiatalon, és így legitimálták a komcsikat.
A helyzet ugyanaz, a rendszer maga alá gyűr mindent és mindenkit, annyi csak a különbség, hogy most elméletileg ezt lehet, akkor nem lehetett, mert nem ők csinálták, most meg azért lehet, mert most ők csinálják.
Ilyen egyszerű ez.
Ha viszont meghallgatják a fiatalokat, és nem csak ilyen kirakatmarketinget csinálnak mint amit szoktak, akkor lesz értelme csak ennek az egész cécónak.
Meglátjuk, megvan a véleményem a végkifejletről, de hátha rámcáfolnak, ezért inkább csak annyit: hajrá Rácz Zsófia!
Válasz erre 

body_andras 2019.12.06. 15:01:34

Kezdem azt hinni hogy a nyomorban megőszült polgártársak irigyek a kisasszonyra.

Hahó, eddig hol voltatok? Magyarország leggazdagabb embere egy falusi "szerelő", aki soha semmihez nem értett, egy épkézláb mondatot az anyanyelvén nem tud elmondani, mégis rábízták Európa leggyorsabban növekvő holdingját. Erre nem vagytok irigyek?
Válasz erre 

mgdé 2019.12.06. 15:06:03

@Laczkó András:

"egy normálisan működő kormányzásban az államtitkárok, pláne a helyettes államtitkárok az államigazgatás legfelkészültebb "bürokratái". .....
Nem politikai véleményformálók, nem szellemi úttörők, hanem jó értelemben vett professzionális végrehajtóknak kell lenniük. .....
a poszt (nem csak ez, bármely helyettes államtitkári poszt) elméleti tudást (diploma) és gyakorlati tapasztalatot is megkíván.

Az is lehet, hogy e konkrét esetben az ifjú hölgynek kiváló rálátása van az adott területre, akkor viszont szerintem jobban hangzana, ha valamilyen "tanácsadói, szakértői" pozícióban lenne. "

Pontosan.
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2019.12.06. 15:08:38

Senkit se érdekel az életkora. Az a baj, hogy a személyre szabott jogalkotás egy rendkívül káros gyakorlat.
Válasz erre 

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.12.06. 15:10:41

Úgy állank ott egymás mellett mintha most comingout-olnák a leszbi kapcsolatukat.
Válasz erre 

nookedli 2019.12.06. 15:22:47

@midnightcoder2: Semmit nem fog csinálni munka címán, csak felveszi a nagy pénzt ez is, csókos, mint mindenki az összes hivatalban a zsidesz alatt, de mszp alatt ugyanez volt. Csak párttagok tölthetnek be tisztséget. Bizonyára valakinek a szeretője. Bárki komolyan veszi, hogy 22 évesen, tapasztalatlanul el tudja végezni a feladatát! Kezdje el alúlról a munkát és majd 10 év munkatapasztalattal betöltheti a pozíciót!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.06. 15:23:30

@body_andras: Miért lennénk egy tolvajra irigyek?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.06. 15:25:17

Egy ilyen Rácz Zsófia medikaként egy viziten a leghátsó sorban jegyzetelhetne.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.06. 15:29:01

@sZulamith: Most tanult vagy pozíciókat töltött be? Mert egy joghallgatónak igen sokat kell tanulnia, a kettő együtt nem megy.
Válasz erre 

nookedli 2019.12.06. 15:31:09

Egy másik cikkből másolom: "De vajon ki ez a Zsófia, hogy még ezt is megteszik érte Orbánék? Azt nem volt nehéz kitalálni - és persze logikus is -, hogy Fidesz-közeli hölgyikéről van szó. De van itt valami más is. Rácz Zsófia ugyanis a Hitgyüli lapjának, a Heteknek a munkatársa (és így nagy valószínűséggel a cionista szekta tagja is)."
Válasz erre 

nookedli 2019.12.06. 15:33:22

@body_andras: Nem irigyek szerintem, hanem dühösek. Igen, abszurdisztánban élünk, a legek országában. A legnagyobb korrupció, a legkisebb IQ-val rendelkező ember a leggazdagabb, elég, hogy ci.ány vagy zs.dó, már kapja a pénzt. Magyar értékek földbe tiporva, külhoniak lesz.rva. Ugyanaz a zsidesz slepp, mint a maszoposok, csak jobban hazudnak.
Válasz erre 

DemoJoe 2019.12.06. 15:34:41

Ezzel a církusszal egy baj van: az látszik hogy ezt senki nem gondolja komolyan. Nem lesz még egy Zsófi, nincs háttere amit képviselhetne így igazodni fog. Ez egy félresikerült presztizs lépés nem pedig valódi megnyilvánulás. Kb mint a kis svéd lányé aki torzult arccal acsarkodik akarom mondani lázadozgat... Erre szokták mondani hogy ez félrement....

DE ugyanakkor ez egy lehetőség Zsófinak és ha Zsófiban benne van az xfaktór akkor mutathat újat. Ehhez szúrkolok neki, a többi klisé... Kérdés hogy egy Zsófi csinál-e nyarat :)
Válasz erre 

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.12.06. 15:35:22

Azt tudja a világ, hogy a fideszmaffiában már régóta kurva nagy káder hiány van!
Értelmes embert már 10 éve nem találnak a pozíciókra mert az egy olyan fajta, amelyik közelébe se megy ennek a bünbandának.

Milyen édekes, hogy a kivénhedt orbánék középkorúakkal szinte már sehol nem tudják feltölteni a pozóciókat, hanem vagy csak a szellemileg leépült kivénhedt 60+ osokat veszik fel (Matolcsi, Kásler, Kerényiék stb) vagy az életben még semmit nem dolgozó óvodásokat.

Az csak a 90-es évek elején volt, hogy fiatalnak lenni egy másik világ volt, mert akkor a fiatal a nyugatosságot jelentette, a modern szakismeretet, az innovációt, a nyelv és a computer tudást, meg az egyetlen esélyt, hogy a Nyugattal szembeni lemaradást majd ők fogják felhozni. Az akkori 30/35+ generáció meg volt a komcsi generáció amelyik semmihez nem értett csak a felszopáshoz, a pofa befogáshoz meg a parancs végrehajtásához, mert azt tanulta a kommunizmusban.

Ma aki fiatal az az égadta világon mindenben le van maradva a 60 alatti korosztálytól, mert semmi olyat nem tud amit a 60 mínuszos ne tudna, ráadásul azt is csak fele olyan jól. Ha egyáltalán. Ugyanis a 60 mínuszos pont a 90-es évek fiatalja, aki mindent végigcsinált az elmúlt 30 évben.

Úgyhogy a kocka fordult, ma fiatalon pozícióba jutni az esetek döntő többségében azt jelenti, hogy az illető a komcsi generáció, amelyik semmihez nem ért az életben csak a felszopáshoz, a pofa befogáshoz meg a parancs végrehajtásához, mert ezzel lehet karriert csinálni. Pl a fideszen belül egy állami pozícióban.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.06. 15:43:33

@mgdé:

A kereszténység álláspontja más.
Válasz erre 

micimate 2019.12.06. 15:48:50

Minisztériumot, vagy más irányító szervet feltehetően még kívülről sem látott a sok fideszájult "kommentelő" Sőt a versenyszférát is maximum titkárnőként, vagy portásként ismeri. Ha hallgattak volna bölcsek maradhattak volna. Fogalmuk sincs róla milyen kínokat jelent az első vezetői megbízatásnak való megfelelés, milyen nehéz az első főosztályvezetői székben tanulni a közvetett irányítást, aztán mit jelent elsősszámú vezetőként a kezdő segédmunkástól a cég mérnökein, jogászain át a szakszervezetekig, ha kell a kormánytagokig mindenkivel szót érteni. Egy focilabdát az amúgy leghülyébb foci tehetség is a hálóba tud küldeni, egy kezdő, aki még a saját szakmáját sem sajátította el, ugyan mire alkalmas. Arról sem ártana szót ejteni, hogy a "vezetése" alá kerülő szakemberek megalázása, ha egy kétségkívül csinos, más szakmai, arányítási körön kívüli terepeken minden bizonnyal "jól teljesítő" ifjú hölgyet ültetnek a nyakukba. Szóval, ez az egész úgy ahogy van, gyalázat!
Válasz erre 

micimate 2019.12.06. 15:55:20

@body_andras: Pajtás! Ha te lehetnél a Kedves Vezető strómanja, magad is halmozhatnád a sikereket. Komolyan gondolod, hogy ez a képzetlen figura mögé amúgy véletlenül került profi csapat?
Válasz erre 

sobrijoska10 2019.12.06. 15:56:59

Nem ő róla van szó?

hu.wikipedia.org/wiki/R%C3%A1cz_Zs%C3%B3fia

:)
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.06. 15:57:05

A Fidesz magára szablya a törvényeket érdekei szerint. A fiatal csajszi esete amúgy sem egyedül álló a maffia történetében. Tompika diplomáját is utólag zsarolták ki. Saját tehetségéből nem tudta megírni az elfogadható és megvédhető szakdogáját 1998-ban.
Kellett hozzá a Fidesz kormányra kerülése, hogy 1999-ben az egyetemre gyakorolt kormányzati nyomás alatt megtudja védeni azt. Lett is belőle sportminiszter. Ettől függetlenül nem állítom, hogy a csajszinak nem lehetnek értelmes gondolatai, 5letei, ám abban biztos vagyok, hogy az ifjúság problémáit nem ő fogja megoldani. A csajszi mézesmadzagnak kell. A Fidesz maffia vele próbálja a korosztályának elveszített tömegeit visszaszerezni. Meglátjuk sikerül-e annyira előre tolni a médiában, hogy sikerrel járhasson a szándék.
A Tinédzsérek Hangjának csak annyit, hogy látszik mennyire éretlenek és mennyire zsigerből vélekednek. Ezért nincs helyük a döntéshozatal közelében. Az általuk emlegetett fiatalok már diplomázottan (kivétel Kósa, akinek máig sem sikerült és Tompika) kerültek az országos politikába. Akkor amikor a demokráciát újra kellett tanulni az egész országban. Azon lehet vitatkozni, hogy sikerült-é vagy sem, ám azon már nem, hogy az említett személyeknek a mai napig meghatározó szerepük van a magyar politikában így vagy amúgy. Azon sem lehet vitatkozni, hogy az általatok megnevezettek már akkor is formálták a politikát progresszív módon.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.06. 15:57:57

@Világít a torony: A Fidesz magára szabja a törvényeket érdekei szerint.
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 16:09:25

@micimate: Ha 24-25 évesen lenne valaki mondjuk törtető férfiként helyettes államtitkár az ifjúságpolitikában, arra milyen jelző illene, ha erre a gyalázat jut?
Válasz erre 

body_andras 2019.12.06. 16:12:50

@micimate: Sosem gondoltam ilyet. Szeretett Vezérünk pszichikailag összeroppant 2006-ban, azóta szakértőkre bízza a teljes pereputty menedzsmentjét. Így lett Lölőből (is) Aranyember. És most szakértő alatt a lehető legálságosabb fajtát értjük.
@Világít a torony: Lajoskát szerintem már az általánosból is hazaküldték játszani, hogy ne stresszeljék, azért ilyen jólelkű. Ha valakinek a polgármestersége, minisztersége, egyéb tótum-faktum pozíciója dühítőbb mint egy csajé akinek épp nincs meg a diplomája, na az a mi drága Lajosunk.
Válasz erre 

micimate 2019.12.06. 16:28:52

@dare: Igen!!!
Válasz erre 

micimate 2019.12.06. 16:33:10

@dare: Mármint az is gyalázat lenne, és ebből szempontból mindegy, hogy mivel (formás popsi, ellógott egyetemi órák, nagy hatalmú magyar urak pereputtya, st.) érdemelték ki!
Válasz erre 

micimate 2019.12.06. 16:34:41

@body_andras: Örülök! Jó olvasni szavait!
Válasz erre 

sZulamith 2019.12.06. 16:39:20

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Pozíció van, munka nincs. Nem újdonság:) Igy lehet tanulni, és "dolgozni".
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.06. 16:41:40

