Diákhang

  • Rendszerkritika
  • Z-generáció
  • Belpol
Gátlástalanul legitimálják az orbáni sportpolitikát

Gátlástalanul legitimálják az orbáni sportpolitikát

A Fidesz működésében egyetlen hibát sem találó, a párt parancsait kérdés és fenntartások nélkül követő, az újságírói etikettet hírből sem ismerő médiaszemélyiségek egytől egyig kikérik maguknak, ha munkájuk során megkapják, hogy propagandisták. Tudjuk jól, ahogy Csoki is mondja az Üvegtigrisben, „önérzet is van a világon”, de Szöllősi György egész pályafutásának summázatát és kifejezetten az elmúlt napokban tett észveszejtő kijelentéseit látva nincs jobb kifejezés, ami őt és talpnyaló, megalkuvó bandáját jellemezhetné. A legújabb megszólalásához Zsóri Dániel Puskás-díjas gólja kellett.

Szöllősi György, a Puskás Akadémia mindenesének és az ahhoz kapcsolódó szánalmas botrányok aktív résztvevőjének sikerült a 18 éves, Nagyváradon született futballista csodaszép góljának elismeréseként adott Puskás-díj után is gyönyörű stadionokról, nemzeti televíziós sportcsatornákról, sikeres edzőkről és a szakma neves képviselőiről beszélnie. Gátlástalan lojalitása Orbán Viktorhoz nem hagyja, hogy a saját maga által főszerkesztett Nemzeti Sportban ne jelentessen meg jegyzetet, amelyben ismét szembemehet a kormánypárti holdudvarnak régóta semmit nem jelentő szóval: a realitással.

kep1_4.jpg

Bizonyára nem érdekli, hogy egész Kelet-Közép-Európában teljes apátia van jelen a stadionokban alig 1/3-os kihasználtsággal és hogy empirikus, szemmel látható tények vannak arra vonatkozólag, hogy a végtelen mennyiségű milliárdok szétosztása sok esetben NBII-es, NBIII-as klubokban milyen felesleges és polgárpukkasztó mutatvány. Az sem foglalkoztathatja, hogy annak a bizonyos magyar mentalitásnak a fennmaradása az általa vizionált sikeres edzők tevékenységének is köszönhető, akik teljes természetességgel beszélnek arról, hogyan vezetnék el a Barcelonát, de sok esetben mégis arról kell diskurálniuk a meccs utáni sajtótájékoztatókon, hogy miért kaptak két gólt a Karancslapujtőtől a magyar kupa első fordulójában. 

Szöllősi munkásságát ismerve hihető, hogy elvakultsága tényleg beleláttatja Zsóri góljába a csodálatos M4 Sportot és a még csodálatosabb stadionokat, a magyar sportújságírás egyik jeles szégyenfoltját viszont vaksága sem menti fel az alól, hogy a sport és a politika undorító háziasításának egyik ideológusa. Nem választja el a kettőt, sőt, büszkén párosítja. Szöllősi bizonyára szokott a tükörbe nézni reggelente, de tipikusan az a propagandista a NER rendszerében, akinek ilyenkor egyetlen kérdés sem jut az eszébe önmagával kapcsolatban. Sőt, minden oka meg is van rá az NS főszerkesztőjeként és a Puskás Intézet igazgatójaként, hogy büszkén hemperegjen abban a töményen korrupt rendszerben, amitől az átlagembernek a gyomra felfordul.

kep2.jpeg

Be kell vallani, Orbán Viktornak nem sok sikertelen projektje van. 2010-es fülkeforradalma után a demokratikus intézményrendszerek lebontásával és függési viszonyok kialakításával mára bebetonozta hatalmát, kirobbanthatatlannak tűnik. Magyarország területi nagysága és piaca ellenére téma vagyunk Európában, Orbán megkérdőjelezhetetlen tényező.

Szöllősi és a hozzá hasonlóak szerepe pont azért ilyen kardinális, mert a futball területén viszont folyamatos pofonokat szenved el. A kormánypártok belpolitikai rovatának nem jelentett nagy megterhelést a tavaly áprilisi választások eredményét kommunikálni, valós siker, 2/3 és minden, amit a Fidesz szeretett volna. Ellenben a sport és a sportsajtó narancsos oldalán megmutatkozik, hogy a rendszer valóban sikeres utánpótlást, külföldre kerülő fiatal játékosokat és versenyképes válogatottat, vagy egy hazug nemzeti giccset szeretne felépíteni, amely világ erkölcstelensége abban mutatkozik meg, hogy a pillanatnyi sikereket évekig témában tartják, a folyamatos kudarcokat viszont leplezni próbálják.