@sZulamith: Ez eszembe sem jutott. :-))
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 16:42:12

@micimate: Akkor hány évesen lenne erre a posztra ideális az ember.
Minimum 30?
Az ifjúságpolitikába a 15-29 kor közöttieket értjük.
Tényleg csak tőlük idősebb képviselheti az ügyüket, nem lenne célszerűbb, ha ők is beleszólhatnának az életüket befolyásoló döntésekbe.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.06. 16:44:39

@Világít a torony: Egy 22 éves diplomátlan csaj államtitkár helyettesnek kinevezése öngól. Minden fiatalt undorít az összeköttetésekkel előrejutás.
Válasz erre 

György Attila Révai 2019.12.06. 16:48:17

A legfőbb kifogásom, hogy az eljárás törvénytelen. A kormány ismét nem a törvényhez keresett egy megfelelő személyt vagy hivatalt, hanem egy kiszemelt személyhez, hivatalhoz akar törvényt alkotni. Ilyenre van példa, például az iráni iszlám államban, amikor a totális diktatúrát bevezető iszlám kormány rögtön módosította azt a törvényt, amely nem felelt meg elképzeléseinek. Ezzel éppen az un. alapjogokat korlátozta. Nem a törvény szellemében választott egyén vagy intézmény nem hivatkozhat arra, hogy Ő az "alapjogokat" képviseli, hiszen azzal, hogy a hivatalba lépett, még a törvényt sem tartotta be. (vagy nem is ismeri). Egyébként jó a cikk és számos hozzászólás is. Nem jó, ha előítéletek vezetik az embert. Az iráni példát azért hoztam fel, hogy látszódjon az párhuzam és célja.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.06. 16:51:11

@dare: Az ifjúságpolitika az élettapasztalatról szól, nem a fiatalságról. Akkor osztályfőnök nem lehet egy tanár 30 felett? :-))
Válasz erre 

sZulamith 2019.12.06. 16:51:55

@sic!: Jó a gondolatmenet amit irtál, csak egy pár szó amit kimásoltam "hogy ne kelljen minden generációnak újra feltalálnia a spanyolviaszt," amit a többséggel fizettet meg.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.06. 16:54:52

@body_andras: Bár nem nekem írtad, de: " Szeretett Vezérünk pszichikailag összeroppant 2006-ban, azóta szakértőkre bízza a teljes pereputty menedzsmentjét."....ez teljesen értelmetlen megállapítás. Az indokolatlan lenézés vezet a legkomolyabb döntési hibákhoz. Azt én is valószínűnek tartom, hogy Orbán mentálisan nem teljesen stabil, de láthatóan eredményesen kezelik. Ráadásul a döntései a saját és körei érdekeit jól szolgálják. Vigyázni kell az elhamarkodott megállapításokkal, mert azok könnyen fordulnak kontraproduktivitásba.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.06. 16:56:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem gondolom, hogy véleményt formálhatsz minden fiatal nevében. úgy maga a Fidelitas sem létezne, ha neked lenne igazad.
Válasz erre 

Hefe 2019.12.06. 16:56:51

a szereposzto divany nemcsak a szinhazakban mukodik.
Válasz erre 

flamer 2019.12.06. 16:57:37

Ez egy elég buta posztra sikerült.

Ráczot egyrészt eléggé lehet ismerni, mindent megtett, hogy minél mélyebbre másszon a hatalom seggében, szóval pontosan lehet tudni, hogy milyen és azt is pontosan lehet tudni, hogy politikai seggnyalás útján kapja a pozícióját és hogy nehogy bárkinek kétsége legyen efelől, még törvényt is módosítanak annak érdekében, hogy a szakmai oldalon nehogy bármiféle minimális követelménynek meg kelljen felelnie.

Nincs itt semmi újdonság, az kerülhet pozícióba, aki hajlandó agyatlan droidként viselkedni, a szakmai tudás meg csak hátrány - ez pont az, amit kilenc éve itt folyik.
Válasz erre 

2019.12.06. 17:00:38

"Vajon az ellenzék akkor is az életkorából eredeztethető tapasztalatlanság miatt aggódott volna, ha Nagy Blankáról lenne szó?"

Nyilván nem.
De nem is tartozik a "munkaköri lírásukba" tolják ezerrel a "sz.r az egészségügy meg a sz.r az oktatás, miközben az szar már 70 éve. De a fikázásért fizetik őket.
A klubrádióban én is hallottam a "szakértőket" akik egyfolytában "diktatúráznak" én meg röhögök jókat :)))
Hogy a f.szba lehet diktatúra a diktatúra, ha szabad választáson le lehet azt cserélni ?
VVVVEEEEHHEEEEEEHHEEEE !!!!
Mondjuk én bírom, hogy az ellenzéknek ilyen tapasztalt "szakértői" vannak. :))))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.06. 17:02:03

@Világít a torony: Szerinted a Fidelitas kinek a kreálmánya?
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 17:11:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az ifjúságpolitikában az ifjúság által megfogalmazott javaslatok, észrevételek, követelések vannak, amelyek szerintem nem az élettapasztalatról szólnak.

Magamból indulok ki, én simán kineveznék egy fiatalt is egy ilyen posztra, akkor is, ha az országban élő összes fiatal ezt undorítónak találná.
Értük tennék, és nem ellenükben.
És az értük tevést csak úgy tudnám megvalósítani, ha olyan embert bíznák meg ezzel a szereppel, aki még fiatal.
Ha nem fiatalt teszek, akkor szerintem azzal csak formálom őket, az nem ugyanaz a szitu.
Persze lehet olyan is, hogy egy középkorú tökéletesen megérti a mostani fiatalokat, csak van egy olyan rossz érzésem, hogy ilyen ember a közelébe nem kerül egy ilyen pozíciónak.
Akkor már inkább a fiatal.
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 17:19:36

@György Attila Révai: Igen, ez a tipikus dafke hozzáállás pumpálja fel az ember vérnyomását pillanatok alatt.
Ha csak egy picit, egy icipicit lennének rugalmasabbak, de nekik ez nem megy.
Csak erőből, abból ért majd a libsibolsi fajtája, ahogy kell.
Ez a majd mi megmutatjuk elvtársak, hogy mit lehet meg mit nem.
És a poén, hogy azt hiszik ez jól áll nekik.
Pedig nagyon nem.
Válasz erre 

niemehrov 2019.12.06. 17:41:08

@MAXVAL bircaman közíró: Már évek óta hívő voltál, mikor elfogadtad a Sátán ajánlatát! Most már hiába kapálózol Soros Sátán ellen, a pokolban fogsz égni mindörökké. Hamarosan......
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.12.06. 17:50:43

bezzeg ha valami kis hök-ös puloveres, vagy momentum garbós lenne, az lenne a demokracia maga, igy marad a fanyalgás
Válasz erre 

lobaszopiatej 2019.12.06. 17:51:01

Miért nem egy óvodást raktak oda?
Engedelmeskedni az is tud, fizetségnek meg elég volna egy palacsinta ebédre!
Hol itt a baj?
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.12.06. 17:53:07

@flamer: hagyjuk mar ez a szakmaisag dumat, szakmai itt jobber nem lehet, csak kiművelt haladó. na az maga a kutató, maga a szakma...háhogyne.
Válasz erre 

midnight coder 2019.12.06. 17:54:36

@dare: Szerintem ahogy minden más korosztályban vannak különféle társadalmi csoportok, úgy a fiatalok között is. És egy fiatal szerintem a fiatalok közül is csak a saját társadalmi csoportját ismeri, már ha. Egy ilyen posztra diplomást tennék, lehetőleg azért viszonylag fiatalt, és kb. ez az egyetlen olyan terület, amire humán oldalról.
Válasz erre 

de let e ... 2019.12.06. 17:55:23

@body_andras: Rábízták ? Te hol élsz ember ? Semmit sem bíztak rá , max . a szerzősések aláírását , a vagyont egy sereg hozzáértő ember kezeli/gyarapítja Viktorka megelégedésére ....
Válasz erre 

Indriq 2019.12.06. 17:57:08

nem olvastam végig a kommenteket, de tudja valaki melyik fiatal demokrata kúrogatja a csajt? abból, hogy ilyen magas pozició kell neki, minimum kormánytag..... esetleg dajcs esett f*sszal előre a csajnak..... :)
Válasz erre 

lpt1 2019.12.06. 18:09:00

@dare: Na ja, de mi, akik már voltunk fiatalok, tudjuk, hogy fiatalság bolondság.
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 18:28:09

@midnight coder: Egyezzünk ki egy döntetlenben, akkor úgy mondom tennék egy diplomást, és tennék egy nem diplomást is, mert a két fiatal korosztály életútja, élethelyzete, problémái, lehetőségei teljesen különbözőek lesznek.
Én nem ragaszkodnék az ifjúságpolitikánál a diplomához, de ha sokan úgy érzik, hogy ez elengedhetetlen a további nyüglődéshez, akkor nem ellenzem persze, csak legyen valami megoldás rá, mert ami most van az nem igazán jó.
Most az ifjúság hülyének nézése van napirenden, ami ha továbbra is így marad, akkor annak siralmas vége lesz a Fideszre nézve.
Egyébként Zsófi is diplomás lesz, de kétlem azt, hogy orvosolni tudja majd ezt a helyzetet diplomásként, de inkább ebbe most nem mennék bele.
Válasz erre 

micimate 2019.12.06. 18:38:25

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ne terheld ilyen bonyolult összefüggésekkel kedves fidesznyaló barátainkat! Úgyse értik. Mondd például, hogy Soros, vagy valami más mély értelműt! Hát persze, hogy senki ne legyen osztályfőnök 30 alatt! Még szép! A végén még tudná, hogy mit csinál! Persze, a sok agyhiányosnak azok a tanárok is jók lennének!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.06. 18:45:19

@niemehrov:

Tévedsz, troll.
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 18:59:22

@lpt1: Na ja :D
youtu.be/73bKUrfnX78

@micimate: Neked sem túl bonyolult az életed hála az égnek.
Nem baj, jól van ez így.
Remélem Soros meglátogat álmodban, és elviszi majd a lelkedet az egyik alapítványába. :D
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.06. 19:00:19

@micimate: Igazad van. 30 felett már elfelejtik mit basztak el fiatalon. Például hogy tanárok lettek.
Válasz erre 

micimate 2019.12.06. 19:10:15

@dare: A közigazgatás kemény szakma! Tanulni kell! Sajnos, még a fiatalokban valóban bízó, jósszándékú kommentelők döntő része sem tudja, hogy a minisztériumoknak mi a szerepe a törvényalkotásban, mi a minisztériumi előadok dolga, mi az, hogy törvény előkészítés, mi az a tárcaközi egyeztetés, mi az a kodifikáció. Látnivalóian az ide írók döntő része sem tudja (miért is kellene mindenkinek tudnia) hogy , egy helyettes államtitkárnak az égvilágon semmi beleszólása sincs semmilyen ifjúságpolitikai történésbe. Ezekről a kérdésekről a nem kifejezetten 22 éves parlamenti képviselők döntenek, pontosabban ők sem, mert jó szavazógéphez illően bármit megszavaznak, hiszen a pártközpontban dől el minden. jobbik esetben az érintett parlamenti bizottságokban a főhatóságok előadója még szólhat, ha esetleg szakmai színt is szeretne megjeleníteni. A legjobb, ha önálló képviselői indítványt kell megszavazni, aztán a főhatóságoknak már csak tálalniuk kell a kész ebédet. Az persze külön előny, ha az érintett főhatóság magasabb rangú főnöke sík hülye a közigazgatáshoz, a szakmához, akkor biztos, hogy semmilyen marhaság miatt nem okvetetlenkedik. Nos, ez a kedves, formás ifjú hölgy, aki saját, és hasonlóan hozzáértő (de ügyesen dekázó) főnöknője elmondása szerint még az egyetemi órákról is lógott a magyar ifjúságpolitikába nagyjából annyira fog beleszólni, mint én az amerikai űrprogramba. Hány éves korban lesz alkalmas valaki a helyettes államtitkári posztra? Hát, amikorra már megtanulta a közigazgatást, megtanulta a szakmát, a vezetést. Tudják, főorvosnak sem lehet kinevezni egy medikát (medikust se), előbb talán tanulja meg az orvoslást, , legyen rezidens, tegyen szakvizsgát. Vagy a fiatalokat 22 éves egyetemi hallgatóknak kellene műteniük, mivel több hozzászóló szerint ők ismerik igazán a műtőasztalon fekvő korcsoportját reprezentáló beteget. Biztos, hogy ilyen orvos kése alá szeretnének feküdni kedves demagóg barátaim?
Válasz erre 

micimate 2019.12.06. 19:13:21

@dare: Látod, mondtam, hogy ezt az egy szót ismered! Na, ja! Valaki biztosan felolvasta neked a plakátokról. Nem baj! Számíthatsz a mennyországra, hiszen tudjuk, hogy az kiké!
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 19:29:41

@micimate: "egy helyettes államtitkárnak az égvilágon semmi beleszólása sincs semmilyen ifjúságpolitikai történésbe."
De most nem erről szólt az eddigi történet, hanem azon, hogy gyalázat egy ilyen posztra egy 22 évest kinevezni, mert valaki azt is írta korábban, hogy 100 miliókról fog majd dönteni.
Semmi köze a szakpolitikákhoz, ezért nem értem miért ez a nagy lázadozás az illető kora miatt.
Tehát el kéne dönteni, hogy miért is támadjuk.
Vagy a kora miatt, vagy a végzettsége miatt, vagy azért, mert csak egy kirakatbaba lesz.
A kirakatbaba támadás oké, de eddig nem erről volt szó.

"Hány éves korban lesz alkalmas valaki a helyettes államtitkári posztra? Hát, amikorra már megtanulta a közigazgatást, megtanulta a szakmát, a vezetést."
Ha nem szólhat bele, akkor miért tanulja meg ezt.
Ha viszont beleszólhat, akkor abba bele tud rázódni egy fiatal is.
Érdekes módon én már láttam ilyet.

"Vagy a fiatalokat 22 éves egyetemi hallgatóknak kellene műteniük, mivel több hozzászóló szerint ők ismerik igazán a műtőasztalon fekvő korcsoportját reprezentáló beteget."
Ez nem jó példa.
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 19:35:43

@micimate: Már Soros azt is megvette, nem érezném jól ott magam.
Könnyebb a tevének átmenni a tű fokán, mint nekem bejutni a pc által kikövezett Soros mennyországba. :D
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.12.06. 19:48:00

nagy blanka sztori után elég érdekes ez a poszt
Válasz erre 

deneskata 2019.12.06. 20:31:38

Novák Katalin meleg egyébként? Mert amikor megláttam ezt a képet, azt hittem az lesz a botrány, hogy a szerelmét nevezte ki ....
Válasz erre 

deneskata 2019.12.06. 20:43:05

Én, azt hiszem, rendkívül naiv vagyok. Mindig azt hittem, hogy az államtitkárnak és a helyettesének is sok politikai tapasztalatra van szüksége, okos hozzáértésre ahhoz a területhez, amin dolgozik. Rálátás, elvonatkoztatás képessége, hogy ne csak a részleteket legyen képes meglátni, hanem az általános trendeket is. Mindebből kiindulva azt hittem, a szakmába vágó tanulmányok után sok évig kell dolgozni azon a területen, aminek később irányítója lesz.
De ez nem igaz, úgy tűnik. Mi kell tehát egy államtitkári poszthoz? Nagyjából semmi. XD Elég egy félig kész diploma és jó kapcsolat. Tudás, tapasztalat? Ugyan! Mert "akinek az úr hivatalt adott, annak észt is ad hozzá"
Válasz erre 

Annie Oakley 2019.12.06. 20:51:58

Szóval a posztoló az előítéletek ellen kíván felszólalni, miközben elég durván sztereotipizálja az idősebb politikus generációt. Grat! Amúgy azt nem értem, hogy a posztoló szerinti korrupt politikusi rétegnek tényleg csak egy gimiből épp kiszédült, diploma nélküli fiatal lehet az alternatívája?? Miért kell a másik végletbe esni? Én akkor is csóválnám a fejem, ha történetesen baloldali lenne. Mert sem élettapasztalata, sem közigazgatási gyakorlata nincs. Én jól emlékszem magamra 22 évesen - éltanuló voltam, mindenféle versenyen elért sikerekkel, azt se mondhattam, hogy az élet nem dobált meg, satobbi, mégis még iszonyúan gyerek lettem volna egy ilyen felelős pozícióhoz. Ami nem ugyanaz, mint tüntetésen szónokolni vagy egy ügy mellett kampányolni.
Válasz erre 

micimate 2019.12.06. 20:52:42

@dare: Mint említettem, medikát nem lenne jó ötlet kinevezni főorvosnak pl. egy sebészeti osztály élére. Mikor lesz egy orvos alkalmas? Különböző időkben. A rezidensi idő adott, a szakvizsgáig (pláne több szakvizsgáig) mindegyik más idő alatt ér el. A Phd. fokozatról nem is beszélve. (E nélkül a lányom se lehetne egyetemi adjunktus)

Igazad van. Van különbség egy vezető bürokrata és egy orvos között. Az utóbbi gyakran áll a beteg és a sír közé, valódi döntéseket kell hozniuk. A vezető bürokrata nem dönt, csak a döntési folyamatok része. Hogy jó bürokrata legyen, munkát tudjon szervezni, az embereit motiválni, a politikai akaratot (mert sajnos csak az számít manapság)lehetőleg a gazdát kevésbé leégetően prezentálja (ezért tartják) tudás, és gyakorlat kell, sajnos a szamárlétra nem hagyható ki.

Írod, hogy már láttál tapasztalat, tudás nélkül jó vezetőket. Én sajnos nem. Se minisztériumi középvezetőként, sem vállalati vezérigazgatóként, sem sok igazgató, vezérigazgató főnökeként sem. Gazdaságpolitikai vezetőként sem akadt ilyen munkatársam. Sajnos, pedig mindig sok fiatallal vettem körül magamat, és az volt a legnagyobb öröm, amikor szakmailag, helyzetüket tekintve fölém emelkedtek. Például miniszter lett az egyik. No, nem rögtön!

Sorostól legnagyobb bánatomra egy vasat sem kaptam, eltérően az itt tollat ragadott derék bér kommentelők Istenétől, és a Kedves Vezető tisztiszolgáitól. Sajnos nekem vagont kellett rakodnom, és havat lapátolnom egyetemi hallgatóként, de legalább nincs okom leköpni magamat, mint az említetteknek , ha egy gramm becsületük lenne!
Válasz erre 

micimate 2019.12.06. 21:09:54

@dare: Az ifjúságpolitikai döntésekbe valóban nincs beleszólása, legfeljebb véleménye lehet. Az államtitkár, helyettes államtitkár a politikai döntések végrehajtója. Ezt úgy kéne végeznie, hogy az irányítószervi szabályok szerint munkatársait irányítsa, motiválja, kifelé képviselje, vagyis legyen jó, szakképzett bürokrata, felkészült vezető.

Írja, hogy látott már olyan fiatalt, akinek szakértelem, gyakorlat, tapasztalat nélkül a tanulást átugorva sikeres lett vezetőként. Én viszont sajnos, nem láttam ilyet. Sem minisztériumi középvezetőként, sem vezérigazgatóként, sem igazgatók, vezérigazgatók főnökeként, vagy parlamenti szakértőként. Sajnos! Pedig mindig sok fiatallal vettem körül magam, nagyon jó volt velük dolgozni, és a legnagyobb örömet az hozta, ha szakmailag, tudásban, helyzetben fölém emelkedtek. Például miniszter lett egyikük, de a sor folytatható. no, ez egy nekifutásra egyiknek sem sikerült.

Amúgy legnagyobb bánatomra Soros úrtól én egy fillért nem kaptam, szemben az itt látható bér kommentelők istenétől, és az ő tisztiszolgáitól. Nekem egyetemistaként vagont kellett rakodnom, három műszakban havat lapátolni, de legalább nem kell úgy hánynom magamtól, mint az említett uraknak kellene, ha egy csepp becsület szorult volna beléjük.
Válasz erre 

kewcheg 2019.12.06. 21:18:05

Én a hölgy hejébe napokon belül beszereznék egy Maserati Ghibli Quattroportét meg egy ötkeruleti szaznégyzetméteres lakast, különben a fideszbe nem foglyák komojan venni....
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.06. 21:23:01

@Scott Tenorman Must Die: Miért? Nagy Blanka melyik minisztériumban volt magas beosztású vezető. te fasz?
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 21:54:25

@micimate: Mint említettem, nem sok hasonlóság van az osztályvezető főorvos, és egy ifjúságpolitikáért felelős helyettes államtitkár között.
Ha nagyon akarjuk, felfűzhetjük valamilyen görcsös okságra a viszonyukat, de nem sok értelme van szerintem, ezért inkább nem feszegetném ezt a kérdést.
Egy fiatal orvos nem úgy operál, mint egy idős.
Engem erről nem kell meggyőzni, én is jobban bízok a rutinban, de jelen esetben mi szüksége van a most kinevezett hölgynek a rutinra, amikor neki pont olyan kérdésekre kellene válaszokat keresni, amikre pont nincs meg a rutinja senkinek se.

Az a baj, hogy elveszünk a részletekben.
Nem az mellett kardoskodok, hogy innentől kezdve minden fiatal bármilyen pozíciót betölthessen kor, vagy iskolai végzettség nélkül, szükség van a szamárlétrára is sok esetben, viszont sok esetben a szamárétra például hátrány is lehet.
Ha képzettebb és eltökéltebb a fiatal, akkor talán felesleges is kivárni azt a 10-20 évet neki, mert könnyen lehet, hogy addigra kivész belőle a kreativitás jó nagy része is, ami viszont bizonyos eseteknél hiányozni fog majd neki.
Vonatkoztasunk most el az orvos szakmától, és gondoljunk inkább egy ifjúságpolitikáért felelős posztra, legyen mondjuk egy helyettes államtitkár.
Mivel lesz az jobb neki, ha 10 vagy 15 év múlva fejtheti majd ki az álláspontját, a véleményét az adott területen.
Lehet, hogy addigra már egészen más lesz neki, befásul, kicsit merevebb lesz, nehezebb lesz vele már szót érteni egy fiatalnak, szóval lehet, hogy a kor előrehaladtával az ő esetében nem javulás, hanem romlás következne be.
Itt nem a rutin számít, tehát itt a kreativitás sokkal többet nyom a latba.