Zsóri Dániel meglőtte az év legszebb gólját. Ehhez nincs közük a románoknak, akik ki akarták sajátítani a győzelmét, se annak, hány férőhellyel, hány büfével, hány takarítóval rendelkező stadionban lőtte a gólt, de még annak se, melyik sportcsatorna közvetítette azt. Szöllősi rendíthetetlenül hangsúlyozza írásában a nemzet összetartását és vizionál bele mindent abba a gólba, amit csak tud, de végeredményében egy ilyen siker alkalmával is csak annyi telik tőle, hogy Orbán sportpolitikáját legitimálja.

Tanulság: ha valaki szép gólt lő, bizonyára még több stadiont kell építeni.

Képek: Csakfoci, 444

Fazekas Adrián

DIÁKHANG - mi ez?

A Diákhang célja, hogy párbeszédet és új politikai mentalitást kezdeményezzen annak érdekében, hogy folyamatos háborúskodás helyett konstruktív ötletek irányítsák a közvéleményt, düh helyett megfontolás jellemezze a társadalom döntéseit és nem utolsó sorban a fiatalok gondolkodó, magukért kiállni képes generációt képezzenek. Nem lesz könnyű.

E-mail: diakhangblog(kukac)gmail(pont)com

62 komment Belpol Tovább
Gátlástalanul legitimálják az orbáni sportpolitikát Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
62 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Miért kezeljük rosszul a Szíjjártó-ügyet? Miért kezeljük rosszul a Szíjjártó-ügyet?
  • Rácz Zsófia nem hajlandó szembenézni a valósággal Rácz Zsófia nem hajlandó szembenézni a valósággal
  • Mit mond el a társadalomnak a vasalódeszkás tanár esete? Mit mond el a társadalomnak a vasalódeszkás tanár esete?
  • A Fidesz még mindig nem érti a fiatalokat A Fidesz még mindig nem érti a fiatalokat
  • Egyszerű ideológiai kioktatás az új Nemzeti alaptanterv Egyszerű ideológiai kioktatás az új Nemzeti alaptanterv

A bejegyzés trackback címe:

https://diakhang.blog.hu/api/trackback/id/tr8915175114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J.W. Booth 2019.09.28. 14:30:13

A mai magyar focinak nem szabad drukkolni, talán még meccsre sem kellene járni.
Egyénileg kívánom, hogy sikeresek és eredményesek legyenek a magyar edzők és játékosok - külföldön.

De egy színvonaltalan NBI vagy egy az európai 4. vonalhoz tartozó válogatott nem érdemli meg, hogy bárki lelkesedjen érte.

Ha bárki a saját szakmájában (orvos, pénztáros, taxis, pincér, kőműves stb.) olyan színvonalon végezné a munkáját, mint a magyar labdarúgók a sajátjukat, nem találna állást. Ezen kéne elgondolkoznia annak, aki korlátlanul önti a pénzt ebbe a gazdaságtalanul működő, értékelhetetlen valamibe, amit magyar focinak hívnak.

Bár, pont az teszi mindezeket, aki a saját foglalkozásában (kormányzati politikus) a magyar foci színvonalát is alul tudja múlni.
Válasz erre 

Gábor Révész 2019.09.28. 14:49:50

Na, már negyed órája van kint a poszt, és még egyetlen hivatásos sem ugrott rá? Hahó, Lendvay utca! Ébresztő! Bántják a gazdit!
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.09.28. 15:16:49

@Gábor Révész:

"Hahó, Lendvay utca! Ébresztő! Bántják a gazdit!"

A te gazdáidat meg már 10 éve bántják a választók. Van ez így.
Válasz erre 

Gábor Révész 2019.09.28. 15:29:45

@Comte de Gippaud: Hülyegyerek! Nekem nincs gazdám, én önállóan gondolkodó, felnőtt ember vagyok. Viszont neked, meg a korcs fideszbuzi fajtádnak nincs egyetlen önálló gondolata sem, csak a csúti görcs szavait böfögitek vissza állandóan!
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.09.28. 15:42:22

@Gábor Révész:

"Nekem nincs gazdám, én önállóan gondolkodó, felnőtt ember vagyok. "

A stílusod nem erre utal. Se nem arra hogy önállóan gondolkodó, se nem arra, hogy felnőtt.
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.09.28. 15:51:23

Amúgy a románok egyre szórakoztatóbbak :))) Már lesem szavaikat, komolyan. Még kitalálják, hogy maga Puskás Öcsi is román volt. Sírok b.meg :)))))

Az viszont sajnos korrektül hangzik, ha azt mondják, Romániában született futballista nyerte a Puskás díjat. Ez van, 100 éve szopóágon vagyunk.
Válasz erre 

szamaritánus 2019.09.28. 15:51:45

@Gábor Révész: :DDDDD megsertodott a libbancs
Válasz erre 

humorpalanta 2019.09.28. 16:14:47

Nincs ebben semmi újdonság. Már vagy 15 éve nagyon jól ismerik az emberek ezt a f@szt.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.28. 16:20:28

@Gábor Révész: " Hülyegyerek! Nekem nincs gazdám, én önállóan gondolkodó, felnőtt ember vagyok. "

Persze, mert te egy egyéniség vagy,, mint a többi libsiproli aki ugyanezt az egyenszöveget nyomja sűrű Orbánozások közepette!
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.28. 16:22:14

Jól van diákhang, ha nem megy a foci, akkor sport sem kell és majd mindenki olyan kígyóvállú romkocsmatöltelék lesz mint ti libernyák fiatalok!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.09.28. 16:49:39

Az Országos Fikabajnokságról tudósítottunk....

A fikázás nem sport?!?!

by the way...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.28. 16:49:40

A magyar ballibek minden annak a csapatnak drukkolnak, aki éppen a magyar csapat ellenfele. Ez náluk lelki sajátosság.
Válasz erre 

morph on deer 2019.09.28. 17:28:49

@Cycmen:
“...mindenki olyan kígyóvállú romkocsmatöltelék lesz mint ti libernyák fiatalok!”

Ó neeee!
Az mondod, hogy így az olyan igaz magyar hősök ikonikus testalkata, mint amilyet a nagy sorosverő, orbán viktor, Európa DNS-e birtokol?!!!

Hiszen az kell, hogy legyen a nemzetthy etalon: aki nem úgy néz ki, az nem is igazi hazaffy!

Ezért is igyekeznek hazánk fideszes nagyjai egymáson túltéve felvenni a házisertés külalakot, hogy még jobban reprezentálhassák ezt a qrvanagy bőségben élő népet..!

Mert pacalban a zerő, és az légyen veletek, délceg orbánhívők!
Ja.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.28. 17:33:51

@morph on deer: Mi van kecske, tudod már hogy írják a szotyihéjat?
Válasz erre 

Világít a torony 2019.09.28. 18:25:54

@Cycmen: Szerintem az angolna vállú Mártiriuszra célozhattál. Vagy a zsömle termetű Főnire akit a hasa miatt könnyebb átugorni, mint megkerülni? Esetleg a Viktor Jugendről álmodozó G. Fodor, akinek a zakója egy átlagos méretű vállfára rá sem férne? Mit szólsz Mráz Ágohoz, aki mögül egy ernyő nélküli állólámpa is kétoldalt lóg ki?
Válasz erre 

Világít a torony 2019.09.28. 18:35:08

@Cycmen: Az figyelted, hogy a Főni fiatal libernyákon milyen fess fiatalember volt. Most nézd meg, miként néz ki illibernyákként.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.09.28. 18:39:08

@MAXVAL bircaman közíró: Nem mindegy neked? Te amúgy sem magyar vagy, hanem egy illibernyák bolgár bot.
Válasz erre 

morph on deer 2019.09.28. 19:14:36

@Világít a torony:
“...akit a hasa miatt könnyebb átugorni, mint megkerülni”

Ez kérem a garázsderék... De legalább néha olyan mérges, mintha darázs lenne!
Válasz erre 

morph on deer 2019.09.28. 19:18:11

@Cycmen:
“ hogy írják a szotyihéjat”

Azt már igen, csak azt nem, hogy miért kell köpködni. Ezért nem is lehetnék fideszes, gondolom...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.28. 19:18:22

@Világít a torony:

Tévedsz, troll.
Válasz erre 

Etniez 2019.09.28. 19:42:29

Az különösen viccessé teszi a helyzetet, hogy ez a srác kb. 1 éve gólt sem rúgott, sőt összesen egy gólt lőtt az nb1-ben, amivel nyerte a díjat.
Mondhatni jól kimaxolta ami a karrierjében volt ;D

És akkor erre megírják ezt a seggnyalós véleménycikket.
Válasz erre 

Etniez 2019.09.28. 19:44:03

16 meccs, egy gól: www.google.com/search?safe=strict&client=ms-android-huawei-rev1&sxsrf=ACYBGNTEdUsCxGVoYMzsw1VKToNabYDWhA%3A1569692569029&ei=mZuPXdW7AYy8gQb5wJfAAg&q=zsori+daniel+statisztika&oq=zsori+daniel+statisztika&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.3...22138.28252..28561...3.0..0.99.1334.17......0....1.........0i22i30j33i160j35i39j0j0i203j46j33i21.W94P3_ziU38
Válasz erre 