Megint félreérthettük egymást, nem arra gondoltam, hogy végzettség, tudás és tapasztalat nélkül bárki könnyen lehet jó vezető, de tény az is, hogy láttam már fiatalt milliárdos céget vezetni huszonévesen.
Ismerek is egy ilyen személyt, 23 évesen már egy milliárdos céget igazgatott (kb akkor ért olyan 3 milliárdot), és a mai napig is ezt teszi (egész ügyesen).
Nem azt állítom, hogy mindenki képes lenne rá, de azért lassan hozzá kell valahogy szoknunk, hogy huszonévesek milliárdos bevételű cégeket vezetnek, és a jövőben ez még inkább így lesz majd.
Nincs szamárlétrájuk, mert vagy nagyon ügyesek voltak valamiben, vagy nagyon szerencsések, vagy apuka vagy anyuka által lettek hamar megtámogatva, és nekik ezt az utat már nem kell végigjárniuk.
Tetszik, nem tetszik de ez van.

Gondolom nehezek voltak a vagonok. :D
Na jó, nem hülyéskedek, az is egy más világ, és ez is egy más világ ami most van.
Nincs forgatókönyv, ki ilyen, ki olyan utat jár be.
Szerencsére nekem se kell leköpni magamat, mivel ha a becsületem akarja valaki a magáéval versenyeztetni, akkor szépen összerakott kis portfólióval kell megjelennie az enyém mellett, szóval nem annyira gáz az enyém se.
Csak tudnám az a sajnos szó miért került be a mondatba :(
Válasz erre 

Fülig José 2019.12.06. 22:13:12

basszátok meg, nem értelek titeket... ha az az ipari paraszt, súlyosan debil szardarab németh geci szilárd is megmondóember lehet ebben a rohadt maffiában, akkor ez a picsa is simán elmegy. béééégetni mindkettő kiválóan tud, fel vannak véve... ezek bazze ülnek öszödön bekólázva, és fogadásokat kötnek, hogy ki mekora faszságot tud kiagyalni anélkül, hogy égne a Kossuth tér...
-ba, felveszünk egy 22 éves kurvàt altábornoknak
-nebassz! nem mered megcsinálni!
-na fogd meg a söröm(kólám)
...
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.06. 22:16:32

@Indriq:
“ de tudja valaki melyik fiatal demokrata...”

Eredetileg a rendezvényszervezés meg az esküvői-ruhakölcsönzés merült fel most is, de ez már Borkainál sem volt igazán nyerő...
De most őszintén: ő legalább úgy néz ki, mint aki megérdemli a posztot, és még az is kehet, hogy lyukas zoknit sem kell stoppolnia..!

Szerintem bármikor inkább, mint például egy Sarki Cecília! Vagy Rogán Kata. Vagy ....
Válasz erre 

2019.12.06. 22:21:02

Mikor hallottam erről a dologról, egyből az jutott eszembe, hogy vajon ki dugja a kiscsajt (tekintve, hogy egész jó bőr), vagy hogy kinek a kis szeme fénye/kislánya, de aztán rövid guglizás után kiderült, hogy Hit Gyülis a família, szóval innen tiszta a sztori, Némethsanya behajtott valami tartozást, és ennyi a történet, a szektások kaptak egy pozíciót, a Fidesz meg turnézhat azzal, hogy fiatal és nőnemű az új üdvöskéjük. End of story.
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.06. 22:32:57

@dare:
“Mivel lesz az jobb neki, ha 10 vagy 15 év múlva fejtheti majd ki az álláspontját, a véleményét az adott területen.”

Naná, hogy most frissebb, szabadabb és innovatívabb, és kell is az ilyen helyes, fiatal személy, semmi gond ezzel!
Csak akkor miért nem tanácsadó, vagy kreatív munkatárs, vagy bármi hasonló, és miért kell - ügyviteli tapasztalat nélkül - beleilleszteni egy hierarchiába úgy, hogy egyből beosztottjai lesznek, felelőssége lesz, stb., miközben még tanulnia IS kell, hogy ne érjünk meg még egy dajcstamásos sztorit...

Miért kell egy nyilván értelmes, szimpatikus lányt ebbe a helyzetbe hozni?

Mer’ megtehessük, azééé..?
Válasz erre 

cavalry 2019.12.06. 22:34:24

Kitettek a kirakatba egy jó megjelenésű lányt és lehet róla beszélni. Marketing. Kinevezhették volna dandártábornoknak is akár. Ez egy gumicsont, semmi más. Szakmai érvekkel kár dobálózni, nyilván fogalma sincs semmiről, és különben is jogot tanul nem matematikus, sajnos a gondolkodás nem az ő sportja. A feladatát el tudja látni majd, mert lesz titkárnője aki ismeri az ügyirat szerkesztést, lesz egy pár beosztott aki tudja mit kell csinálni a végrehajtói szinten, megszerkesztik a ügyiratokat. Ő meghallgatja a javaslatokat és jóváhagyja. Mindenki örülni fog, mert nem szól bele a dolgokba, ha meg igen akkor szénné fogják égetni mert ráhagyják ha hülyeségeket akar. Ő majd locsog a tévében és rebegteti a szépséges szemeit, meg máshol is. Királyok is voltak már gyerekkorukban, ő is lehet akármi. Kósa Lajcsinál azért tetszetősebb :) Lehetne külügyminiszter is, hatalmas siker lenne, mindenki őt hívná tárgyalni, elintézne bármit.
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2019.12.06. 22:45:05

Ő egy reklámarc lesz, aki megpróbálja eltakarni az idős, kövér férfiakat a háttérben. Tényleges feladata nem lesz, így az alkalmasság kérdése tárgytalan.
Válasz erre 

dare 2019.12.06. 22:50:58

@morph on deer: "Mer’ megtehessük, azééé..?"
Há persze, nem is kell többet belelátni ebbe. :D
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2019.12.06. 23:08:42

Sebastian Kurz hány évesen lett külügyminiszter..?Aztán hány évesen kancellár?
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2019.12.06. 23:10:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az ordenáré szűz..:)
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2019.12.06. 23:16:03

@morph on deer: Nyilván szted valami randa lófejű tramplit kellett volna szerződtetni genderisztánból..:)
Válasz erre 

Grrr 2019.12.06. 23:32:42

Öhm... Orbán Viktor, Gyurcsány Ferenc, Kósa Lajos, Szanyi Tibor, Kövér László, Niedermüller Péter, Szájer József, Horváth Csaba és Folytathatnánk-A-Sort a választópolgárok által politikai érdekképviseletre megválasztott politikusok. Rácz Zsófiát pedig mindenki Magyarországának egy fontos államigazgatási vezetői posztjára nevezték ki. Elég komoly baj, ha nem látod a különbséget.
Válasz erre 

Grrr 2019.12.06. 23:38:44

Nem ENSZ-küldött volt, hanem ENSZ Ifjúsági Küldött.
Válasz erre 

Grrr 2019.12.06. 23:51:11

Ez a szűzbeszéde az ENSZ fiataljai között; én nem tudom megkülönböztetni a klasszikus, teljesen semmitmondó politikusi blablától :
www.facebook.com/hunyouth/videos/r%C3%A1cz-zs%C3%B3fia-felsz%C3%B3lal%C3%A1s/430224080706778/
Válasz erre 

micimate 2019.12.07. 00:23:52

@dare: Kedves barátom! Úgy tűnik, közelítünk. Igaz, Sebastian Kurz itt a szomszédban 25 évesen lett államtitkár, de ő nem minden politikai előzmény nélkül lett az. Lássuk be egy pártelnöki munka adhat némi rutint.

Két nagyon okos főiskolai tanítványom alapította anno a Kordaxot (talán némi szerepem volt is benne), de pont azok a kompetenciák voltak éretlenek bennük, amivel elkerülhették volna a bukást.

Igen, van Zuckerberg, de semmi jele nincs, a szóban forgó ifjú hölgy kvalitásai hasonló erővel már megnyilvánultak volna. Amúgy teljesen más képességek kellenek egy vállalkozás elindításához, mint a bürokrácia sikeres vezetőjének.

Fenntartom, hogy helyettes államtitkár saját elképzeléseket nem tud bevinni a törvényalkotásba, neki csak a végrehajtásban van szerepe akárhány éves. Húsz, vagy száz, ugyanaz a dolga. Nem akarok privatizálni, de engedtessék meg nekem, hogy némi fogalmam legyen erről. Mivel nem akartam ismét minisztériumi bürokrata, végrehajtó lenni az Antall kormány idején hárítottam el közigazgatási államtitkári, az első Orbán kormány idején közgazdasági helyettes államtitkári felkérést egy másik minisztertől. Valahogy jobban éreztem magamat több miniszter személyes tanácsadó stábjának tagjaként. Ott nem kötött a szervezeti fegyelem, saját fejemet használhattam, aztán vagy lett következménye, vagy nem. Néhány, ma is hatályos törvény szövegrészeit sem ezekből a székekből nyílt lehetőségem elkövetni, hanem más, az apparátuson kívüli lehetőségeim okán.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.07. 01:18:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Én értem a lendületed, de muszáj lenne helyesen értelmezned a leírtakat.
Magad írtad ezt: " Minden fiatalt undorít az összeköttetésekkel előrejutás."
Erre írtam, hogy amennyiben igaz lenne, a Fidelitas sem létezne.
Hiába mutogatsz rá, hogy kinek a kreálmánya, tudomásul kell venned, hogy nem nyilatkozhatsz mindenki nevében....csupán a sajátodéban.
Válasz erre 

Nzoltan 2019.12.07. 03:55:15

A diploma hiánya mint kizáró ok, LOL!
A diploma semmit nem mond. Mennyi funkcionális analfabéta, meg munkamélküli balfasz rohangál diplomával...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.07. 05:14:37

@Nzoltan: Ezt általában a diploma nélküliek szokták hangoztatni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.07. 05:16:43

@Világít a torony: Miért ne fogalmazhatnék meg egy általános véleményt a fiatalokról? Már miért nyilatkozom ezzel a nevükben?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.07. 05:18:29

@Muhammad Balfas: Kedves nickváltós narancstálibom! Még mindig csak semmimondó dolgokat puffogtatsz!
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.12.07. 05:23:00

nem kicsit kettős a mérce, amikor a libsik gréta thunbergekért meg nagy blankákért lelkesednek
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.12.07. 05:40:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hála Istennek egyikben se, mert megbukott a választáson HAHAHA
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.12.07. 05:47:01

@Scott Tenorman Must Die: Akkor minek hoztad ide? Milyen kettős mérce? melyik kapott magas állami beosztást? Össze-vissza beszélsz.
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.12.07. 05:57:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: biztos azért vagy ilyen értetlen mert nem vetted be a fogvédődet. de elmagyarázom: ha őt választották volna akkor semmi baj nincs ebből a libsiknél. a jó öreg kettős mérce
Válasz erre 

dare 2019.12.07. 06:24:43

@micimate: Ha közelítünk egymáshoz, akkor lassan meg is értjük egymást. :D
A szóban forgó hölgy kvalitásait jómagam egy árva szóval nem jellemeztem eddig, nem írtam róla sem jót, sem rosszat korábban.
Ha rátermettség alapján kellene őt osztályoznom, akkor biztosan állíthatom azt, hogy nem tartom őt erre a kinevezésre alkalmasnak.
Egy jól eladható szereplő csupán, aki tudjuk jól, hogy nem a kvalitásai alapján jutott ebbe a pozícióba, és nem is azért, mert olyan ötletei voltak eddig az adott témában, ami miatt Novák Katalin úgy érezte, hogy egy ilyen tehetséget azon nyomban, de máris fel kell neki karolni.
Amiről szó volt eddig, az a kora, a végzettsége, és az, hogy képviselheti-e egy fiatal az ifjúságpolitikát helyettes államtitkárként.
Erre voltak nekem az adott válaszaim azok, hogy miért is ne, ebben a mai közegben véleményem szerint egy adott és rátermett fiatal személy (nem pont a szóban forgó hölgy) el tudná látni ezt a feladatot, és ezen állításomat arra alapoztam, amit a környezetemben és a mai világban tapasztaltam.
Szintén nem állítottam azt, hogy hasonló kvalitások kellenének a bürokrácia vezetőjétől egy vállalkozás elindításáig, de sok mai fiatal sikeresen megugraná szerintem ezt a lécet is, és nem azért mondják azt, hogy nagy rájuk az a kabát, mert azt komolyan is gondolják sokan, hanem inkább attól tartanak, hogy mi van akkor, ha nem akar semmilyen kabátot felvenni az adott illető magára.