Világít a torony 2019.09.28. 20:11:24

@MAXVAL bircaman közíró: A troll, az az aláírásod ugye? Én is így gondolom!
Válasz erre 

Világít a torony 2019.09.28. 20:13:36

@morph on deer: Zsömleforma és garázsderék. A Főni esetében összeillő jelzők.
Válasz erre 

Emmett Brown 2019.09.28. 21:01:06

@Cycmen: tömegsport kell, mert egészséges és jót tesz.

De annak semmi értelme, hogy hogy minden településen, ahol van valami fideszes potentát kap a helyi nb2/3as csapat egy stadiont százmilliókért, amit nem bír fenntartani.

Vagy annak, hogy a valag pénzzel kitömött kéziklubokban mutatóban alig akad magyar játékos, több a zsoldos mint a PSG/Mancity duóban.

Ennek aztán gecisok értelme van.
Válasz erre 

Gábor Révész 2019.09.28. 21:14:43

@Comte de Gippaud: Ugyan miért nem? Neked volt önálló gondolatod? Nem. Nekiálltál ismeretlenül fikázni. Én legalább érdemben reagáltam a hozzászólásodra, ami bizonyítja, hogy gondolkodom. A válaszom pontosan fedte a valóságot, miszerint te egy szarfaszú, köcsög fidesznyik vagy. Az pedig, hogy én felnőtt vagyok, az bizonyítja, hogy én fel tudom mérni egy mondat alapján, mekkora gfasz vagy te, neked meg nem sikerült felmérned, hogy felnőttel beszélsz, nem fidesz-csúszómászóval.
Válasz erre 

Gábor Révész 2019.09.28. 21:17:11

@szamaritánus: Inkább legyek libbancs (bármit is jelent ez a szó, ami nincs a magyar nyelvben), mint agyatlan fideszbérenc!
Válasz erre 

Gábor Révész 2019.09.28. 21:19:13

@MAXVAL bircaman közíró: "A magyar ballibek minden annak a csapatnak drukkolnak, aki éppen a magyar csapat ellenfele. Ez náluk lelki sajátosság." Hülye bolgár troll! Legalább magyarul tanulnál meg, ha már azért kapsz fizetést, hogy itt rontod a levegőt!
Válasz erre 

Gábor Révész 2019.09.28. 21:21:38

@Cycmen: Így van! Én egyéniség vagyok, az én hozzászólásaimat nem a Lendvai utcában írják, mint a hozzád hasonló agyatlan fideszpapagájokét!
Válasz erre 

Pillangószelep 2019.09.29. 06:09:43

Agyatlan Gábor Révész.
Válasz erre 

Gábor Révész 2019.09.29. 07:16:30

@Pillangószelep: Hú, de frappáns voltál! Ez minden, ami a csökött agyadból kipréselhető? Így nem leszel tagja a fidesznyikeknek!
Válasz erre 

röf 2019.09.29. 08:15:13

Értem már, miért kell nekünk fejlett egészségügy.
Mert minden gyerek parízeren és haboskakaón nevelkedett, lapostelefon-nyomkodó, mozgásterápiás, elhízott viziló.
(Aki garantáltan kórháztöltelék lesz negyven éves korára...)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.29. 09:11:52

@Gábor Révész:

Ne trollkodj, troll.
Válasz erre 

Emmett Brown 2019.09.29. 09:55:54

@röf: nem kellene összemosni a versenysportot (amire a lóvé túlnyomó része elmegy) a rekreációs/hobbi sportolással. Az előbbire költött pénz semmit nem jelent össznépi egészségügyi szempontból ugyanis.

A játszóterek illetve az óvodai/iskolai sportlehetőségek fejlesztése az sokkal fontosabb lenne összességében, és annak tényleges hatása is lenne, míg a tíz/száz milliárdokból szervezett világversenyek nettó pénzkidobás.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.29. 10:27:34

@Gábor Révész: :" Így van! Én egyéniség vagyok, az én hozzászólásaimat nem a Lendvai utcában írják, mint a hozzád hasonló agyatlan fideszpapagájokét!"

Jó példa rá ez a Lendvai utcás duma is amit már ezerszer láttam így leírva!:D
Van még jó pár hozzád hasonló "egyéniség" ! Annyi mint a szemét!
Válasz erre 

putris72 2019.09.29. 10:31:22

Hát azért hozzátenném,hogy a Német,Angol,Spanyol,Olasz foci is biztos azért ennyivel jobb mert egy árva petákot sem költöttek rá! Sőt a nagy sztárok,mindig ingyen mentek el máshová focizni. A blogger tegye már azt hozzá,hogy a Gyurcsányék idejében volt 2 db foci EB pályázatunk is,és az olimpiát is megvalósíthatónak tartották! De gondolom azokat is stadionok,és sportcsarnokok nélkül rendeztük volna meg! Biztos azért vitték a makett stadionokat,meg a 15000 oldalas tanulmányt,hogy miként valósítanánk meg!
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.29. 10:41:29

Mióta is stadionoztok egyébként vadászok? Szemmel láthatóan nem jött be még egyszer sem, de nekikezdtek újra és újra, mindig örvendezve hogy egy marék aranyat találtatok, azután kiderül, hogy az bizony csak szar! És a többi "forró" témátokról ne is beszéljünk, nektek egész ménesetek van döglött lovakból, egyikről ültök a másikra és közben csodálkoztok, hogy ugyanott tatotok jóideje!
Válasz erre 

röf 2019.09.29. 10:52:50

@Emmett Brown:
Ebben igazad van, de attól még nekem is igazam van.
A mai, tökömtudjamilyenbetű generáció szabadszemmel is messziről felismerhető. Leginkább golyóra emlékeztet. És ebben a szülőknek is hatalmas felelőssége van.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.29. 10:55:39

@Emmett Brown: "De annak semmi értelme, hogy hogy minden településen, ahol van valami fideszes potentát kap a helyi nb2/3as csapat egy stadiont százmilliókért, amit nem bír fenntartani."

Ha megengeded, akkor ezt most elmentem a "barokkos túlzások" mappámba!
Ha azt írod, hogy arányaiban túlzottan támogatják a focit más sportágakkal szemben amikben sikeresebbek vagyunk, akkor egyet is értenék, bár libsikkel felesleges hiszen csak a mocskolódás a céljuk,, lásd Hosszú Katinka vitathatatlan úszófenomén kikezdését is a számára biztosított uszoda miatt!
Na mindegy szóval ez a minden fideszes település százmilliókat kap, jó vót!
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 11:09:48

@Cycmen: az, hogy a stadionozás nem működik, annak sajnos az az oka, hogy a fidesztábort alulképzett vidékiek alkotják, nem gondolkodó emberek.
Sajnos nehéz lemenni a szintetekre, de majd megpróbáljuk, adjatok egy kis időt.
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 11:12:34

@Cycmen: az uszoda nem Hosszú Katinkának lett biztosítva, hanem a pénztermelő vállalkozásának.
Titokban, jogszerűtlenül. Ez volt vele a baj. Hozni kell egy törvényt, hogy az olimpikonok mostantól ingyen használhatják az adófizetők pénzét üzleti célokra és minden rendben lesz.

Nem vagy te ilyen hülye, mint ahogy előadod.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.29. 11:17:13

@Etniez: " az, hogy a stadionozás nem működik, annak sajnos az az oka, hogy a fidesztábort alulképzett vidékiek alkotják, nem gondolkodó emberek."

:DDDDDDDDDDD Látod, ezek miatt a kitételek miatt szarja már le magasról mindenki a véleményeteket!
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.29. 11:24:02

@Etniez: :" az uszoda nem Hosszú Katinkának lett biztosítva, hanem a pénztermelő vállalkozásának.
Titokban, jogszerűtlenül. "

Lenyűgöző az erkölcsi és jogi érzékenységetek! Kár, hogy mindig csak ellenzékben tör elő!
Válasz erre 

Emmett Brown 2019.09.29. 11:28:01

@Cycmen: Felcsút/Mezőkövesd/Balmazújváros/Kisvárda csak így kapásból.

nem az egyes sportág túltámogatása a gond, hanem a versenysport túltolása egészében.

Annak tényleges haszna nulla, sőt káros, átmenetileg veregethetik a saját vállukat, de annak mi értelme, hogy a kézilabda meg a vízilabda NB1 rommá van tömve légiósokkal, a három élcsapatban magyar alig van, de még az alsóházban is sok a külföldi? A válogatott meg szenved, és árnyéka a 2000es évekbeli szintnek (ami nem Feri érdeme volt természetesen).