2010-ben a Fidesz azért kicsit megvariálta ezeket pozíciókat, volt ahol elvett, volt ahol összevont, volt ahol hozzáadott, amiről őszintén mondom, de halvány sejtésem sincs arról, hogy jelenleg egy helyettes államtitkár mekkora fennhatósággal rendelkezik az adott területén, de őszintén szólva nem is nagyon érdekel.
Egy gondolat a kormánynak, és megint egy más struktúra szerint kezd el kormányozni, ahol megint csak találgathatjuk, hogy egy helyettes államtitkár (már ha lesz ilyen jelölés egyáltalán benne) pontosan milyen jogkörökkel is rendelkezik majd.
Nem csak végrehajtás, de fogalmazhat meg javaslatokat is ha jól olvastam ezt, bár nem is igazán ez számít igazán, inkább az, hogy miért nem lehet ezt az egész témát győzelemnek elkönyvelni az ellenzéki térfélen.
Egy 22 éves fiatal lány kerül pozícióba, akinek nincs még diplomája.
Két lehetőség van.
Bravó, tapsvihar, jóval korábban kellett volna ezt meglépni, és reméljük a lendület nem törik meg.
Vagy az, amit reagáltak.
Azt nem értem, miért képtelenek ezt a haszukra fordítani, pedig ez később még remekül jöhetne az ellenzéknek.
Hogyan?
Úgy, hogy innentől kezdve nehéz lenne járatni a nem alkalmas lemezt a kormányzat részéről, de mivel a fiataloktól az ellenzék nagy része is tart, ezért inkább hangoztatják a nem rátermett, meg az ilyenkor szokásos lózungjaikat, mivel kb ők is pont annyira szeretnék pozícióba látni a fiatalokat, mint kb most a Fidesz.
Persze vannak fiatalok, akiket ők is szeretnének (mint pl Kálló Dániel vagy Nagy Blanka) ott látni, de ők pont olyanok, mint amilyen a Rácz Zsófia is.
Azt mondják, amit ők hallani szeretnének.
Az ilyen fiatal jöhet, a kicsit önállóbb már nem kell nekik.
Így azért felettébb érdekes politikát csinálni a fiatalokkal a fiataloknak.
De minden olyan döntés, ahol egy fiatal pozícióba kerülhetett, az már egy mérföldkő.
Ettől kevesebbet már nem, csak többet.
Válasz erre 

Halibuli 2019.12.07. 07:03:34

"Édesanyám nem strómanja senkinek" Lajos is diploma szűkében van,mégis kerek mondatokban tud hülyeségeket beszélni.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.07. 07:24:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem elegáns dolog statisztikák és tények hiányában, általánosságokban megnyilatkozni. Semmi nem bizonyítja az állításod. Nagyjából ezek miatt.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.07. 07:25:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Csak még egy. Nem a fiatalokról írtál véleményt, hanem a fiatalok állásfoglalásáról.
Válasz erre 

Fülig José 2019.12.07. 07:37:50

@Scott Tenorman Must Die: szkottiboj, neked beakadt ez a kettős mérce dolog.... feküdj vissza kicsit pihenni.
"ha őt választották volna "....ha nagymutternek gumikereke lett volna...
jáj, birka, térj vissza! a helyettesek szánalmasak!
Válasz erre 

n3spr3ss0 2019.12.07. 07:54:20

@Kivlov: Az a probléma vele, hogy a közelmúltban nyilatkozta, hogy sokan úgy kezelik a jogot, mint a gyurmát. Igen, látjuk az ő esetében is törvényt módosítanak az alkalmatlansága miatt.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2019.12.07. 07:55:18

@Scott Tenorman Must Die: Csak hogy náluk erre egyetlen példa sincs.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2019.12.07. 07:56:41

@Muhammad Balfas: Kurz miatt nem írták át a törvényt.
Válasz erre 

midnight coder 2019.12.07. 08:09:12

@dare: A diplomáson és a nem diplomáson belül is lehetnek különféle csoportok. Kevés olyan dolog van, amire valami szociológus jellegű diplomát használni lehet, de ha valami akkor szerintem pont ez.
Válasz erre 

2019.12.07. 09:13:50

Ez a Rácz Zsófia ebben a pozícióban egy báb, egy kirakatember, ugyanúgy, mint Greta Thunberg, csak az utóbbi esetben színtiszta befolyásolásra használják az illetőt formális pozíció nélkül.
Válasz erre 

CCnick 2019.12.07. 09:27:08

Botka L. 21 évesen 3 év MSZP-s pártkarrier után lett listán ogy képviselő. Gondolom a mostani tiltakozók 94-ben is őrjöngtek, hogy egy 21 éves hogy kerülhet ilyen felelős pozícióba
Válasz erre 

Laczkó András 2019.12.07. 09:53:46

@micimate: Korábban magam is hasonlóan fogalmaztam. Való igaz a legtöbben nem ismerik a kormányzás működését, azt, hogy melyik titulus milyen jellegű munkát takar, vagyis milyet kellene ... Az orvosos hasonlat nagyon jó.
Válasz erre 

dare 2019.12.07. 09:54:58

@midnight coder: Igen, ez is jó lehetne még.
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2019.12.07. 09:55:05

@CCnick: Gondolom, a képviselőségnek is kizáró oka a diploma hiánya.
Segítek: nem az. Ezért nem is kellett jogszabályt módosítani, hogy kinevezhető legyen.
Válasz erre 

Cycmen 2019.12.07. 09:59:36

@Lord_Valdez: Senkit se érdekel az életkora. Az a baj, hogy a személyre szabott jogalkotás egy rendkívül káros gyakorlat.

Így van, ez hatalmas ostobaság!
Másrészt bár a kor nem érdem és egy frissebb tudású fiatal a saját területén valamiből többet tud mint egy idősebb, viszont az élettapasztalat rengeteget számít, így a tudása kevés lesz, ugyanis a mindennapokban a harcokat jórészt nem szakmai vonalon kell megvívni!
Válasz erre 

Nancsibacsi 2019.12.07. 10:19:04

Sok itt az irigy ember. Sokkal jobban tennétek, ha elkezdenétek tanulni/dolgozni, és a saját területeteken érnétek el olyan eredményt, hogy ne kelljen egy 22 éves államtitkár helyettesre irigykednetek.
Válasz erre 

Cycmen 2019.12.07. 10:37:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ezt általában a diploma nélküliek szokták hangoztatni..................

Huh, nehogy én is olyat írjak, amiből kiderül, hogy csak okj-s képzésem van! :D
Ugye neked azért van diplomád, okos kis buzibarátom! :P
Válasz erre 

micimate 2019.12.07. 10:40:13

@dare: Állítólag az volt az utolsó csepp a pohárban, amikor az elszabadult hajóágyúként viselkedő excentrikus és rettegett császár, Róma szenátusát súlyosan megalázva, konzullá tettette kedvenc lovát, Incitatust. Hát igen! E cselekedet következményét meg lehet nézni a történelemkönyvben.

Nos, az a fő bajomon, hogy ebben az országban, dicső jelenünkben elég nehéz Zsófika kinevezéséről olvasva a déjà vu érzését elkerülni.

Így talán már nem is gondolunk annyira eltérő dolgokat erről a hihetetlen arroganciáról, mely minden értelmet, szabadságot, jogot csuklóból számol fel, most éppen azt bizonyítva, hogy a minisztériumok, maga a végrehajtó hatalom milyen nulla súlyú egy párt és annak kiváló vezetői mellett. Súlytalan, ostoba emberek viselnek miniszteri, államtitkári címeket, hirdetik kapitális butaságaikat. Ők a rendszer igazi propagandistái.

A mese erről szól. Ezt sem ellenzék, sem gondolkodó jobbközép beállítódású (magamat kissé talán elfogultan ide sorolom) nem nézheti felháborodás nélkül.

Ez a szende tyúkocska nem alkalmas valódi minisztérium helyettes államtitkári posztjára, elsősorban azért mert elhiszi, hogy ő erre a feladatra alkalmas. Lehet replikázni, hogy Kurz! Mégsem lehet, hiszen őt nem a kormányzó párt aktuális üdvöskéjeként húzták élő, hanem bonyolult politikai játszma részeként próbálták a rövidesen győztes párt elnökét ezen a módon semlegesíteni.

Tegyük fel mégis, hogy tenni tudna az ifjúságért. Ez ugyan komolytalan ötlet, de játszunk. Jó politikai marketing szakértőkkel még fel is lehetne építeni. De nem minisztériumi vezetőként. Kezdeményezhetné a médiában (ellenzékiben is) például ifjúsági parlament létrehozását és működtetését. A Fidesz e törekvés mögé állhatna. El lehetne érni, hogy Zsófika legyen az elnök. a végrehajtó hatalmon kívülről folyamatosan jelen lehetne. Elvehetné a muníciót az ellenzéki fiatalok elől, hiszen e parlamentben minden irányultságú fiatalnak lehetne úgy helyet találni, ahogy a profi (nem 20 éves) politikai marketing tervezők jónak látják. Ha nem értik a leírtakat, olvassák el Vance Packard Rejtett rábeszélők című könyvét. És a lehetőségek sora még hosszú!