Hosszu teljesítménye meg szép, de igazából nem az a lényeg, hogy egy ország legjobb vagy negyedik legjobb úszója mennyire úszik jól, hanem hogy a másfélmilliomodik legjobb úszója (arányosítva a nyolcvanötödik percentilese) mit tud.
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 11:28:09

@Cycmen: a tény attól még tény marad.
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 11:31:55

@Cycmen: akkor szerinted is teljesem jogszerűtlen volt a béren felüli juttatás?
Kap járadékot élete végéig, az nem elég?

Tudod a hozzád hasonló szolgalelkűek elfogadják, hogy a kegyosztás a király joga, az erkölcsös emberek, mint én jobban szeretik a jogszerű és erkölcsös megoldásokat.
Egyébként a királyi keggyel sincs gond, amenyiben a király a saját pénzét osztja és nem a közvagyont, bár nem hiszem, hogy fideszesként tudod értelmezni a közvagyon szó jelentését egyáltalán.
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 11:38:49

@Cycmen: én még nem voltam kormányon szóval nem tudom értelmezni ezt a "csak ellenzékben tör elő" felé relativizálásodat.

Én a lopást és mutyizást mindig és minden oldalon elítéltem, elítélem és elfogom ítélni.

A te gerinced hajlik, érted és látod a lopást. Benne vagy, vagy szavazóként cinkos? Kit érdekel.
Anyway, erkölcsi kérdésekben nem kellene pofáznod, mert röhejes.

Én annak idején a szocikat is ugyanúgy ekéztem, te meg... Nem az volt a bajod, hogy lopnak, hanem az, hogy nem ti.
Válasz erre 

Emmett Brown 2019.09.29. 11:45:16

@röf: igen van, de a versenysport erőltetése ezen nem fog semmit változtatni, innentől Orbánék sportpolitikáját erre az érvre hivatkozva támogatni teljesen értelmezhetetlen.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.29. 11:49:07

@Etniez: Ugyan már királylány, megint moralizálgatsz? Egyszerűen álságosnak tartom amikor ti beszéltek lopásról, jogszerűtlenségről! Tanújelét adtátok már, hogy mit jelent ez számotokra abban a pillanatban, amikor a kondér közelébe kerültök!
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.29. 11:58:41

@Etniez: "Én annak idején a szocikat is ugyanúgy ekéztem, te meg... Nem az volt a bajod, hogy lopnak, hanem az, hogy nem ti."

Na itt van egy sziklaszilárd jellem, aki állandóan ellenzékben van! :D Ezt ismerem, de csak trükknek tartom, mert szégyelled bevallani a politikai hovatartozásodat!
Tudod, a másik amit nem jól gondolsz velem kapcsolatban, hogy bár a szocik lopási teljesítményét is messze a mostaniak fölé lövöm be, de a legnagyobb bajom az volt velük, hogy mindent elbasztak, elkótyavetyéltek, a lakosságot le sem szarták, a gazdasághoz semmit nem értettek, külpolitikában csak kicsik akartak lenni! Amíg csak ugyanezek jönnének vissza, nekem marad a Fidesz! :P
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 11:58:49

@Cycmen: diszlexiás vagy? Írtam vala, minden tolvajt elítélek, nem csak a gecit.

Tudom, hogy elfoglalt vagy, mert megy a kongresszus és most mondják meg, mit gondolsz, fókuszálj egy dologra, ha nem megy máshogy.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.29. 12:10:32

@Etniez: " én még nem voltam kormányon szóval nem tudom értelmezni ezt a "csak ellenzékben tör elő" felé relativizálásodat."

Akkor azt kell mondani, hogy ezt nem jól gondolod, rám nem vonatkozik, hiszen nem vagyok libsiproli, aki a szocik idején érezte magát a "hatalomban" !
Nem tudtad, vagy csak azért nem írtad ezt, mert szerinted sem hangzik hihetően? :D
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 12:28:37

@Cycmen: unalmas. Ha nem értetted másodjára, harmadjára sem fogod, én meg nem pazarlok energiát fogyatékosokra.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.29. 12:44:27

@Etniez: " az, hogy a stadionozás nem működik, annak sajnos az az oka, hogy a fidesztábort alulképzett vidékiek alkotják, nem gondolkodó emberek.
Sajnos nehéz lemenni a szintetekre, de majd megpróbáljuk, adjatok egy kis időt."

Na most nem igazán tudom, hogy mit kell itt még megértenem, mit akarsz el (be)magyarázni! Azt, hogy nem vagy balliba? Akkor mi ez az "elmagyarázzuk" ?
Etinez, Etinez, ezekkel a képességekkel ne akarj már tarolni itt a blogon, arra sem emlékszel amit írsz!
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.29. 12:50:43

@Etniez: "Tudom, hogy elfoglalt vagy, mert megy a kongresszus és most mondják meg, mit gondolsz, fókuszálj egy dologra, ha nem megy máshogy."