Amúgy Isten ments, hogy ez a gátlástalan hatalom eljusson idáig, hogy az ökle helyett az észt kezdje el használni. Akkor végleg fel lehet adni mindent.
Válasz erre 

Cycmen 2019.12.07. 10:41:15

@Nancsibacsi: Szerintem nem a lányt irigylik, hanem a barátját! :D
Amúgy jópofák ezek a libsiprolik a dumájukkal, mert a prímszámos agyalágyult Gyurcsányt, meg kvázi hatalomba segítik!
Válasz erre 

dare 2019.12.07. 10:43:39

@Laczkó András: Magyarázd már el miért jó az orvosos hasonlat kérlek.
Ha meg akarsz tudni valamit egy tinédzserről, akkor célszerű őt magát, vagy a korosztályát megkérdezni ilyen esetben, és nem szociológust vagy közgazdász segítségét kell kérni totál kétségbeesett fejjel, mivel azokat a problémákat, vágyakat, érzéseket, lehetőségek választását pl továbbtanuláshoz vagy bármihez, azt a korosztálya tudja majd jobban.
De egy fiatal nem műteti vagy kezelteti magát más korabelivel, mivel ebben az esetben nem az számít, hogy milyen gyógyterápiát javasol a kortársa, hanem azt fogja figyelni, hogy lehetőleg szakértő kezek ápolják.
Csak magadból indulj ki, gondolom voltál fiatal, ha beteg voltál oké, orvoshoz mentél, és lehetőleg nem a korodbeliekhez, mivel láttad a korodbeliek hogyan csapják szét magukat a szórakozóhelyen ganaj merev részegre, és azt is tudod, hogy akiket ismersz, azokat kegyelemkettesekkel rugdosták át a vizsgákon (persze ettől még lehettek jó orvosok, mivel a rutint az évek hozzák majd meg neki), szóval ez esetben inkább kerülöd az ő jó tanácsaikat.
Viszont ha bármi mást, de tényleg bármit meg akartál tudni, akkor kihez fordultál?
Vannak kérdések, amik esetében a tanárokhoz, a szülőkhöz persze, de zömében csak a korosztályoddal beszélgettél te is nem?
Válasz erre 

Cycmen 2019.12.07. 10:46:40

@micimate: Állítólag az volt az utolsó csepp a pohárban, amikor az elszabadult hajóágyúként viselkedő excentrikus és rettegett császár, Róma szenátusát súlyosan megalázva, konzullá tettette kedvenc lovát, Incitatust.

Köszönjük Emese ezt a remek hasonlatot, meg azt is, hogy amikor hatalomban volt a fajtád, akkor mindent elkúrt, majd átadta a kormányzást egy libatolvajnak!
Zsófika ilyen, olyan, meg amolyan, de szerintem ezerszer jobb, mint a ti nőitek, Kunhalmi, Bősz, Vadai, Bangóné, Szél, meg az újra feltűnő Lendvai!
Pofát súlyba!
Válasz erre 

Cycmen 2019.12.07. 10:50:36

@micimate: Bocs, csak az elejét olvastam, arra a válaszom továbbra is érvényes, viszont a többi nagy részében van igazságod! Sorry.
Válasz erre 

citrix 2019.12.07. 10:54:42

A gond nem Zsófiával van. Fiatal, okos és kifejezetten figyelemreméltó lány/nő. A gond a pártállammal van, a személyi kultusszal. Azzal hogy Orbán ("a" fidesz) napra készen, napi érdekei szerint személyekre szabva alkot(tat) törvényeket amiket a bábszínháza kérdés nélkül azonnal megszavaz. A látszatát se kelti a jogállamnak.
Válasz erre 

Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2019.12.07. 10:58:13

Rev up!!
Válasz erre 

Belzebubo 2019.12.07. 11:04:55

@Cycmen: nem a személyével van a baj. Igazából sokat - semmit - nem is tud róla a legtöbb ember. Egy baj van vele: fideszes. És fideez-módra nevezték ki. És fidesz ideológiát akar majd lenyomni a fiatalok torkán... (legfeljebb még többen elmennek)
Válasz erre 

Laczkó András 2019.12.07. 11:08:13

@dare: Nem a 22 évvel és a diploma nélküliséggel van gondom. Neki tényleg lehetnek (bár szerintem csak a saját klaszterén belül) jó, előremutató, fontos, építő jellegű meglátásai, a saját korosztályát illetően. Nem is ez a lényeg ... (szerintem) . Sokkal inkább az, hogy az általam tanultak, megtapasztaltak alapján a "pozíció" nem stimmel. Egy helyettes államtitkár (HÁT) nem önállóan "ötletel", nem egyedi meglátásokkal "jön elő", nem ez a dolga. Az a dolga, hogy a "politikai-szakmai" akaratot átültesse a gyakorlatba, ehhez irányítson és vezessen egy szakértő apparátust. Természetesen egy HÁT is meg kell hogy tudjon fogalmazni új dolgokat, ki kell tudnia találni egyedi megoldásokat, eljárásokat, de csak a "hogyan" kategóriában nem pedig azt hogy "mit". A "mit" az politika, jó esetben szakmapolitikai és szakmai kérdés. Miután döntés született a "mitről" (leginkább szakbizottsági, miniszteri, államtitkári szint) akkor jönnek a bürokraták a HÁT-ok és a kitalálják, kimunkálják a "hogyant". Egy kórház életében egy fiatal rezidens orvos is jól felismerheti az összefüggéseket (pl.: betegutak szervezése, beteg-orvos találkozások, információ átadás, komplex több szakmát érintő terápiás esetek megfelelő összehangolása, stb stb.) ami tényleg fontos és előremutató. Azt is jobban láthatja mint egy 60 éves professzor, hogy a fiatal páciensek a betegségterhek mellett milyen egyéb problémákkal küzdenek meg az egészségügyi ellátórendszeren belül, és ezekre a kérdésekre adekvát válaszokat is adhatnak. Mégis a legvégén, amikor "bele kell vágni" a betegbe ott tudás és tapasztalat kell. Egy kórházigazgató, és a menedzsment szerintem a politika a sebész a bürokrata.
Válasz erre 

dare 2019.12.07. 11:10:15

@micimate: Senki nem nézi felháborodás nélkül, sőt.
De jelen esetben egy 22 éves kinevezése miatt megy a paláver, miszerint képtelen lesz ellátni a feladatát ilyen fiatalon, végzettség nélkül, szamárlétra nélkül, stb.
Én erre azt mondom, hogy vajon mi lehet olyan veszettül bonyolult egy ifipolitikáért felelős helyettes államtitkári posztban, amit egy lesajnált 22 éves ne tudna elvégezni, holott az élet számos területén lehet látni olyat, hogy a fiatalok jól megállják a helyüket a posztjukon.
Itt a fő kérdés az, hogy lehet-e 22 éves ember ilyen pozícióban, vagy nem?
Én azt mondom miért ne.
Aki azt mondja, hogy nem, az magyarázza el, hogy miért nem alkalmas rá.
Miért nem sikerülhet neki ez jó politikai marketing szakértők nélkül is?
Tegyük fel teljesen szabad kezet kap, azt csinál amit akar.
Miért bukna el miniszteri vezetőként törvényszerűen?
Miért kellene előtte ifjúsági parlamentet létrehoznia?
Vagy már az óvodában egy külön sarokban erre a kinevezéssel járó feladatkörre kellene őt kondicionálni, hogy nehogy elvérezzen éles szituban.
Válasz erre 

Cycmen 2019.12.07. 11:18:02

@Belzebubo: És fidesz ideológiát akar majd lenyomni a fiatalok torkán... (legfeljebb még többen elmennek)......................

Aki nem akarja, annak nem lehet lenyomnia semmiféle ideológiát a torkán, az érvelésed meg furcsa amúgy, hiszen mit képviselne egy kormányzati tisztviselő, a világon egy párt sem olyan hülye, hogy más ideológiát képviselő funkcionáriusokat válasszon ki!
Az "elmennek", meg remek demagógiai fogás, de az Orbán kormány alatt nyílt ki az EU-s munkaerőpiac, ergo csak sejteni lehet, hogy a szoci kánaánból hányan tipliztek volna anno, de vannak sejtéseim!
Válasz erre 

Laczkó András 2019.12.07. 11:18:27

@Szóra kész Szókratész: Ebben igazad lehet. Be kell vallanom, semmit nem tudok a "sógorok" államigazgatási, államszervezési dolgairól. Mint fentebb említettem az államtitkár az még "politikai" leginkább "szakmapolitikai" kategória. Pont azért vannak "alattuk" a HÁT-ok, hogy a "bürokrácia" szabályaival, útvesztőivel ők foglalkozzanak, ők valósítsák meg az akaratot.
Válasz erre 

dare 2019.12.07. 11:28:48

@Laczkó András: Pedig ha az orvosos hasonlattal jösz, akkor pont a 22 évvel és a diploma nélküliséggel van a gondod, én ezt nem tudom még a leírtak függvényében se másképpen értelmezni.
A szakpolitika segíti a HÁT-okat, és nem hátráltatja.
Értem az aggályaidat, de ezek eddig annyira nem kerültek szóba még, és őszinte leszek, a HÁT-ok feladatkörét én se tudom pontosan mit is takar, szóval ha az ifjúságát nem ebben a pozícióban tudná jól kamatoztatni, akkor az úgy teljesen érthető miért válik így értelmetlenné a kinevezés.
De jó, én befejeztem ezt itt.
Soha senkit ne jelöljenek 22 évesen ilyen pozícióba, és akkor rend lesz végre sok ember lelkében.
Ha ezen múlik a béke, én nem, ellenzem.
Akarom mondani én nem ellenzem. :D
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.12.07. 11:29:22

Grata Thurnberg 16 éves, 10 osztályt csinált, itt örömködik miatta a ballib média, hogy az új generáció így meg úgy.
Nagy Blanka 18 éves, érettségije se volt, annyit tudott a világról, hogy bassza meg Orbán magát - ő is az ifjuság hangja.
Amikor 18-20 éves részeg idióták az Oktogonon bajszosszaroztak az is előrehaladó.
Ha jól rémlik akkor az osztrák kancellár valami 26 évesen lett külügyminiszter, és nem fejezte be az egyetemet. Akkor bezzegország volt ausztria.
A 25 éves képviselő az égbe rúgta az Ok boomer kifejezést - az index itt örvendezett, magyarázta, hogy az öregek mind hülyék, az újak, azok aztán.
Martin Schulznak tényleg 8 osztálya van, vagy csak pletyka? Mindenesetre amit ő mond az is nagyon nagyon demokratikus és haladó.

Na, de ha a jobboldal nevez ki egy 22 évest- na az már a diktatúra.
Válasz erre 

Laczkó András 2019.12.07. 11:32:07

@dare: "Itt a fő kérdés az, hogy lehet-e 22 éves ember ilyen pozícióban, vagy nem?
Én azt mondom miért ne."
Azt gondolom nem ennyire egyszerű a válasz. Készséggel elismerem, nem tudom pontosan, hogy az adott minisztérium adott államtitkárságának adott helyettes államtitkárának mi a pontos feladata, de gyanítom ezzel nem vagyok egyedül. Ezért én csak általánosságban tudom azt írni, hogy a HÁT pozíció nem tölthető be tudás és bürokratikus tapasztalat nélkül.
A te és az én álláspontom között szerintem alapvetően ennyi különbség van. Nem Zsófi személyével van gond, hanem azzal hogy szerintem olyan pozícióba kerül-került, ami nem az ő jelenlegi kvalitásainak való. Én sokkal jobban el tudnám képzelni valamilyen tanácsadói, vagy szakértői szerepkörben az államtitkár asszony mellett. Ugyanakkor, ahogy fentebb írtam, nem tudom, hogy a konkrét HÁT pozíció mennyire "klasszikus" HÁT pozíció. Az is lehet hogy nem az, tekintettel arra, hogy itt az EMMI-ről van szó, és itt az államtitkár asszony "kvázi miniszter" akkor a HÁT lehet kvázi államtitkár is az meg legalább részben politikusiszerep ... Bonyolult ez! :)
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.12.07. 11:46:27

@citrix: "Orbán ("a" fidesz) napra készen, napi érdekei szerint személyekre szabva alkot(tat) törvényeket"
Hát ez tényleg rettenetes. Maradhatnának még az aranybullában leírt dolgok, nem?
Mit kell itt napra készen törvényeket hozni? Jó minden ahogy van. Tulajdonképpen minek a parlament egyáltalán? Ott vannak a régi jó törvények, azt kész.
Válasz erre 