Szerintem a kongresszuson most Karigeri tolvaj emeszpésekről elmondott beszéggyit mazsolázzák!
Ja, bocs kedves tolvajkergetőm, Geri nem Fideszes velem ellentétben és mégsem a jobboldali lopásokat választotta témának, hanem a balost tartotta említésre méltónak! :DDDDDDDDDDDDDD Hogy is van ez?
Válasz erre 

gtri 2019.09.29. 13:49:06

www.ksh.hu/gyorstajekoztatok/#/hu/document/nep1907

2019. január–júliusban:
50 278 gyermek jött világra, ami 1111-gyel, 2,2%-kal elmaradt a 2018. első hét havi születésszámtól. Január–márciusban átlagosan 4,2%-kal csökkent, április–májusban 1,4%-kal emelkedett az újszülöttek száma az előző év azonos időszakához viszonyítva. Ezt követően júniusban 6,0%-kal alacsonyabb, júliusban ismét kismértékben magasabb volt a születések száma az egy évvel korábbihoz képest.
A teljes termékenységi arányszám 1 nőre számított becsült értéke 1,44 volt az előző év első hét hónapjára számított 1,46-hoz képest.
77 821-en haltak meg, 0,8%-kal, 586-tal többen, mint az előző év azonos időszakában. A legnagyobb mértékű, közel 20%-os emelkedést januárban, a legjelentősebb, 14%-os csökkenést márciusban regisztrálták. Mindezek hátterében a tavalyinál korábban tetőző influenzajárvány állhatott. A februári és a júniusi kisebb mértékű (2,7% és 4,7%) növekedést leszámítva, az év többi hónapjában kevesebben hunytak el, mint egy évvel korábban.
Az élveszületések számának csökkenése, valamint a halálozások számának emelkedése következtében a természetes fogyás a 2018. első hét havi 25 846-tal szemben 27 543 fő volt, ami 6,6%-os növekedést jelent.
-------------------------------------------------------------------------------
Hát ennyire sportnemzet a magyar. :(
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 14:48:53

@Cycmen: semmit nem kell megérteni, jól példa vagy arra, amit írtam.
Szerény képességek, szerény erkölcsi mérce, tökéletes fidesztálib.
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 14:53:55

@Cycmen: szóval most mondják meg, mit gondolsz, szépen visszalököd azt, amit Habony tegnap megírt.

Amúgy meg, ki a faszt érdekel Karácsony?
Tarlós sem lop, de körülötte is ott a sáska had, Karácsony is hasonló.
Budapesten meg Tarlós sem segít, lásd pl a csodálatos hármas metró szerelvényeket. Orbán és Putyin megegyeztek, Tarlós és Budapest meg kapta 1970-et 2019-ben.
Ezért is röhögtek a pestiek Gulyás zsarolásán, ugyan mit veszhetnek? Nem lesz Olimpia? Nem lesz még egy felesleges stadion? Nem lesz még egy légkondi nélküli buszbeszerzés? Megszokták.
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 14:57:00

@gtri: ez a Csok teljes hatékonytalanságát mutatja, de ezt is megírtam már két éve. Normális ember tudja, hogy a Csok nem a szegényeknek segít, gazdagból meg kevés van, így demográfián nem sokat javít.
Mostanában pedzegetik az abortuszt, úgy tűnik még nem vándorolt ki elég magyar, tolnának még egyet rajta.
Válasz erre 

Etniez 2019.09.29. 15:01:32

@Etniez: igazából a pesti választáson az a kérdés, hogy felmerik-e emelni a középső ujjukat és bemutatni a gecinek vagy nem.
Más jelentősége nem nagyon van, mind a két jelölt hasonló ember, ráadásul a főpolgi csak egy fogatlan oroszlán.
Válasz erre 