Belzebubo 2019.12.07. 12:05:31

@Cycmen: dehogynem... csak jó sok helyen jó dokszor kell harsogni, a más vélemènyeket meg nem szabsd hagyni megjelenni. Adott esetben kirúgással, vagy fenyegetéssel alátámasztva. Egyébként jellemzően fideszes - állampárti/pártállami a logikád, hogy a szaktisztviselőnek a Párt ideológiáját kell képviselnie. Ugye már Csurka is megmondta, hogy a szakmaiság kommunista ármány... Láthatóan nem ismered a demokratikus világot és annak a működését, ha ilyet mondasz. A világ boldogabbik felén s szaktisztviselő a törvények és jogszabályok alapján dolgozik - már persze, ha azokat nem hasraütéssel hozzák és erőből nyomják át. Na meg be is kéne tartani “oszt jónapot”... A külföldre menekülők nagyobb része valóban nem politikai okból ment el, hanem a kilátástalanság miatt. És akkor most ez jobban fényezi a fidesz(=ovi) uralkodását?
Válasz erre 

2019.12.07. 12:11:20

"Aki azt gondolja, hogy a fiatal kora valakinek szükségszerűen azt is jelenti, hogy nem képes jó munkát végezni helyettes államtitkárként vagy bármilyen pozícióban"

Hehe, ahhoz kétség sem fér, hogy nem igazán képes, egy 22 éves nem sokmindenre alkalmas, legalábbis ha érdemi munkáról van szó hisz nem nagyon érthet semmihez eléggé. A gondolat, hogy tapasztalattól függetlenül mindenki pont ugyanúgy tud ellátni egy munkakört még kommunistának is nagyon szélsőséges. Az alkalmassága főleg abban merül ki, hogy fiatal, hogy nő az plusz pont, meg van kis tapasztalata adminisztrációban, ami nyilván kell. Alapvetúen titkárnő segédnek lenne megfelelő, de ha már fiatalságügy akkor persze lehetnek ötletei, habár ennyi idősen az ember általában még csak szajkóz olyan dolgokat amikhez ugyanúgy nem ért (lásd a sok klímaválságos tizenéves szakértőt akit sikerült kiterelni az utcára).
Válasz erre 

citrix 2019.12.07. 12:29:58

@teéjesenmindegy: Szerinted egy bábszínház az parlament? Ha egy kocsmára azt írják hogy Nemzeti Balettintézet akkor onnantól az már annak tekinthető? Az a ház a Duna partján ahol Kövér elvtárs a házmester, az a Nemzeti Bábszínház. Parlamentnek nevezni csak azért mert volt valaha az is, ordas hazugság.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.12.07. 12:35:27

22 évesen két probléma lehet.
Az egyértelműen kevés tapasztalat és a fiatalokra jellemző aránytalanság.
Az aránytalanság alatt értendő, hogy a lendület, a fiatalos kockázatlebecsülés nagyobb részt vállal, mint a józanság, tisztelet, a helyzetek átgondolása.
Vannak komoly pozíciók, amikbe egy húszas jó. Lehet ez is ilyen.
Viszont az tény, hogy fiatalként a tapasztalatlanság, kiforratlanság, hátrány. Tetszik, nem tetszik így van. Persze ezt egy huszonéves nem fogja látni, maximum megtapasztalni.
A politikai elhivatottsága, az pedig pont az ami megint egy adag méreg a rendszerbe.
Válasz erre 

Cycmen 2019.12.07. 12:38:57

+@Belzebubo: dehogynem... csak jó sok helyen jó dokszor kell harsogni, a más vélemènyeket meg nem szabsd hagyni megjelenni. Adott esetben kirúgással, vagy fenyegetéssel alátámasztva.

Mint például az index? Vagy ahogy a Katonában hallgattatták e a libsik a színészeket? Vagy ahogy a fészbuk teret enged sok szarnak ami jó a libsiknek, másokat viszont egyből tilt Vagy amikor rendszerváltáskor színtiszta balos volt a sajtó? Vagy ahogy a függetlennek kikiáltott újságírók kikötnek ellenzéki pártoknál? vagy ahogy Bayer kitüntetésekor hisztériakampány kezdődött, közben mocskos szájú balos újságírók sokkal nyersebb kifejezéseikért ünneplésben részesültek? Kettős a mércéd haver, nálam ez nem jön be, ne strapáld magad!
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.12.07. 12:51:47

@Lord_Valdez: senkit sem erdekel? meg nem lattam olyan cikket vagy posztot amiben ne szerepelt vola az eletkora.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.12.07. 12:59:05

@citrix: Ja, igen ezt mindig elfelejtem.
Ha a fidesz megszavaz valamit akkor bábszínház. Amikor az mszp-st hordágyon kellett bevinni szavazni, akkor az demokrácia volt.
Ha a fidesz nyer, akkor diktatúra meg agymosott birkák a szavazók, ha a ballib akkor működött a demokrácia, és a nép változást akar.
Ha 18 éves annyit mond, hogy Orbán bassza szájba magát, akkor az a lázadó és haladó ifjúság, ha 22 évesen valakit kineveznek, akkor az diktatúra.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.12.07. 13:23:18

@teéjesenmindegy:
Ha ennyire összemosunk mindent,akkor miről szól a csevej?
Válasz erre 

Cycmen 2019.12.07. 13:30:43

@BiG74 Bodri: Talán mert minden komplex, meg mert ti adott esetben összemostok ennél még cifrább dolgokat is, valamint mert nem árt benneteket emlékeztetni a viselt dolgaitokra, amikor elkezdtek moralizálni álproblémákon!
Válasz erre 

ubermeister 2019.12.07. 13:37:31

teéjesenmindegy: Remélem valamelyik fidesznyik kölyke orvos akar lenni, ezért megszavazzák hogy neki nem kell orvosit végeznie, majd a te családtagod műti. Gondolom a demokrácia diadala lesz szerinted
Válasz erre 

mgdé 2019.12.07. 13:46:36

@FILTOL:

"szakmai itt jobber nem lehet"

Megfogalmaznád 3 mondatban, hogy szigorúan csak szakmai szempontok szerint pontosan mihez is ért Zsófi? Mert a köznek erről sajnos sejtése sincs. Csak arról, hogy se diplomája, se közigazgatási gyakorlata. Tessék, tied a pálya ...
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.12.07. 13:52:01

@ubermeister:
Akkor miért az van kiemelve, és folyamatosan nyikorogva, hogy 22 éves, és miért nem az, hogy diploma. Mondjuk ha diploma, akkor neki lehet állni baszogatni másokat is, ugye?
Mintha a lánglelkű táncosnak is lett volna valami gond a diplomája körül, Kunhalmi Neymárnak is, ugye?
Válasz erre 

mgdé 2019.12.07. 13:53:29

@MAXVAL bircaman közíró:

A Szent Hegy szerzetesei szerint ebben (is) tévedsz, s bűnös lélek vagy.
Válasz erre 

mgdé 2019.12.07. 14:43:27

@Cycmen:

"Szerintem nem a lányt irigylik, hanem a barátját! :D"

Te meg vigasztald meg a barát feleségét.
Mondjuk a közvetlen formában nyújtott vigaszon túl egy államtitkári kinevezéssel is, lévén azon azért nagyobb a gyémánt.
:P
Válasz erre 

turbo2 2019.12.07. 14:50:16

Az a baj, hogy nem a korral van baj, hanem a tapasztalatok hiányával. És lehet, azt mondani, hogy a fiatalok így vagy úgy, de előbb utóbb mindig mindenhol az van, hogy valaki HOZZÁÉRTŐNEK kell visszalapátolni a tehénbe a szart. És lehet, hogy furcsa , de a tapasztalatot semmi más nem adja meg mint az idő és néhány munkahely. Ettől még a kishölgy kiválóan beválhat a kormányban, hiszen eddig sem a szakmailag megalapozott döntéseken volt a lényeg....
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.12.07. 14:55:31

@turbo2: "hiszen eddig sem a szakmailag megalapozott döntéseken volt a lényeg...."
Na igen. Csak az a szakmai meg az a szakértő akit ti annak mondtok.
Válasz erre 

turbo2 2019.12.07. 14:59:25

@teéjesenmindegy: Na ez itt a baj! Hogy az emberek egy részének csak annyi esze van, hogy baloldallibsimegfideszfasiszta! Neked is! Az , hogy az emberek több mint fele leszarja ezt a felosztást és esetleg elvárná MINDENKITŐL, hogy SZAKMAI döntések szülessenek az ország sorsát illetően, na az magas , érthetetlen libsibolsi hozzáállás. Azt persze az agyhalottak elfelejtik, hogy a baloldali szavazó szembefordultak a Gyurcsány érával... Egyetlen példátmondj, ahola fidesz szavazók megbüntették a tolvaj, haza "áruló" maffiózókat!! Nem tudsz! Szóval SEMMI erkölcsi alapotok nincs az agyhalott libsiket kritizálni. Ők legalább néha gondolkodnak. Ez a jobboldalról nem mondható el.
Válasz erre 

Weißkopf 2019.12.07. 15:30:39

@Belzebubo: "Ugye már Csurka is megmondta, hogy a szakmaiság kommunista ármány." Érdekes, én úgy emlékszem, ez Kövér et. szájából hangzott el így: a szakértelem bolsevista trükk.
Válasz erre 

Weißkopf 2019.12.07. 15:35:42

@Indriq: "esetleg dajcs esett f*sszal előre a csajnak" Nocsak, Tompika pedofil lett? (Merthogy apja lehetne Zsófikának.) Szegény Dajcs, miatta még nem módosítottak anno törvényt, ezért meg kellett várnia a diplomaosztót, csak utána vehette át ifjúsági és sportminiszteri kinevezését.
Válasz erre 

CCnick 2019.12.07. 16:09:46

@Lord_Valdez: ez azért nagyjából a kinemszarjale kategória. Ha lenne már egy művelősésszervező vagy könyvtáros papírja akkor megtapsolnátok vagy ugyanezek a posztok és kommentek akkor is megszületnének?
Válasz erre 

micimate 2019.12.07. 16:16:47

@dare: Úgy tűnik a nézetazonosságunk elmarad. Sajnálom, mert alapvetően szimpatizálok soraival, de engem a tények ismeret - bármilyen fájdalmas is- nem enged azonos platformra.

Nos, az a feltételezés, hogy egy gimnáziumi érettségivel rendelkező, semmihez sem értő (ne legyünk rosszmájúak, hogy valamihez azért ért) közigazgatásról legfeljebb hallomás szintű ismeretekkel alkalmas helyettes államtitkárnak, elnézést kérek de szamárság. Jobb esetben bájos naivság -soraiból nekem ez jön le - a sok negatív IQ-jú Fidesz rajongónál pedig a hülyeség természetes állapot.

Ha tetszik, ha nem Zsófika Caligula Viktorunk konzullá kinevezett lova. Annyit a jóravaló paripa is érthetett az államigazgatáshoz, mint ez a kétségkívül igen mutatós ifjú hölgy. Persze, ha ő alkalmas, akkor minden érettségizett, mondjuk a Tescóban árufeltöltőként dolgozó ifjú alkalmas. Engem elsősorban a Fidesz arroganciája zavar, amellyel megalázza a teljes köztisztviselői kart, semmibevételüket ennél ékesebben nem lehetett volna megjeleníteni. Sok ezer alkalmatlan, semmihez nem értő ember, hiszen még helyettes államtitkárt is az utcáról kell hozni a nyakukba. Ha még köztisztviselő lennék, most biztosan felállnék.

Mi a dolga a helyettes államtitkárnak, amit Zsófika nem tudna ellátni? -kérdezi. Kezdjük inkább a mezei gyakornokkal, előadóval. Ha valóban kíváncsi rá, javaslom a Nemzeti Közszolgálati Egyetem mintatanterveinek tanulmányozását! Mi a fenének van ilyen egyetem. Elég, ha valakinek elég formás a feneke, és megfelelő társaságban riszálja. Közigazgatáshoz nem ért. Annyi baj legyen. persze, akkor miért tartunk fel olyan felesleges kompetenciákat nyújtó iskolát, mint ez, ahol Viktorunk ékesen szóló beszédeket tart, no meg hűséges fegyverhordozója, Kövér László is.

No, ez csak a belépő. Mint említettem, testközelből ismerem az államtitkári, helyettes államtitkári "munkaköri leírásokat", a kompetenciákat, melyek ha komolyan gondolja a kinevező a már bizonyított közigazgatási szakembernek rendelkeznie kell!

Mi lehet olyan veszettül bonyolult e pozíció betöltésében, amire Zsófika ma még alkalmatlan? kérdezi. Nos, a jó színvonalú munkája nagyjából olyan bonyolult mint egy jól felkészült szívsebészé, vagy nagyvállalati műszaki vezérigazgató helyetteséé (tudom nekik mi kell, bár én nem műszaki vezérigazgató helyettes hanem általános helyettes, illetve vezérigazgató voltam)

Bájosan naiv a "Tegyük fel teljesen szabad kezet kap, azt csinál amit akar." mondata.

Hogy kell érteni? Zsófika ifjúságot érintő kérdésekben utasíthatja a Magyar Országgyűlést? Varga Mihály Zsófika bölcs útmutatása alapján nyújtja be az éves költségvetés tervezetet? Végre valaki rendet tesz az otthonszülés szabályozásában. Jó, ha valaki zseniálisan átlátja a bölcsődei dajkák, az óvoda, általános iskola, középiskola pedagógusok, egyetemi oktatók eddig helytelenül végzett tevékenységét! Végre megszülethetnek a z igazi nép-nemzeti-türk tantervek. A szociálpolitikában is igazodni fog az egész közigazgatás, az állami bevételek újra osztása Zsófika mély bölcsességéhez. Azt már nem is említem, hogy végre helyére kerül a nők, és a fiatalok esélyegyenlősége! Természetesen Zsófikának kell megmondani a családjog, a fiatalokat érintő Btk. szakaszok kívánatos változtatásait! Nem folytatom, talán így érzékelhető, hogy milyen realitása lehet Zsófika (vagy bárki más) "szabad kezének"

Ja, és még egy! Amiket soroltam, azok csak kicsi részét képezik azoknak a területeknek, melyeken egy ifjúságpolitikáért felelős helyettes államtitkárnak ismeretekkel kell rendelkeznie!
Válasz erre 

CCnick 2019.12.07. 16:21:08

@Weißkopf: Nem emlkezhet mindenki mindenre

orulunkvincent.blog.hu/2012/09/22/olcso_bolsevista_trukk_avagy_a_szakertelem

"Csurka István egyébként nem a szakértelmet nevezte olcsó, bolsevista trükknek, hanem a szakértelemre hivatkozást. Még azt sem állítom, hogy ebben nem volt semmiféle igazsága. Antall József Bencze Izabellától Bogár Lászlóig kóklerek egész hadát szabadította ránk, de a velük szemben álló old guard szakértelemre hivatkozása joggal bőszíthette fel Csurkát."
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.12.07. 17:30:03

@turbo2: "az emberek több mint fele leszarja ezt a felosztást és esetleg elvárná MINDENKITŐL, hogy SZAKMAI döntések szülessenek az ország sorsát illetően, na az magas , érthetetlen libsibolsi hozzáállás. "
Te, okoska, és mesélj szerinted ki a SZAKMAI?
Ugyanis elmondom, hogy kétféle szakértő/hozzáértő létezik. Az egyik aki a kormányoldalon van, a másik meg az ellenzékin.
És ha nem vetted volna észre, ami döntést az egyik (kormányoldali) meghoz azt a másik bírálja. Csak olyankor a rohadtul független és hiteles, és mértéktartó sajtó a másik oldal bírálatát úgy tálalja, hogy a SZAKMA meg a SZAKÉRTŐK. Ha majd kormányváltás lesz, akkor meg nyilván fordítva lesz - bár, tegyük hozzá, hogy régebben még az ellenzéki bírálatot úgy tálalták, hogy az "ellenzéki szakértők " véleménye szerint.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.12.07. 17:31:36

@Weißkopf: Tehát akinek egy 22 éves nőre feláll az pedofil.
Te minek vagy a szakértője?
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.12.07. 17:41:32

@micimate: "Végre valaki rendet tesz az otthonszülés szabályozásában."
Az ifjúságügyért felelős akárkinek pont ez a dolga.
Válasz erre 

dare 2019.12.07. 18:45:35

@micimate: Nem feltétlenül kellett volna a nézetazonosságnak elmaradnia, hiszen korábban említettem azt, hogy részemről már felejtős a téma, szóval ha holnap hoznának egy törvényt arról, hogy 25 éves kor alatt senki emberfia ne kerülhessen itt az országban semmilyen politikai pozíció (legyen az bármilyen formális is) közelébe se, akkor ezt a semleges hozzáállást a részemről így is lehet a továbbiakban értelmezni.
Így már viszont könnyen kerülhetnénk azonos platformra, de ami miatt még így se tudunk, az csak azért van, mert ha jól számoltam egy kommenten belül kb 8-szor is szerepelt a "Zsófika" szó, ami már megint a koron való ugrálást jelenti az én olvasatomban, ráadásul dehonesztáló is lehet, ezért csak nem fog ez összejönni sajnos.
Kár, pedig már az átbillenés határán vagyok, szóval minden posztra csak a megfelelő szakképesítésű ember kerüljön, de így nem sikerül sajnos.
Válasz erre 

Bunkóné Barom Ildikó 2019.12.07. 21:01:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Pl. Martin Schulz?
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2019.12.07. 22:33:37

@CCnick: A törvény felsorolja, hogy egy közigazgatási államtitkárnak milyen képesítéssel kell rendelkeznie. Ő nem felel meg a törvényi feltételeknek, ezért megváltoztatják azokat.
És nem az a baj, hogy változik a törvény, hanem indok a baj. Nem azért változik, mert a törvény rossz, hanem egy hűséges elvtársnő is megfeleljen neki.
Ha még így se értenéd: képzeld el, hogy a miniszter elvtárs fiacskája már harmadszorra bukik el a forgalmi vizsgán, ezért megváltoztatják a jogosítványszerzés rendjét, hogy ne kelljen hozzá a forgalmi vizsga. Jó gyakorlat ez?
Válasz erre 

CCnick 2019.12.08. 09:26:35

@Lord_Valdez: Az aktuális jogszabályok mindig a jogalkotó szándékát fejezik ki. Most ez a jogalkotó szándéka.
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2019.12.08. 10:12:54

@CCnick: Tehát semmi köze a közérdekhez, közjóhoz, nemzeti érdekhez vagy bármiféle magasztos eszméhez. Értem.
Ezt mondjuk eddig is lehetett tudni, csak ennyire nyíltan ritkán mondják ki...
Válasz erre 

micimate 2019.12.08. 13:09:01

@dare: Igaz! Senkit nem szabad zsófikázni! Hibáztam, sajnálom!
Válasz erre 

citrix 2019.12.09. 08:31:36

@teéjesenmindegy: Ha valami úgy néz ki mint egy kacsa, hápog mint egy kacsa akkor az jó eséllyel egy kacsamadár. Hívhatjuk akár pávának is de attól még az kacsa marad. Az országházból pontosan olyan bábszínház lett mint a szocializmusban volt. A kedves vezető napi érdekeinek megfelelően terjesztenek elő törvényjavaslatokat a sameszek (egyéni indítványként) és azt a szavazógép azonnal elfogadja. Vita, egyeztetés vagy egyéb demokratikusnak látszó tevékenységnek nyoma sincs. Tehát egy bábszínház, A 'la szocializmus.
Válasz erre 

CCnick 2019.12.09. 18:21:49

@Lord_Valdez: A kettő között lehet (és van is) jelentős átfedés de ez sehol a világban nem 100%
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2019.12.10. 12:30:46

@CCnick: Utolsó kísérlet, hogy megértsd:
Vagy eddig jó volt a jogszabály, ez a munka valóban igényli a képesítést és ez szolgálta a közjót, tehát most rosszabb lesz.
Vagy a jogszabály eddig rossz volt, ez a munka valójában nem igényli a képesítést és ezután fogja szolgálni a közjót, de akkor a mi a tökömet csináltak az elmúlt 10 évben?
Vagy a jogszabály eddig jó volt és most is az lesz, mert eddig szükség volt a képesítésre, de valami megváltozott és most már nincs. Akkor mi változott a világban?
Ez a három lehetőség van.

Ebből a második kettő nem túl életszerű, tehát marad az, hogy elrontanak egy jogszabályt.
Volt egy ismerősöm az egyik állami cégnél és ott úgy mentek a dolgok, hogy egyszer csak kaptak egy telefont, hogy érkezik egy ifjú titán a Fidelitastól és csináljanak neki valami pozíciót. Még a fizetést is megmondták.
Ne legyenek illúzióid, itt sincs másról szó. A Párt jutalmazza a hűséget és lesújt az árulókra.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:

Diákhang

A diákok és a fiatal generáció politikai és társadalmi felelősségvállalását ösztönző rendszerkritikus blog.

Keresés

Friss topikok

  • nemecsekerno_007: @röhögő: Mert nélküle nem lehet Fidesz 3/4. (2020.11.01. 11:52) Az utóbbi évek 5 legrosszabb pártelnöke
  • De nagyot tud lökni az úr az ajtón: látod Adrián. jössz itt a nagy de igazából semmitmondó kijelentésekkel, és nem tudom, h közben van... (2020.10.31. 09:45) Nincs értelme a folytatásnak
  • Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: matyimentes.blog.hu/2020/09/26/hogyan_takaritsuk_matyit (2020.09.27. 06:28) Koronavírus, mint szekértábor-ideológia
  • K. Ákos: @Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.: Téged, meg a hozzád hasonlókat kéne kirúgni az... (2020.09.14. 21:15) Az új generációt teszik tönkre a kádári nagyfőnökök

Címkék

Belpol (12) Rendszerkritika (9) Z-generáció (8) Címkefelhő

FACEBOOK

Tovább a Facebook-ra

Blogajánló

Jackie, a jófiú Hejjj, végrevalahára ismételten visszatért közénk a Távol-Kelet királya, a baleseti sebészet állandó bentlakója, a tökéletes bunyós akciófilmek atyja és nem utolsósorban, de legfőképpen Alonzo Mosely szjúperfantasztikusanelképesztőenhipermegaszerűenelsőosztályúanhátbaveregetőslegeslegnagyobb… alonzomosely.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2020 október (1)
  • 2020 szeptember (2)
  • 2020 augusztus (1)
  • 2020 július (1)
  • 2020 június (2)
  • 2020 május (1)
  • 2020 március (4)
  • 2020 február (4)
  • 2020 január (1)
  • 2019 december (2)
  • 2019 szeptember (5)
  • Tovább...

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
  • Atom
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

Ne hagyjuk, hogy a fejünk felett döntsenek
süti beállítások módosítása
Dashboard