Gábor Révész 2019.09.29. 15:07:03

@Cycmen: "Tudod, a másik amit nem jól gondolsz velem kapcsolatban, hogy bár a szocik lopási teljesítményét is messze a mostaniak fölé lövöm be, de a legnagyobb bajom az volt velük, hogy mindent elbasztak, elkótyavetyéltek, a lakosságot le sem szarták, a gazdasághoz semmit nem értettek, külpolitikában csak kicsik akartak lenni! Amíg csak ugyanezek jönnének vissza, nekem marad a Fidesz! :P"
Na, ez a gyöngyszem megér még pár szót.
mindent elbasztak - mert ugye a csúti görcs vezérletével minden nagyszerűen működik ebben a földi mennyországban! Mindenki jobban keres, mint nyugaton bárki, ebben az országban senki nem él mélyszegénységben, hiszen 47.000 Ft-ból meg lehet élni, és ennél mindenki nagyságrendekkel jobban keres. Itt mindenki a legmagasabb szintű egészségügyi ellátás illeti meg, az meg csak libbancs rémhír, hogy a kórházakban halomra halnak olyan betegek, akiket ma már nem lenne kunszt megmenteni, ha megkapnák a minimális ellátást. És persze a 9.000 Ft-os Rezsiutalvány fényében idén télen senki nem fog megfagyni, hiszen ebből évekig futja villanyra meg gázra.
mindent elkótyavetyéltek - na, ebben van fikarcnyi igazság. Persze azt leszámítva, hogy a nagy kótyavetye I. Szent Antal miniszterelnöksége alatt zajlott le. A csúti csüngőhasú cigánynak már csak azt sikerült ellopnia, amit az a gaz EU ad azért, hogy ez a szegény ország kicsit felemelkedhessen.
a lakosságot le sem szarták - ó, hát ez csoda! Bezzeg a csúti vajda hagyja, hogy nyugdíjasok csókolgassák a kezét, és valóban nem hagynak senkit az út szélén. Nem, belerúgják az árokba, hogy pl. Lézer Jani nyugodtan száguldozhasson az audijával.
a gazdasághoz semmit nem értettek - leszámítva, hogy közben lezajlott egy gazdasági világválság, és azt sikerül kibekkelni, a csúti csüngőhasú meg a világgazdaság felfelé ívelő szakaszában valósíthatta meg világmegváltó illiberális agymenését, azért elismerésre méltó, hogy a kuszaszemű gazdasági zseni vezetésével kifosztják a magyarokat a rezsicsökkentés lázálmával. Nem részletezem, ezt a fidesz akadémián bizonyára vastag betűvel oktatják az ilyen barmoknak, mint te vagy.
külpolitikában csak kicsik akartak lenni - mert most akkora ászok vagyunk, hogy Putyinon kívül, aki jön a hűbérest ellenőrizni, maximum Azerbajdzsán potentátja fogadja a csúti görcsöt meg tarajos pepét.
Na, pár szóban ennyi a véleményem a fajtád által képviselt "világnézetnek" nevezett agymenésről!
Válasz erre 

Gábor Révész 2019.09.29. 20:59:53

Na, cicuka! Ennyi volt? Látod, mondom én, hogy egy fideszbuzi nem vitaképes!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:

Diákhang

A diákok és a fiatal generáció politikai és társadalmi felelősségvállalását ösztönző rendszerkritikus blog.

Keresés

Friss topikok

  • nemecsekerno_007: @röhögő: Mert nélküle nem lehet Fidesz 3/4. (2020.11.01. 11:52) Az utóbbi évek 5 legrosszabb pártelnöke
  • De nagyot tud lökni az úr az ajtón: látod Adrián. jössz itt a nagy de igazából semmitmondó kijelentésekkel, és nem tudom, h közben van... (2020.10.31. 09:45) Nincs értelme a folytatásnak
  • Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: matyimentes.blog.hu/2020/09/26/hogyan_takaritsuk_matyit (2020.09.27. 06:28) Koronavírus, mint szekértábor-ideológia
  • K. Ákos: @Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.: Téged, meg a hozzád hasonlókat kéne kirúgni az... (2020.09.14. 21:15) Az új generációt teszik tönkre a kádári nagyfőnökök

Címkék

Belpol (12) Rendszerkritika (9) Z-generáció (8) Címkefelhő

FACEBOOK

Tovább a Facebook-ra

Blogajánló

Ide vidd a kutyát strandolni!     Állandó problémaköre a kutyásoknak, hová lehet menni pancsolni a kedvenccel. Mert igen, a nyár és a fürdés nekik is jár, sőt. Most hoztam egy menő listát nektek, kutyafuttában közlöm is, hogy rá tudjatok keresni igény esetén. A kutyabarát szolgáltatók közül természetesen nem maradhatnak ki a… neszeszer.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2020 október (1)
  • 2020 szeptember (2)
  • 2020 augusztus (1)
  • 2020 július (1)
  • 2020 június (2)
  • 2020 május (1)
  • 2020 március (4)
  • 2020 február (4)
  • 2020 január (1)
  • 2019 december (2)
  • 2019 szeptember (5)
  • Tovább...

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
  • Atom
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

Ne hagyjuk, hogy a fejünk felett döntsenek
süti beállítások módosítása
Dashboard